Citat:
Ursprungligen postat av
AnonymGrabb663
Jag tror personligen att de är tramadol OCH något annat i dom, som t.ex. Sub, fentanyl eller typ metadon, säkert inte mkt av de men de MÅSTE vara något annat i dom.
Var en kille för 2-3 veckor sen i en annan grupp som inte ens pissa positivt på tramadol utan bara oxy eller buprenorfin (subutex)
Jag gick på santeria i 2-3 år och jag kommer ihåg att jag tänkte om de va något annat i dom men ville aldrig erkänna de för mig själv, de fanns andra tramadol än just santeria inne men jag villa ALLTID just ha dom för dom kicka alltid bättre än alla andra, alla mina krampanfall har vart på just dom tabletterna, Jag går just nu på tramadol fortfarande men håller på med nedtrappning, jag tog faktist en santeria 200mg för 1 månad sen under min nedtrappning (låg då på 100mg) och jag fick AT i 3-4 dagar efter det och mådde mycket sämre än jag redan gör.
Ja förmodligen är det något annat i dem. Varje gång jag har tagit dem brukar jag få en skön känsla i typ en timma, enda jobbiga då är att jag blir mer speedad än "trammad". Men sen brukar det övergå till att jag får redig ångest nästintill panik, blir tight i bröstet, klassiska ångest symptom. Sen helt plötsligt när jag äter mat så stillar det sig. Jag vet inte om jag bara fått ångest (jag har en tendens att övertänka och det gör jag verkligen när jag har tagit dessa piller då man inte vet vad det är i dem) och att äta mat typ får mig att tänka på annat men det är likadant nästan varenda gång jag tagit dem och det är så jäva skumt. Sen har jag polare som tar dom och enligt dem känns det exakt som riktiga tramadol så. Känns orimligt om det skulle vara sub i för känns som man hade blivit redigt påverkad då men vad vet jag. Testade ju dessa via sticka och det som de visade på var tramadol och opiat (vill styrka att jag menar "den bra batchen" nu, de som ser legit ut). Så det kanske är något som ger utslag på tramadol och/eller opiat, kanske är tramadol och lite av någon annan skit i som inte ger utslag på något som en slags nitazen.