2025-03-13, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim.Fandango
Tog SM-brons i K1 2019. Dock bara 3 tävlande i +70kg klassen.
https://smoothcomp.com/sv/event/1708/bracket/96744

Alltså kom hon sist😂
2025-03-13, 14:07
Medlem
ziggarillens avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Hela Farmen-konceptet har barkat åt h-vete.
Numera är det en sk "mentor"vid namn Hans Wincent som överöst deltagarna med godkännande av usla utförda uppdrag, mat i överflöd och medverkat på ett ynkligt sätt. Anna ska vi inte prata om. Pratar efter " manus" och har förmodligen noll att säja till om.
Första säsongen nånsin som jag inte har nån favorit. Och då har jag ändå sett alla säsonger sen början. En sak till...
Flera av deltagarna har startat upp poddar & YT-kanaler där de vecka efter vecka "förklarar" allt. Speglar samhället idag. ALLA vill vara Youtubare.
Jag kräks mest på dessa patetiska prod.team som
i sin vekhet och infantila okunnighet vräker ut sk "sensationsklipp" i varje avsnitt. Klippa & klistra var det ja för att få det att verka så intressant som möjligt.
Ser framemot när Farmen Norge på Tv4 play börjar nu i Mars. Brukar alltid va mer kul att titta på.👍🌝
Tack för info! Där är det många att "hata" och gilla vilket visserligen gör att blodtrycket stiger i soffan. Just nu längtar man bara till att den svenska smörjan ska ta slut. Går inte att jämföra den svenska lågbudgeten mot den norska. Dessutom tror jag dom byter ställe och inte återanvänder allt som finns. Det där rödskägget är så mjäkig och fjantig vilket sänker såpan ännu mer. Man blir chockad då han vid några enstaka tillfällen inte ger dom belöningen av stekar, vin och godsaker.

I Norge får dom absolut ingenting om dom missat det allra minsta på uppdragen. TV4 skiter i sina tittare och halva programmet består av reklam. Dock missar man inte så mycket efterom såpan är lika tråkig som denna.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-03-13 kl. 14:19.
2025-03-13, 15:03
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen

Tack för info! Där är det många att "hata" och gilla vilket visserligen gör att blodtrycket stiger i soffan. Just nu längtar man bara till att den svenska smörjan ska ta slut. Går inte att jämföra den svenska lågbudgeten mot den norska. Dessutom tror jag dom byter ställe och inte återanvänder allt som finns. Det där rödskägget är så mjäkig och fjantig vilket sänker såpan ännu mer. Man blir chockad då han vid några enstaka tillfällen inte ger dom belöningen av stekar, vin och godsaker.

