2025-03-10, 23:29
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag lyssnar imorgonbitti mellan 7:3o -8:00 när jag kör till jobbet Ska bli riktigt spännande faktiskt!
De bara kan inte låta ledsna, så det blir förmodligen precis som vanligt.
Citera
2025-03-10, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
De bara kan inte låta ledsna, så det blir förmodligen precis som vanligt.
Ska bli intressant att höra om man kan utröna nåt! Det kanske är feststämning och alla är lyriska ??
Citera
2025-03-11, 01:20
Medlem
Jenshalls avatar
Det sista krisade Viaplay behöver få på sitt bord att hantera. Inte länge sedan TV delen hade missförhållanden i Paradise Hotel.

Denna Nordin kan vi räkna bort. Dom har inte råd ens överväga ha ett rötägg kvar.

https://www.expressen.se/noje/krismote-pa-viaplay--efter-expressens-granskning/
Citera
2025-03-11, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Det sista krisade Viaplay behöver få på sitt bord att hantera. Inte länge sedan TV delen hade missförhållanden i Paradise Hotel.

Denna Nordin kan vi räkna bort. Dom har inte råd ens överväga ha ett rötägg kvar.

https://www.expressen.se/noje/krismote-pa-viaplay--efter-expressens-granskning/

Får han sparken
Citera
2025-03-11, 04:29
Medlem
pillifjongs avatar
Inte undra på att hela morgon gänget är sura och förbannade på varandra

Vem fan vill stiga upp klockan 3-4 på natten för att åka in och sitta klockan 6 och låtsas-skratta i några timmar varenda jäkla dag…
Citera
2025-03-11, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Inte undra på att hela morgon gänget är sura och förbannade på varandra

Vem fan vill stiga upp klockan 3-4 på natten för att åka in och sitta klockan 6 och låtsas-skratta i några timmar varenda jäkla dag…
Allt arbete är horeri.
Jag har sett den här tråden ett tag nu, och jag förstår inte varför ni lyssnar på skiten.
Jag slutade med radio för ca 12 år sedan, när de började prata om bögfisting kl 13:00 en vardag. P3 ifs var det.
Citera
2025-03-11, 04:51
Medlem
Hor-Ullas avatar
Vad ska Roger göra nu utan Radio? Känns som det är hela hans liv. Han kommer ju garanterat inte komma upp i några 2 mille i årsinkomst något mer.
Citera
2025-03-11, 05:01
Medlem
Sparka bögdjäveln, han har förstört svensk radio i över 20 år
Citera
2025-03-11, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrido
Han sitter tydligen hemma i Gävle hos morsan ock lipar.

Dom bor inte ens i Gävle
Citera
2025-03-11, 06:06
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Allt arbete är horeri.
Jag har sett den här tråden ett tag nu, och jag förstår inte varför ni lyssnar på skiten.
Jag slutade med radio för ca 12 år sedan, när de började prata om bögfisting kl 13:00 en vardag. P3 ifs var det.

Håller med dig.

Jag slutade lyssna på radio när jag var kanske 18-19 år nånting, inte för att jag hörde något obscent, utan för att all jävla reklam tog kål på mig.. Skulle aldrig få för mig att lyssna på radio igen
Citera
2025-03-11, 06:28
Medlem
laakuus avatar
Lyssnar jag på radio blir det bara P1, orkar inte med all reklam samt den påklistrat hurtiga och käcka attityden inom kommersiell radio, lyssnar med intresse på den dagliga sjörapporten, bara för att.
Drogden FTW
Citera
2025-03-11, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Vad ska Roger göra nu utan Radio? Känns som det är hela hans liv. Han kommer ju garanterat inte komma upp i några 2 mille i årsinkomst något mer.

Ja nu är det slut med att köpa statyer i glas för 100k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in