2025-03-13, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Sorry, mitt svar skulle givetvis vara till Loversingame
Du drar upp mycket som bygger på min teori ännu mer. Kommer Anjo inse problemet när han läser här? Han har blivit blåst helt enkelt

Ha ha ja det förklarar saken. Han läser ju här, men han förstår ju inte någonting. Han tycker att han hade en smart poäng att A och R blev dömda för olika brott. Anjo trodde det var så för att killarna var olika gamla. Och då hade han varit på g med detta i två år.

Så att denna 35-åriga människa skulle inse något problem är väl inte troligt. Han babblar igenom hela filmen på ett totalt ostrukturerat sätt. Och sen babblar han ännu mer. Detta är ju ingen dokumentär vad man menar med det ordet, utan en massa klipp och en massa babbel. Som enbart utsätter folk, framför allt målsägande för obehag.

Men jag undrar var kommunjuristen tog vägen?
Citera
2025-03-13, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ha ha ja det förklarar saken. Han läser ju här, men han förstår ju inte någonting. Han tycker att han hade en smart poäng att A och R blev dömda för olika brott. Anjo trodde det var så för att killarna var olika gamla. Och då hade han varit på g med detta i två år.

Så att denna 35-åriga människa skulle inse något problem är väl inte troligt. Han babblar igenom hela filmen på ett totalt ostrukturerat sätt. Och sen babblar han ännu mer. Detta är ju ingen dokumentär vad man menar med det ordet, utan en massa klipp och en massa babbel. Som enbart utsätter folk, framför allt målsägande för obehag.

Men jag undrar var kommunjuristen tog vägen?

Troligen drog hon sig ur själv. Hon jobbar ju med rekryteringar, inte brott. Tror inte hon ville bli ihopkopplad med denna fars, som till syvende och sist lämnar ett offer kvar med ett nyöppnat sår
Citera
2025-03-13, 17:21
Medlem
Citat:
Troligen drog hon sig ur själv. Hon jobbar ju med rekryteringar, inte brott. Tror inte hon ville bli ihopkopplad med denna fars, som till syvende och sist lämnar ett offer kvar med ett nyöppnat sår
Var det samma visa med polisen som enligt Pontus skulle delta? Att denna också drog sig ut efter intervjun med Riks låter i mina öron troligt
Citera
2025-03-13, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Var det samma visa med polisen som enligt Pontus skulle delta? Att denna också drog sig ut efter intervjun med Riks låter i mina öron troligt

Antingen det eller så har dom sagt nej från början. Varför tog han inte kontakt med Martin Melin, som han gjorde i Joz dokumentären? Eller gjorde han det?
Citera
2025-03-13, 17:47
Medlem
Citat:

Lyssnar om intervjun på Riks. Han kallar henne före detta jurist. Så hon är pensionerad nu.

Sen säger han att "vi" kontaktade väldigt många advokatbyråer. Många återkom aldrig, hon en del återkom men sa att de vill inte synas offentligt. Ding dong!

Han fick tag på den Eeva Ahlvik genom sociala medier, han säger att han gick ut och behövde proffs för det här och det här. Och dottern hörde av sig, du borde prata med min mamma hon har varit jurist. Ding dong!

Och hon sa att hon kunde tänka sig att yttra sig om det här. Han säger att den här före detta juristen var tagen "ur luften".

Ding dong! Och sen flög hon tydligen sin kos i "luften".

Det är lite skämmigt det här. Jag brukar inte lida av sekundärskam men här gör jag det. Gud så pinsam han är.
Citera
2025-03-13, 17:49
Medlem
Haha. Kl 18 idag visar man Pontus o lisen från Norrköping i lyxfällan
Citera
2025-03-13, 17:53
Medlem
Citat:
Sorry, mitt svar skulle givetvis vara till Loversingame
Du drar upp mycket som bygger på min teori ännu mer. Kommer Anjo inse problemet när han läser här? Han har blivit blåst helt enkelt

I intervjun på Riks så säger han ju tydligt och klart att alla som sett dokumentären håller med om att det lutar åt att Antonio inte är skyldig. Och ding dong - han säger att han förväntar sig att alla som anser att detta skulle vara dåligt för hans varumärke skulle ha sagt det till honom.

Så ja, han har blivit blåst. Folk har inte orkat ta diskussionen med honom, inte funnit någon mening med det, utan låtit honom köra sitt rejs utan att bry sig om hans varumärke. Och varför skulle de?

Och han läser ju här, det gör han ju, men om han inser att han blivit blåst beror nog på hur blåst han är.
Citera
2025-03-13, 17:55
Medlem
Och makabert att han säger att han var hos Antonio på psykiatrin och försökte få honom att försäga sig?

Snacka om odödlig demondokumentärfilmare. Vem fan går på någon inne på psyket och försöker få dem att "försäga sig". Oetiskt så det förslår.

Och hur fan tänkte han använda det, hur använder man vad någon säger när de ligger inne på psykiatrin?

Är Antonio nöjd med detta?
Citera
2025-03-13, 17:57
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Haha. Kl 18 idag visar man Pontus o lisen från Norrköping i lyxfällan
Ooooh! Inte missa!!
Citera
2025-03-13, 17:59
Avslutad
Citat:

Jag har sagt det förr men säger det igen. Att ingen varnade Anjo om att filmen var kass, kan vara för att det finns människor i hans omedelbara närhet som ser chansen att bli av med honom
JL har ändå haft ett par filmer på bio som sålt, något program på TV utan några direkta övertramp
Varför har INGEN av dessa Jocke, Nine-tone-Stefan, Simon eller någon annan sagt STOP?? Alla nämnda har sett katastrofen men varit tysta

Dom kanske innerst inne avskyr honom? Jag kan relatera.
Citera
2025-03-13, 18:06
Avslutad
Citat:
Lyssnar om intervjun på Riks. Han kallar henne före detta jurist. Så hon är pensionerad nu.

Sen säger han att "vi" kontaktade väldigt många advokatbyråer. Många återkom aldrig, hon en del återkom men sa att de vill inte synas offentligt. Ding dong!

Han fick tag på den Eeva Ahlvik genom sociala medier, han säger att han gick ut och behövde proffs för det här och det här. Och dottern hörde av sig, du borde prata med min mamma hon har varit jurist. Ding dong!

Och hon sa att hon kunde tänka sig att yttra sig om det här. Han säger att den här före detta juristen var tagen "ur luften".

Ding dong! Och sen flög hon tydligen sin kos i "luften".

Det är lite skämmigt det här. Jag brukar inte lida av sekundärskam men här gör jag det. Gud så pinsam han är.

Spot On Ding Dong
Citera
2025-03-13, 18:08
Avslutad
Citat:
Och makabert att han säger att han var hos Antonio på psykiatrin och försökte få honom att försäga sig?

Snacka om odödlig demondokumentärfilmare. Vem fan går på någon inne på psyket och försöker få dem att "försäga sig". Oetiskt så det förslår.

Och hur fan tänkte han använda det, hur använder man vad någon säger när de ligger inne på psykiatrin?

Är Antonio nöjd med detta?

Det filmades inne på psyket också, är det ens tillåtet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in