2025-03-11, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
De bara kan inte låta ledsna, så det blir förmodligen precis som vanligt.
Jag tror inte de är ledsna.

Tvärtom.
Citera
2025-03-11, 13:59
Medlem
Missingno.s avatar
Lyssnar ibland på väg till jobbet. Vet att Fabian uttryckt sig syrligt mot Roger om hans beteende vid flertalet tillfällen så det kanske ligger något i det hela.
Citera
2025-03-11, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Men det var ju 2016 de gick skilda vägar? Skulle hon på riktigt hålla kvar sitt agg 9 år efteråt och starta ett drev / bidra till kritiken mot honom?
Titti har inte startat något drev.

Roger behandlade henne mycket illa där. Cheferna lät honom.
Citera
2025-03-11, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frikko
Sparka bögdjäveln, han har förstört svensk radio i över 20 år
Men nu tycker jag du är lite för sträng! Jag gillar ändå Roger, har alltid gillat att lyssna på honom, han är rolig på nåt sätt. Tycker inte Ola eller nån annan gör radio lika bra faktiskt! Trist att han inte var tillbaks idag! Kom tillbaks Roger!!
Citera
2025-03-11, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missingno.
Lyssnar ibland på väg till jobbet. Vet att Fabian uttryckt sig syrligt mot Roger om hans beteende vid flertalet tillfällen så det kanske ligger något i det hela.
Fast det är väl en lite rolig jargong dom haft oxå, det är ju det som gör att det blir kul att lyssna på! Kanske de andra helt enkelt är för lättkränkta ??
Citera
2025-03-11, 14:19
Medlem
Inget uttalande ännu? Ut med språket nu herr Nordin. Inse dina fel.
Citera
2025-03-11, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Titti har inte startat något drev.

Roger behandlade henne mycket illa där. Cheferna lät honom.

Titti och Roger gick ju tillsammans till en konkurrerande kanal. Var det NRJ kanske.. Hade hon verkligen sagt upp sej och följt med honom dit om han behandlade henne illa och var en sån dålig arbetskamrat som det sägs här? När dom skildes åt var det ju för att Roger gick tillbaka till Rix. Menar du att han var iblandad i att hon inte fick erbjudande om att komma tillbaka? Jag fattade det som att hon ville ägna sej åt lite seriösare radio.
Citera
2025-03-11, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Har du jobbat mex honom?
Måste jag ha jobbat med honom för att känna så?
Citera
2025-03-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Titti och Roger gick ju tillsammans till en konkurrerande kanal. Var det NRJ kanske.. Hade hon verkligen sagt upp sej och följt med honom dit om han behandlade henne illa och var en sån dålig arbetskamrat som det sägs här? När dom skildes åt var det ju för att Roger gick tillbaka till Rix. Menar du att han var iblandad i att hon inte fick erbjudande om att komma tillbaka? Jag fattade det som att hon ville ägna sej åt lite seriösare radio.

Vad tror ni Laila tycker om Roger?
Citera
2025-03-11, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Måste jag ha jobbat med honom för att känna så?

Absolut inte, men tror du Laila kommer bra överens med Roger?
Citera
2025-03-11, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Vad tror ni Laila tycker om Roger?
Antagligen bra eftersom hon väljer att jobba med honom. Hon är nog knappast beroende av det jobbet för att klara sej ekonomiskt.

Lotta kom ju tillbaka efter att ha jobbat ett par år på en annan kanal. Hade hon gjort det om han var så hemsk som han framställs?
Citera
2025-03-11, 15:38
Medlem
Allt verkar ju nästa helt borta från sociala medier. Inget inlägg om familjerådet på instagram t.ex..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in