Citat:
Ursprungligen postat av
bottenskrapad
funderar på at göra detsamma då det är riktigt stressigt att försöka få ihop pengarna till mer oxy. Köpte 4st 80mg som räckte ett par dagar, och nu är jag helt utan och käkar lyrica som jag fick gratis av en kompis. Men inget slår en oxyruset, så heroin får det bli
Fan va tragiskt. Du som är helt färsk och tror att man kan få rus av att svälja heroin borde ta dig en rejäl jävla funderare på vad u håller på med. Det där ruset du nämner försvinner, sen har du bara kvar ett vidrigt beroende. Heroin i Sverige existerar inte skulle jag säga, det som finns är så bankat så kan kan jämföras med ett par Treo Komp.
Kan du sluta och komma ifrån opioider på nåt sätt, gör det. Det finns inte en jävel som tar opiater i längden för att det ger ett bra rus. När din hjärna har fått x antal rus så är det borta för alltid. Visst du blir påverkad, men inte det det där oövervinnliga mysruset som du får i början. Aldrig. Du håller på med ett enormt självbedrägeri och kommer förlora med 100% säkerhet, hur känns det?
Varsågod ingen orsak.