Citat:
Ursprungligen postat av
luderpingvinen
En fråga, ni vet santeria som finns i olika batches, varav vissa säger att de pissat på fentanyl, vissa säger att det är nitazener i, andra säger att det är amfetamin, osv, osv. Är det någon som fortfarande tar dessa och tycker de är bra/inte mår dåligt av dem? Jag har polare som tar och säger att de känns exakt som vanliga tramadol och att de inte märker någon skilnad. Själv beställde jag hem drogtest som ska visa på fentanyl och lite annat och de visade utslag på tramadol och opiat (någon som vet om det alltid visas på opiat om det är tramadol i eller är det något annat i som ger utslag på det?). Nu pratar jag om de santeria som ser mer "professionella" ut och har runda kanter, hel brytskåra, etc. Bara nyfiken.
Jag tror personligen att de är tramadol OCH något annat i dom, som t.ex. Sub, fentanyl eller typ metadon, säkert inte mkt av de men de MÅSTE vara något annat i dom.
Var en kille för 2-3 veckor sen i en annan grupp som inte ens pissa positivt på tramadol utan bara oxy eller buprenorfin (subutex)
Jag gick på santeria i 2-3 år och jag kommer ihåg att jag tänkte om de va något annat i dom men ville aldrig erkänna de för mig själv, de fanns andra tramadol än just santeria inne men jag villa ALLTID just ha dom för dom kicka alltid bättre än alla andra, alla mina krampanfall har vart på just dom tabletterna, Jag går just nu på tramadol fortfarande men håller på med nedtrappning, jag tog faktist en santeria 200mg för 1 månad sen under min nedtrappning (låg då på 100mg) och jag fick AT i 3-4 dagar efter det och mådde mycket sämre än jag redan gör.