I Norge får dom absolut ingenting om dom missat det allra minsta på uppdragen. TV4 skiter i sina tittare och halva programmet består av reklam. Dock missar man inte så mycket efterom såpan är lika tråkig som denna.
Löjligaste är väl när Hans Wincent sitter körandes på sin traktor & det spelas käck musik.
Han har dessutom ett Instagram-konto där han varje fredag sjunger en jävla snapsvisa och tar sej en sup. Fy faen vad patetiskt. Men...å andra sidan kan man inte förvänta sej annat. Vi bor ju i Sverige.
2025-03-13, 15:12
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Löjligaste är väl när Hans Wincent sitter körandes på sin traktor & det spelas käck musik.
Han har dessutom ett Instagram-konto där han varje fredag sjunger en jävla snapsvisa och tar sej en sup. Fy faen vad patetiskt. Men...å andra sidan kan man inte förvänta sej annat. Vi bor ju i Sverige.
Han är en riktig gris. Stoppar i sig allt som dom skitiga farmarna bakat och rört ihop. Sen att han gillar sponken är ingen hemlighet. Håller verkligen med om hur fånig han ser ut när han kommer farande med sin traktor. Troligen har han tagit sig ett par järn medan han fyllde på belöningsflaskorna. När deltagarna inte får belöning beror det förmodligen på att han är bakfull och behöver ta med sig flaskorna hem igen.
2025-03-13, 15:26
Medlem
ziggarillens avatar
fp
Senast redigerad av ziggarillen 2025-03-13 kl. 15:46.
2025-03-13, 15:48
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Det mest jobbiga och patetiska är varje gång rödskägget ska slakta en gris. Då ska dom godhjärtade låtsas gråta och kramas om så dom inte lider. Lika underhållande som att se dom läsa brev med tårfyllda ögon. Så fort slakten är över skrattas det och skojas hej vilt medan "offret" hänger utfläkt i en träanordning. Hyckleri på högsta nivå. Denna gång fick dessutom svinet hänga i källaren och ruttna.
Slakten är helt onödig. Jag förstår inte meningen med denna slakt. Kanske prod.teamet kan svara på detta? Hur en Farm ska skötas på typ 1800-talet!? Jamen ta då bort idiotiska mediekåta deltagare. Anställ en sk "mentor" som har pondus & inte dansar efter TV4:s prod.teams pipa.
Hyckleri på högsta nivå om du frågar mej.
Och ....vad använder de hästarna till?
2025-03-13, 15:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Slakten är helt onödig. Jag förstår inte meningen med denna slakt. Kanske prod.teamet kan svara på detta? Hur en Farm ska skötas på typ 1800-talet!? Jamen ta då bort idiotiska mediekåta deltagare. Anställ en sk "mentor" som har pondus & inte dansar efter TV4:s prod.teams pipa.
Hyckleri på högsta nivå om du frågar mej.
Och ....vad använder de hästarna till?
Jag tror att TV4 vill ha med slakten så det blir känslosamt och några av deltagarna får uppdraget att gråta en skvätt. Som en enda lång repris då det alltid är samma antal ungefär som hulkar. Det var väl Marika också som grät över en ko då hon var tvungen att flytta över till Torpet. Någon annan är förälskad i en get.
2025-03-13, 16:13
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Jag tror att TV4 vill ha med slakten så det blir känslosamt och några av deltagarna får uppdraget att gråta en skvätt. Som en enda lång repris då det alltid är samma antal ungefär som hulkar. Det var väl Marika också som grät över en ko då hon var tvungen att flytta över till Torpet. Någon annan är förälskad i en get.
Klart det ska vara känslosamt. Jesper blev förälskad i ankorna osv...
Allt för att skapa drama.
På tal om nåt annat.
Jag klarar snart inte av att se de kommande avsnitten.
Jag måste tänka på blodtrycket.
Men...jag ska lida igenom detta.
Och även om jag skiter fullständigt I vem som vinner ...så kommer det att svida.😜
2025-03-13, 16:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Klart det ska vara känslosamt. Jesper blev förälskad i ankorna osv...
Allt för att skapa drama.
På tal om nåt annat.
Jag klarar snart inte av att se de kommande avsnitten.
Jag måste tänka på blodtrycket.
Men...jag ska lida igenom detta.
Och även om jag skiter fullständigt I vem som vinner ...så kommer det att svida.😜
Jag brukar tänka vilka jag inte vill ska vinna och det är tyvärr allihop. Om jag måste ta nån får det bli Jesper. Den jag minst önskar är den lilla narcissisten Micke. Dock duktig på att snickra men nu är det ingen tävling i det ämnet. Kanske Marica för att det retar upp hunk-pakten? Klarar absolut inte av Andreas och inte heller någon av tjejerna. Sofia skulle kunna vara en favorit men hon är helt tafatt och klarar inte ens av att välja en förstekämpe själv. Kan nog inte bli tråkigare än vad det varit denna säsong. Wincent har jag aldrig gillat och att dom är så rädda för honom är löjeväckande. Han godkänner ju i princip allt hur illa gjort det än är. Utom när han själv vill behålla drickat då som nämndes.
Senast redigerad av ziggarillen 2025-03-13 kl. 16:34.
2025-03-13, 19:35
Medlem
Citat:
Gillar inte Marica men måste ge henne en eloge till en av Farmens bästa påstående nånsin.
"Han(Micke i sin vita morronrock) ser ut som "Grannen i Beck. Bara halskragen som fattas",
Tog Han med sig morgonrocken som en personlig tillhörighet?
2025-03-13, 19:55
Medlem
Crapmagics avatar
Kan dom inte sluta prata taktik och spel gärna, jag zzzzzzzzomnar
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-13 kl. 20:35.
2025-03-13, 20:02
Medlem
Åh, de börjar hetta till på Söndag. Inte en dag för tidigt. Men va fan flippar Micke på, om de är för att han får reda på att bli andre kämpe så kan man undra va fan han gör där, de är en del av spelet för helvete
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2025-03-13 kl. 20:04.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in