Citat:
Helt vidrigt. Jag såg en video med alla de som Legio har lagt upp, och min första tanke var Är det här verkligen vad som representerar svenska män?
Män över 40 år som skrattar åt anal-skämt, kallar kvinnor för horor, lever på antidepressiva, har social fobi och leker coola grabbarna från högstadiet? Om det är fallet förstår jag verkligen varför så många svenska tjejer och kvinnor umgås med män från andra kulturer. Det känns helt rimligt om det här är alternativen de har att välja mellan.
Och att det dessutom finns kvinnor som står bakom dessa män utan att skämmas när de går på stan eller lämnar barnen? Frivilligt förökar sig med de Jag hade gått runt med ett lakan över mig.
Men Lisen orkar inte jobba, har noll livserfarenhet fast i kvinnofälla men dyra parfymer ska hon ha.
Therese, baronens flickvän, är osäker, klagar ständigt över sin situation, skuldsatt upp till öronen och fast i ett liv där hon inte tar sig någonstans utan honom. Hon sväljer hans beteende, hans otrohetsaffärer, förlåter och går vidare… gång på gång.
Motvikt? Jag vet ärligt talat inte ens om någon ens skulle vilja ta i honom med handskar på.
Och Vadärproblemet? Han var rolig innan han drogs in i det här gänget. Nu är han bara lika mycket skam som resten. Hur kan de inte själva se det?
Är det här verkligen normalt 2025?
Baronen brukar säga ”dom på Flashback tycker ”… jo men vi har samlats från någonstans från början.
Män över 40 år som skrattar åt anal-skämt, kallar kvinnor för horor, lever på antidepressiva, har social fobi och leker coola grabbarna från högstadiet? Om det är fallet förstår jag verkligen varför så många svenska tjejer och kvinnor umgås med män från andra kulturer. Det känns helt rimligt om det här är alternativen de har att välja mellan.
Och att det dessutom finns kvinnor som står bakom dessa män utan att skämmas när de går på stan eller lämnar barnen? Frivilligt förökar sig med de Jag hade gått runt med ett lakan över mig.
Men Lisen orkar inte jobba, har noll livserfarenhet fast i kvinnofälla men dyra parfymer ska hon ha.
Therese, baronens flickvän, är osäker, klagar ständigt över sin situation, skuldsatt upp till öronen och fast i ett liv där hon inte tar sig någonstans utan honom. Hon sväljer hans beteende, hans otrohetsaffärer, förlåter och går vidare… gång på gång.
Motvikt? Jag vet ärligt talat inte ens om någon ens skulle vilja ta i honom med handskar på.
Och Vadärproblemet? Han var rolig innan han drogs in i det här gänget. Nu är han bara lika mycket skam som resten. Hur kan de inte själva se det?
Är det här verkligen normalt 2025?
Baronen brukar säga ”dom på Flashback tycker ”… jo men vi har samlats från någonstans från början.
Ha ha ja det var parfymer för 15-25 000 där på glashyllan.
Jag vet inte, men jag skrattade först åt VÄP några gånger men efter ett par avsnitt så tyckte jag han fastnade i samma. Och sen slogs jag av vad andra sett, som att han gav sig på Bumbi och Gräddis och Jojo och några till och det fanns för mycket förakt i hans skildringar av dem. Men han hade ett bra försvarsprogram av Jocke Lundell men han är ju inte kvinna. Kan vara något i det.
När de gjorde första sektprogrammet så blev det så jävla tydligt vad som gör att de gillar varandra. Finns ingen väg tillbaks efter det känns det som. Och Motvikt är den vidrigaste, han förstår inte ens hur mycket kvinnoföraktet som lyser ut ur ögonen på honom. Jag kom in i detta för jag trodde på Linnea när jag läst polisförhöret, sen blev allt bara förvirrat. Och jag tittade inte så mycket på de här snubbarna när de pratade på om Linnea, mitt intresse fanns inte där så när de drog igång det så stängde jag av så jag såg inte i vilken jävla omfattning detta Linneahatet de faktiskt har. Så jag fick omvärdera inställningen till vad de gjort mot henne. Anjos jävla HORPSYKOPAT och KNULLDOCKA och HINK går ju på en sån fruktansvärt repeat att man fundera över vad Fru Lisen egentligen gör mot sig själv. Att sitta där och nicka och säga precis och exakt och joo och nää till allt han säger måste ju vara någon form av självskadebeteende. Eller fattar hon inte att hon är kvinna och att hon har två döttrar? Jag får inte det där att gå ihop och vad det är som händer i det där hemmet???
Eller känner Lisen sig mer värd eftersom den fina Anjo har VALT just henne att leva med?
Jag fattar fan ingenting.
Men de här gubbarna, Rask, Daniel Karlsson, Övervikt Anjo, Simon Problemet och Chrippa inte att förglömma, är verkligen något i hästväg. Att de har så många som sitter och skriver "Du är kung" och "hjärta" etc. är ju så genuint overkligt. Och de som säger: titta inte då - de är ju ett gott råd, men samtidigt så ska man säga ifrån också. Och Linnea är inte det mest fantastiska sen skivad ost men det som dessa har sysslat med är vidrigt. Carl Fredrik Alexander, Daniel, Övervikt, Problemet Simon och Christofer - "OM NI VILL ATT RIKTIGT BRA MÄN SKA HÖRAS - SÄTT ER NER OCH HÅLL KÄFTEN!"
"OM NI VILL ATT RIKTIGA DOKUMENTÄRFILMARE SKA HÖRAS - SÄTT DIG NER OCH HÅLL KÄFTEN ANJOVIS!"
"VAR BARA TYSTA!" eller så ät skit.
jag menar, att Pontus går ut med att polisen inte vågar säga sina riktiga åsikter är ju lite att outa hen