2025-02-27, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pedrus
Jag har fått tag i likadana, var det tramadol eller vad kom du fram till? Läste att du misstänkte att det var något starkare

Är det depot förövrigt?

Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Oh nej...Har fått en annan batch. Det står 07 2028 på ena ändan och NK3 (eller NK8) 105 på andra sidan. Har ej testat de än.

Hur många tog du per dag?

Det är helt vanliga tramadol depot med styrkan 200mg.
Jag personligen har aldrig stött på fejkade sandoz 200mg.
Citera
2025-02-27, 16:10
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Det är helt vanliga tramadol depot med styrkan 200mg.
Jag personligen har aldrig stött på fejkade sandoz 200mg.
Tack för info!
Citera
2025-02-27, 16:16
Medlem
Citat:
Tack för info!

Sandoz är alltid min go-to. Föredrar de över de svenska tom. Tycker ruset/känslan på sandoz "känns bäst". Min vän avskyr de däremot och föredrar istället T3. Vi tar väldigt olika doser men jag antar att det är ytterst individuellt vad man föredrar!
Citera
2025-02-27, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pedrus
Jag har fått tag i likadana, var det tramadol eller vad kom du fram till? Läste att du misstänkte att det var något starkare

Är det depot förövrigt?

Dom var riktigt nice! Defintivt depot, de slog till efter 90 minuter, sen va jag as go hela dagen och natten på 600-800mg. Käkade 10st under 5 dagar.
Citera
2025-02-28, 03:19
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Sandoz är alltid min go-to. Föredrar de över de svenska tom. Tycker ruset/känslan på sandoz "känns bäst". Min vän avskyr de däremot och föredrar istället T3. Vi tar väldigt olika doser men jag antar att det är ytterst individuellt vad man föredrar!
Jag älskar T3. Ska kolla hur jag mår på enbart Sandoz. Tog en halva Oxy 80 tillsammans med 400 mg Sandoz och det funkade mycket bra.
Hur mycket Sandoz tar du per dag?
Senast redigerad av Kido-n 2025-02-28 kl. 03:20. Anledning: Glömde att ställa en fråga
Citera
2025-02-28, 14:08
Medlem
Citat:
Jag älskar T3. Ska kolla hur jag mår på enbart Sandoz. Tog en halva Oxy 80 tillsammans med 400 mg Sandoz och det funkade mycket bra.
Hur mycket Sandoz tar du per dag?

Jag kör väldigt låga doser. 25-50mg 3-4 dagar i veckan. Max 100mg med minst 3 dagars uppehåll.

Använder inte tram för att berusa mig, använder det som en extrakick med energi när det behövs.

Kört så i många år och än sålänge fungerar upplägget bra (för mig).
Citera
2025-03-08, 12:57
Medlem
Då var vi här igen! Gjorde nyligen en påfyllning men då han inte hade nog med sandoz tog jag 10kartor "Tramadol Retard EG". Dessa har jag brukat förr utan konstigheter.

Däremot får jag nu inte riktigt tramkänslan.. Vanligtvis ger 25-50mg mig tillräckligt mycket extra energi för att kötta på med något i 12-16h i sträck - nu blir jag istället bara dåsig. Samtidigt tar den bort "avtändningen" precis som om jag skulle fyllt på med tram.
Har inga egentliga erfarenheter av andra opiater...

Gjorde ett test med en opiatsticka och fick direkt utslag MEN jag misstänker att den faktiskt innehåller en annan opiat.. Jag vill minnas att jag för ett gäng år sen hade stickor som bara gav utslag på tram men hittar nu inte dessa. Minns jag fel eller finns dessa kvar?

Någon annan som sitter på just dessa EG just nu ? Lot: A7G048 expirydate 07/2026. Vad tycker ni ?

