2025-03-09, 20:37
Medlem
Veckans deltagare

https://www.facebook.com/sessanfia

och fd:n

https://www.facebook.com/profile.php?id=100008473992376
Citera
2025-03-11, 18:30
Medlem
Demyxs avatar
Veckans deltagare, som inte anser sig ha råd med glass till dottern eller gå på Skansen. Kvinnan har då tydligen råd med fillers i läpparna, och har gissningsvis gjort det x flera. Märkligt att detta aldrig omnämdes. För mig helt obegripligt vad en del anser vara en nödvändighet, och att man inte tänker ”jag har inte råd att köpa mat till mitt barn, då har jag inte råd att spruta läpparna full med fillers som aldrig helt kommer att försvinna”
Citera
2025-03-11, 19:27
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Är det sant att Cecilia 35 Göteborg tog självmord?
Citera
2025-03-11, 20:05
Medlem
VoktorDodkas avatar
Hon tjuter redan hela tiden, nu kommer det grinas och tycka synd om sig själv. Deras chef verkar gay och vill inte hjälpa Ronja.
Citera
2025-03-11, 20:10
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Hon tjuter redan hela tiden, nu kommer det grinas och tycka synd om sig själv. Deras chef verkar gay och vill inte hjälpa Ronja.
Va? Cecilia? Eller va fan vem I helvete är Ronja
Citera
2025-03-11, 20:14
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Ronja som är inne i tv-apparaten och gråter i programmet Lyxfällan som tråden handlar om. Vad fan i helvete begriper du inte det för?
Citera
2025-03-11, 20:15
Medlem
Citat:
Ronja från kvällens program.
Citera
2025-03-11, 20:19
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ronja som är inne i tv-apparaten och gråter i programmet Lyxfällan som tråden handlar om. Vad fan i helvete begriper du inte det för?
Du är ju helt runkad I skallen. Lyx fällan har typ 40 säsonger hur ska man veta vad du pratar om utan kontext du bara börja snacka från ingenstans om nån jävla Ronja
Citera
2025-03-11, 20:20
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av militon
Ronja från kvällens program.
Kvällens program??? Vafan betyder det ikväll kollade jag på ett program från 2018 så det är kvällens program.
Citera
2025-03-11, 20:22
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Du är ju helt runkad I skallen. Lyx fällan har typ 40 säsonger hur ska man veta vad du pratar om utan kontext du bara börja snacka från ingenstans om nån jävla Ronja
Men ditt jävla troll! Du slänger ur dig ett påstående helt utan hänvisning till något avsnitt sen gnäller du för att du inte fattar att det går ett avsnitt i skrivande stund som folk kommenterar. Gå och snyt dig snorunge!
Citera
2025-03-11, 20:25
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Citat:
Men ditt jävla troll! Du slänger ur dig ett påstående helt utan hänvisning till något avsnitt sen gnäller du för att du inte fattar att det går ett avsnitt i skrivande stund som folk kommenterar. Gå och snyt dig snorunge!
Jag skrev "Cecilia 35 från Göteborg".
Hur många såna finns det tror du, i lyxfällans historia?

Du bara börja gorma helt utan referens o lade till slut ett namn. Ronja. Kanske finns fler än en Ronja??
Citera
2025-03-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demyx
Veckans deltagare, som inte anser sig ha råd med glass till dottern eller gå på Skansen. Kvinnan har då tydligen råd med fillers i läpparna, och har gissningsvis gjort det x flera. Märkligt att detta aldrig omnämdes. För mig helt obegripligt vad en del anser vara en nödvändighet, och att man inte tänker ”jag har inte råd att köpa mat till mitt barn, då har jag inte råd att spruta läpparna full med fillers som aldrig helt kommer att försvinna”

Usch vilka människor. Rökare, tatuerade, osunda, Kronofogden, lån, konsertbiljetter på 24 mån avbetalning, äter nästan bara ute, snyltar på sina föräldrar, dottern får knappt sin specialmat, ja då bokar de en charter till Egypten utan avbeställningsskydd.

Jag svimmar!
Vem vill lägga 3900 kr i månaden på cigg?

Konstigt att det alltid finns pengar till cigg och tatueringar i Lyxfällan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in