Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-08, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaC75
Cash
Vadå att Netflix inte hade råd att ha med dem?
Citera
2025-03-08, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Vadå att Netflix inte hade råd att ha med dem?
Det kanske inte kom överens, vad som var rimligt.
Citera
2025-03-08, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jkk22
Märks tydligt att Sergio inte tar någon skit, och det står hårt i kontrast gentemot det alldagliga, ytliga, amerikaniserade beteendet man ser idag hos svenskar, där man förfalskar sin personlighet för att bevara harmonin. Jag tror personligen att han rakt av ser igenom det och förmodligen har en djupare inblick i händelseförloppet jämfört med det lilla vi tittare fick se, vilket gjorde att han blev alltmer defensiv i det hela.

Sergio har råg i ryggen. Stod på sig för det han tyckte och vägrade kompromissa i sin övertygelse. Väldigt osvenskt beteende dock, här ska man alltid mötas i mitten oavsett hur fel motparten har.
Citera
2025-03-08, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politrukens
Sergio har råg i ryggen. Stod på sig för det han tyckte och vägrade kompromissa i sin övertygelse. Väldigt osvenskt beteende dock, här ska man alltid mötas i mitten oavsett hur fel motparten har.
Osvenskt ja. Men han är ju inte heller svensk och det förklarar väl hans agerande. Finns inget rätt eller fel.
Citera
2025-03-08, 20:39
Medlem
Snygg är han inte, och verkar lite för mycket..
han är dock vältalig och vet hur han ska uttrycka sig
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Summa summarum Christopher överlägset snyggast av killarna och en jättefin och speciell person❤️
Citera
2025-03-09, 16:53
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaC75

Gött ändå att Christopher å Catjs fick pratat ut, det kändes skönt 👍
Och kul för Emilia som verkar hittat en fin man som gör henne lycklig… för han den blondas ( minns ej namnet 😂 ) killen hade jag inte mkt for! Lämna vid altaret?!? Kunde han inte komma på det tidigare än att förnedra henne for hela världen sådär.. usch!

Programmet går liksom lite ut på att säga ja eller nej vid altaret….
Citera
2025-03-09, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Programmet går liksom lite ut på att säga ja eller nej vid altaret….
Jaha.. jag trodde det handlade om att finna sin stora kärlek bakom en vägg
Citera
2025-03-12, 18:01
Medlem
Så jävla irriterad på Meira som tycker det är jobbigt med kulturkrockar o Svennebanan killar! Hallå Johan och Oskar! Då i kapslarna inga problem med svenska killar, så kommer dom ut och då är det ett problem helt plötsligt. Så tråkig o stel kvinna! Sedan Mumintrollet som bara gnatar,analyserar som en kärring. Lucas vill ej knulla, noll kåt på henne, han skulle dragit efter Cypern. ( har alltså precis sett LIB)
Citera
2025-03-13, 09:03
Medlem
Ny säsong! Hmmande Ola sticker ut med sin sten i handen. Lite trist att trailern visar några som bildar par.
Citera
2025-03-13, 13:22
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Rasmus alltså… Grabben saknar ordförråd, ryggrad och gymkort. Tycker han ser ut som en spritplufsig 19åring på Magaluf
Vad otroligt lågintelligent han framstod i kräftskiveavsnitten?! Blandar ihop flera ord och uttryck på ett pinsamt sätt som ett litet barn hade kunnat ursäktas för, men inte en vuxen man...
Citera
2025-03-13, 13:25
Medlem
”Hon dricker bubbel- exakt som min mamma”
”Hon är allergisk mot stenfrukter & vissa nötter -exakt som min syster” - Wictor 32 år

Klipp till att detta är det bästa han har varit med om. Han är kär. Fan har han legat under en (frukt) sten i hela sitt liv?
Citera
2025-03-13, 15:17
Medlem
Har nu streckkollat alla nya avsnitt pga hemma sjuk. Såhär tänker jag lite hittills:

Oskar känns stor red flag. Alicia känns vettig och söt.

Nathalie…….. aldrig sett en tråkigare personlighet på tv tror jag? Till och med värmlänningen (viktor?) verkar börja känna det.

Ok att Jacob är otroligt oattraktiv men tycker Karolina har orimliga krav med tanke på hur hon själv ser ut.

Den flummiga med stenarna som jag inte minns namnet på verkar hängt upp sig på att hon inte har något hår, kanske förståeligt iof. Osäker på om han kommer acceptera det och uppstå ngn attraktion.

Det sista paret, som också känns som det mest ”normala” tror jag kommer hålla (Minns inte helt namnen.. Niklas och den blonda)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in