Citat:
Ass jag frstr att det inte har med mig att gra s mycket, men det gjorde mig riktigt glad att lsa. S smart gjort! Det gr s jvla ont att se unga ofrstrda leka med opiater och som dessutom inte har ngra jttestor besvr med livet i vrigt. Jag brjade fr att jag hade vertro p min egna frmga och inte frstod hur pissigt livet r nr man r beroende av opiater. Och hur fan skulle jag kunna veta det, hade ju bara hrt vad folk sagt och utgick ifrn att det var verdrifter. Det var det ju inte, faktumet r att opiaterberoende r vrre n vad jag hade kunnat tnka mig.
Man kan ju bli torsk p allting som r kul, men torskar p opiater gr man tmligen ltt skulle jag vilja pst. Typ kanske 10 gnger borde rcka och att man uppskattade ruset och tnkte precis som alla andra det hr vill ju jag gra jmt, jag blir ju en bttre version av mig sjlv.
Kan du lyckas med konststycket att bestmma dig en gng fr alla att inte ta mer opioider, och verkligen inte gr det, s kan jag lova dig p heder och samvete att du besparat dig ett enormt lidande.
Kan du hitta nn som blivit beroende av opioider eller benzo som inte hller med mig om det jag skriver skulle jag kunna ge dig min mnadsln resten av livet. Jag har aldrig trffat nn insatt som sger att opioidbeoende r verdrivet i hur allvarligt det r. Alla sger precis det motsatta, att det fan r vrre n vad man kan frestlla sig.
Frsk att bli den jvla krigaren som ppnade pandoras ask och sen stngde igen skiten. Det finns sn hjltar!