2025-03-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .---------------.
ny video "DOM VILL FÅ MIG CANCELED!"
https://www.youtube.com/watch?v=a9D4XAON088

Ja nu är han arg. "OM DE SOM VILL HA ETT SVAR, SÄTT ER NER OCH HÅLL KÄFTEN!!!!!"

Och så kör han ett varv eller hundra tusende varv med att ni har inte sett filmen!
Citera
2025-03-09, 20:46
Medlem
Och sen säger han att de som har legit kritik mot filmen, de drunknar i allt hat. HUR FAN VET HAN DET?? Om han inte hör dem för de drunknar i allt hat så att han inte kan svara på den riktiga kritiken hur vet han då att de legitima frågorna och kritiken finns?

Han låter oerhört ARG och Lisen sitter där för att lugna honom, hindra honom från att bli galen och slå sönder elefanten i glasbutiken.
Senast redigerad av Sturuf 2025-03-09 kl. 20:50.
Citera
2025-03-09, 21:29
Medlem
46% disslike har Anjo på senaste pissvideon.

Rekommenderar att inte kolla på den.
Lisen är dummare än vad jag trodde.

Anjo tjatar om att man ska ge respektfull kritik, så att bhan inte blir kränkt.

Om du läser här Anjo. Möt inte kritiken så går vi se hur det går. Det är ju du som behöver möta den. Vi andra njuter nog av att se dig falla 😉
Citera
2025-03-09, 21:30
Medlem
Kan man se anjos pissiga dokumentär någonstans utan att betala ett öre ?
Citera
2025-03-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Och sen säger han att de som har legit kritik mot filmen, de drunknar i allt hat. HUR FAN VET HAN DET?? Om han inte hör dem för de drunknar i allt hat så att han inte kan svara på den riktiga kritiken hur vet han då att de legitima frågorna och kritiken finns?

Han låter oerhört ARG och Lisen sitter där för att lugna honom, hindra honom från att bli galen och slå sönder elefanten i glasbutiken.

Anjo är en mycket sjuk människa, det är förmodligen det korta svaret till dina spörsmål...
Citera
2025-03-09, 21:39
Medlem
kirugumis avatar
Vad har Axel och Anjo kommit överens om tror ni? Gräva ner stridsyxan?
Citera
2025-03-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsin87
Finns fortfarande tillgänglig här: https://www.bitchute.com/video/6gVqoxMIRXXt

Repost för piss dokumentären
Citera
2025-03-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Kan man se anjos pissiga dokumentär någonstans utan att betala ett öre ?

Reposta nyss
Citera
2025-03-09, 21:46
Medlem
Kan vi få upp Anjos video till 1000 disslikes?
https://jabrek.net/dislike-en/?url=https://youtu.be/a9D4XAON088
Citera
2025-03-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Vad har Axel och Anjo kommit överens om tror ni? Gräva ner stridsyxan?

Är övertygad om att Axel gärna vill gräva ner stridsyxan. Problemet är att Anjos juvenila beteende med att vägra överväga skilleras förslag om att gå in djupare på ämnen, vägra ta avstånd eller be uppriktigt om ursäkt och att försöka använda härskartekniker samt försöka "strikea" YT-kanaler med kritik - gör det totalt omöjligt för Axel att respektera Anjo.
Citera
2025-03-09, 21:55
Medlem
Jag tycker helt ärligt inte det är så fel av Lokal att ha fejkat 14 åringen. Alla fattade väl att det var fejk? Tycker bara det var roligt inslag i videon.

Anjo tar upp det som att det är lika allvarligt som att mörda någon eller nåt.
Tycker allt Anjo gör är värre.
Kalla Linnea knulldocka hink osv i ett års tid är värre.
Att bjuda in Per öhberg är värre på sättet som Anjo gjorde det.
Dokumentären är värre.

Så varför haka upp sig på lokal när han själv är värre i alla aspekter?
Och då utgår jag från att lokal visste om att tjejen var fejk.
Citera
2025-03-09, 21:57
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Är övertygad om att Axel gärna vill gräva ner stridsyxan. Problemet är att Anjos juvenila beteende med att vägra överväga skilleras förslag om att gå in djupare på ämnen, vägra ta avstånd eller be uppriktigt om ursäkt och att försöka använda härskartekniker samt försöka "strikea" YT-kanaler med kritik - gör det totalt omöjligt för Axel att respektera Anjo.
Såg du streamen? Jag tyckte Axel svarade undvikande på alla frågor om Anjo. Han tvekande tom när Lokal frågade om han skulle joina sekten.
Jag vet inte ett dugg om Axel, men av det jag hört får man uppfattningen att han inte backar i första taget.
För mig kändes det som han inte tycker så illa om Anjo längre. Nästan som om han gillar honom lite ändå?
Fan, jag trodde han skulle kötta på ett tag så Anjo fick lite motstånd.
Aja, ett steg framåt och två tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in