2025-03-11, 15:41
Medlem
Robin Calmegård har nog en hel del att säga, speciellt med tanke på att alla kommentarer med hans namn är svartlistade på Rix Fms Instagram. Skulle inte förvåna mig om han blev tvingad att skriva på något skit.
Citera
2025-03-11, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Titti och Roger gick ju tillsammans till en konkurrerande kanal. Var det NRJ kanske.. Hade hon verkligen sagt upp sej och följt med honom dit om han behandlade henne illa och var en sån dålig arbetskamrat som det sägs här? När dom skildes åt var det ju för att Roger gick tillbaka till Rix. Menar du att han var iblandad i att hon inte fick erbjudande om att komma tillbaka? Jag fattade det som att hon ville ägna sej åt lite seriösare radio.
Läs istället och sluta hitta på:

https://www.expressen.se/noje/sprickan-mellan-titti-och-roger-nu-kommer-sanningen-fram/

Väldigt talande. Även alla HR anmälningar mot honom och dessa 11 yttranden.

Men fortsätt du blunda, du kanske kan bli anställd på Viaplay där du platsar in.
Senast redigerad av Martlet 2025-03-11 kl. 15:52.
Citera
2025-03-11, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anton21
Allt verkar ju nästa helt borta från sociala medier. Inget inlägg om familjerådet på instagram t.ex..

Känns som rixmorron kommer dö ut om Roger inte får återvända
Citera
2025-03-11, 16:06
Medlem
Ont och gott som man säger.
Citera
2025-03-11, 16:07
Medlem
Citat:
Antagligen bra eftersom hon väljer att jobba med honom. Hon är nog knappast beroende av det jobbet för att klara sej ekonomiskt.

Lotta kom ju tillbaka efter att ha jobbat ett par år på en annan kanal. Hade hon gjort det om han var så hemsk som han framställs?

Lotta är luspank det var pengarna som talade inte herr mobbaren Roger. Lotta köper allt på marcet place och hon fick dessutom Lailas gamla badkar..
Citera
2025-03-11, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanjullet
Robin Calmegård har nog en hel del att säga, speciellt med tanke på att alla kommentarer med hans namn är svartlistade på Rix Fms Instagram. Skulle inte förvåna mig om han blev tvingad att skriva på något skit.

Har inte Robin uttryckt sig än?
Citera
2025-03-11, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anton21
Ont och gott som man säger.

Vad tror du händer med Roger?
Citera
2025-03-11, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Läs istället och sluta hitta på:

https://www.expressen.se/noje/sprickan-mellan-titti-och-roger-nu-kommer-sanningen-fram/

Väldigt talande. Även alla HR anmälningar mot honom och dessa 11 yttranden.

Men fortsätt du blunda, du kanske kan bli anställd på Viaplay där du platsar in.
Se där. Då fick du till lite härskarteknik på slutet också. Du inser väl att det blir lite komiskt i den här tråden med tanke på vad den avhandlar.

En artikel där en av parterna säger att dom borde slutat jobba med varandra för länge sedan säger inget annat än att dom inte vill jobba ihop längre. Nu går det inte att läsa hela artikeln du hänvisar till men jag har hört Titti uttalat sej lika dant. Hon var trött på tramsradio och ville göra något mer seriöst. Att man vill olika saker är inte detsamma som att någon mobbar den andre. Kom med riktig fakta i stället.

Vi vet ju inte vad HR anmälningarna handlar om. Är dom direkt mot honom eller är han involverad som programledare och ställföreträdande chef? Det är rätt stor skillnad. Och dom 11 yttranden, varför träder ingen fram och berättar anonymt i tidningen? Det går inte på så lite information dra några slutsatser. Skvallerblaskorna som Expressen räknas till brukar vara duktiga att vaska fram såna intervjuer. Varför inga såna?
Citera
2025-03-11, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Lotta är luspank det var pengarna som talade inte herr mobbaren Roger. Lotta köper allt på marcet place och hon fick dessutom Lailas gamla badkar..
Ja herregud. Har hon Lailas gamla badkar då måste hon vara luspank.

Jävligt märkliga paralleller du drar. Jag har för övrigt grannens gamla badkar i hagen hos mina hästar och en gammal begagnad flakmoppe som kom med i köpet av sommarhuset. Är jag också luspank?
Citera
2025-03-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanjullet
Vad menar du med svartlistade? Vad jag kan se följer han Rix morronzoo på instagram
Citera
2025-03-11, 16:36
Medlem
Citat:

Jävligt märkliga paralleller du drar. Jag har för övrigt grannens gamla badkar i hagen hos mina hästar och en gammal begagnad flakmoppe som kom med i köpet av sommarhuset. Är jag också luspank?

Hon är journalist hon har väl pengar att köpa ett nytt baddar i sitt hus i Värmdö
Citera
2025-03-11, 16:40
Medlem
Citat:

Ja.. Bryr man sig om sina hästar så köper man nytt badkar till dom. Taskigt om dom får i sig giftig emalj. Jag hade köpt nytt badkar för jag skulle bry mig om mina hästar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in