Väl mött.
Senast redigerad av firmahasten 2025-03-08 kl. 12:59.
Citera
2025-03-11, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Finns fake T3 varianter som suger. Finns också äkta varianter som funkar exakt som de ska. Har du ett tränat öga så ser du på kartan om det är fake eller ej.

Exakt syns på kartorna samt att dom brukar vara lösare än riktiga. Utom vid få tillfällen.
Citera
2025-03-12, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpran
Köpte två kartos Sandoz 200mg i JKPG nyss.
Kartorna är det brytskåror i, pillerna har en grön nyans med texten T&R 200mg.

Smakar precis som vanliga tramadol, dock väldigt stora piller. Inte smuliga, inte sådär jävla vidriga som Tamollen var förra året.

Men vet att de inte är tramadol ens, Sandoz tramadol existerar ju inte ens på riktigt.

Sandoz tramadol är ett legit märke.
https://brielfarma.be/product/1784164/
Citera
2025-03-15, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymGrabb663
Jag tror personligen att de är tramadol OCH något annat i dom, som t.ex. Sub, fentanyl eller typ metadon, säkert inte mkt av de men de MÅSTE vara något annat i dom.
Var en kille för 2-3 veckor sen i en annan grupp som inte ens pissa positivt på tramadol utan bara oxy eller buprenorfin (subutex)
Jag gick på santeria i 2-3 år och jag kommer ihåg att jag tänkte om de va något annat i dom men ville aldrig erkänna de för mig själv, de fanns andra tramadol än just santeria inne men jag villa ALLTID just ha dom för dom kicka alltid bättre än alla andra, alla mina krampanfall har vart på just dom tabletterna, Jag går just nu på tramadol fortfarande men håller på med nedtrappning, jag tog faktist en santeria 200mg för 1 månad sen under min nedtrappning (låg då på 100mg) och jag fick AT i 3-4 dagar efter det och mådde mycket sämre än jag redan gör.

Ja förmodligen är det något annat i dem. Varje gång jag har tagit dem brukar jag få en skön känsla i typ en timma, enda jobbiga då är att jag blir mer speedad än "trammad". Men sen brukar det övergå till att jag får redig ångest nästintill panik, blir tight i bröstet, klassiska ångest symptom. Sen helt plötsligt när jag äter mat så stillar det sig. Jag vet inte om jag bara fått ångest (jag har en tendens att övertänka och det gör jag verkligen när jag har tagit dessa piller då man inte vet vad det är i dem) och att äta mat typ får mig att tänka på annat men det är likadant nästan varenda gång jag tagit dem och det är så jäva skumt. Sen har jag polare som tar dom och enligt dem känns det exakt som riktiga tramadol så. Känns orimligt om det skulle vara sub i för känns som man hade blivit redigt påverkad då men vad vet jag. Testade ju dessa via sticka och det som de visade på var tramadol och opiat (vill styrka att jag menar "den bra batchen" nu, de som ser legit ut). Så det kanske är något som ger utslag på tramadol och/eller opiat, kanske är tramadol och lite av någon annan skit i som inte ger utslag på något som en slags nitazen.
Senast redigerad av luderpingvinen 2025-03-15 kl. 15:42.
Citera
2025-03-20, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indivduelltarbete
Tja!

Jag kan inget om tram eller annat. Testat grönt en gång för många år sen. Iallafall, är i behov av tramadol pga tidig utlösning.

Kan någon ge lite basic info på vilka tram som är bäst och vilka man ska akta sig från så som det ser ut idag, och hur många mg ska det vara om jag vill köra på hela natten utan att komma ?

Tack!

Du skulle ju behöva Lyrica! 600mg och du kan hålla på så länge du orkar.
Citera
2025-03-20, 20:36
Medlem
Kido-ns avatar
Har någon ev er erfarenhet av de här piller?
De måste vara hemmapressade.
Ska troligen köpa Sandoz istället men vill veta först.

https://www.imagebam.com/view/ME10H0ZX
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in