2025-03-13, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Jag vill helst undvika hans videos, nån som sett den senaste ”VI FLYR FRÅN ALLT NU!” Med en skärdump från J.L med texten ”Packa väskorna! Du och familjen måste bort ett tag”?
Clickbait. En weekend på Kolmården

Och tog sig dit i en Skoda
Senast redigerad av Sir89 2025-03-13 kl. 19:55.
Citera
2025-03-13, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Clickbait. En weekend på Kolmården

Och tog sig dit i en Skoda
Men… gnälldes det inte väldigt på att Chrippa kör med clickbaits?
Citera
2025-03-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Jag såg en kort bit på lolcow.se och hann se anjo lära sig hur en dörr fungerar sen fick jag en stroke.
Haha, lolcow var en nyhet för mig🤣
Citera
2025-03-13, 20:14
Avslutad
Är fortfarande i chock. Har tittat bit för bit på lyxfällan, hela programmet i ett svep blir för mycket Anjo för min hälsa.
Hur fan kan man trycka i sig godis för 1000kr i veckan? Sjukt att se hur Anjo nästan ser lycklig ut, först när dom får informationen om den totala skulden på över en mille, men också när han får se all läsk, chips och godis 🤮🤮
Sen sitter han och gör content på andra som misslyckas ekonomiskt. vilket djävla hyckleri
Citera
2025-03-13, 20:51
Medlem
Soft ändå att Anjo drar till värmen, han har jobbat hårt ett tag och behöver en välbehövlig semester nu.... Unna dig det Anjo!!
Citera
2025-03-13, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mapapa
Soft ändå att Anjo drar till värmen, han har jobbat hårt ett tag och behöver en välbehövlig semester nu.... Unna dig det Anjo!!

Är det varmt i Kolmården?
Citera
2025-03-13, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Haha. Kl 18 idag visar man Pontus o lisen från Norrköping i lyxfällan

Är det TV4 ?
Citera
2025-03-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad är han bra på att skapa förutom drama?
Kan du ge något exempel.

Personligen har jag uppskattat hans Förmåga att skapa känslor, Oavsett om det är spänning, glädje, sorg eller inspiration.

Men också bildkomposition, kameravinklar och ljussättning för att förstärka berättelsen och skapa känslor. Han är bra på det.

Har följt Anjo och gillar han. Innan chrippa dramat när han började snacka skit om Linnea och vände kappan efter vinden, först skulle han stötta Chrippas sen skulle han radera hela hans liv..
Citera
2025-03-13, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja han har skapat kaos och elände för en person som blev våldtagen som barn. Och ser du det som talang så kan jag inte ta det ifrån dig.

Gillar inte den här dokumentären. Jag pratar om hans tidigare verk. Han hade kunnat bli en grym filmskapare. Istället för att ägna sig åt jaga, dreva och skapa hat gentemot enskilda personer.
Citera
2025-03-13, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Personligen har jag uppskattat hans Förmåga att skapa känslor, Oavsett om det är spänning, glädje, sorg eller inspiration.

Men också bildkomposition, kameravinklar och ljussättning för att förstärka berättelsen och skapa känslor. Han är bra på det.

Har följt Anjo och gillar han. Innan chrippa dramat när han började snacka skit om Linnea och vände kappan efter vinden, först skulle han stötta Chrippas sen skulle han radera hela hans liv..

Skojar du? Finns väl ingen som gör film och som gått någon filmutbildning som tycker detta är något märkvärdigt? Ljussättningen och bildkompositionen när han sitter och flashar pappren är ju verkligen super. 😂
Citera
2025-03-13, 21:26
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Gillar inte den här dokumentären. Jag pratar om hans tidigare verk. Han hade kunnat bli en grym filmskapare. Istället för att ägna sig åt jaga, dreva och skapa hat gentemot enskilda personer.

Grym filmskapare?

Naaaah…. tror de flesta ser att det sceniska är på nivå en duktig gymnasieelev med film på schemat gör bättre.

Så! Vad gör honom ”stor” då?

Han har drevat mot svaga människor. Och klimatet är ett klimat han förstärker med si-bilder och marknadsföring som passar på väskkopior.
Citera
2025-03-13, 21:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Lugna ner dig lite, du får det att låta som han är nästa James Cameron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in