2025-03-09, 17:26
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Helt onödigt av Johaug att klaga på det. Framstår som en dålig förlorare. Jämför med Weng i Fredags som inte tog betet.

Johaug och Zelmerlöf…
…actually there is a ”second” (som svar på Cupra-reklamen TV6 tjötar igenom hela sändningarna).
Citera
2025-03-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Det är Bimbon Blondi som är orsak, en extremt svagbegåvad människa som dessutom är en egoist! Ödmjukhet kan hon varken stava till eller uttala verbalt!
Du själv verkar ju vara en otroligt sympatisk person som kallar Frida bimbo blondi!
Otroligt klantigt av Ebba helt enkelt!
Senast redigerad av Manderville 2025-03-09 kl. 17:35.
Citera
2025-03-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
Ja. Jag är svensk men håller alltid på Norge då damerna tävlar. Hoppades verkligen på Johaug idag.

Varför i hela världen!? Har inte Norge och Johaug vunnit tillräckligt?
Citera
2025-03-09, 17:37
Medlem
GrandCanyons avatar
Från 2 mil kvar så personifierade Frida Stora stygga vargen.
Citera
2025-03-09, 17:47
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
Skratta du.
Hade du varit intresserad och tittat på TV så ser du att Frida i en uppförsbacke först är på Johaugs stav och sedan lite på skidan.
Johaug skriker ju någonting åt Frida vid det tillfället.

Såg du inte loppet?

Mmm men det utspelade ju sig i en backe under dessa fem mil och 2,5 timmes åkning. Det kan väl knappast sägas ha påverkat utkomsten av loppet eller Johaugs totala prestation, så att lägga fokus där blir ju larvigt.
Citera
2025-03-09, 17:48
Medlem
Patrik2108s avatar
En sak angående incidenten. I mitt tycke är det i någon mån Fridas fel. Men, spåret verkar lite smalna av och Frida känner kanske att någon (Ebba) kommer bakifrån och söker en yta som inte riktigt finns. Då tar hon lite till höger för att göra det tydligt att här ryms ingen. Ebba söker en trång yta och Frida täpper till för att få henne på andra tankar. Båda gör lite fel men Ebba skapar situationen.
Citera
2025-03-09, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Helt onödigt av Johaug att klaga på det. Framstår som en dålig förlorare. Jämför med Weng i Fredags som inte tog betet.
Vad jag vet så "klagade" hon inte utan beskrev en liten del av loppet för en reporter som frågade om loppet.
Citera
2025-03-09, 17:51
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Varför då lägga ut en skratt-emoji som om Johaug hade fel???
Hon hade rätt och beskrev det för en reporter, inte mer än så.
Men vissa inskränkta människor tolkar det som en bortförklaring?

Det som försvarar en skratt-emoiji är ju att Johaug VÄLJER att lägga fokus på detta i en intervju, som om det hade relevans för utkomsten.
Citera
2025-03-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Mmm men det utspelade ju sig i en backe under dessa fem mil och 2,5 timmes åkning. Det kan väl knappast sägas ha påverkat utkomsten av loppet eller Johaugs totala prestation, så att lägga fokus där blir ju larvigt.
Jag har inte sett eller hört att Johaug sagt att det påverkade utgången av loppet.
Fantasier från din sida(och några till).
Citera
2025-03-09, 17:55
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Jag har inte sett eller hört att Johaug sagt att det påverkade utgången av loppet.
Fantasier från din sida(och några till).

Så varför i hela friden var hon då besviken på Fridas sätt att åka i rygg? Eller hur det nu uttrycktes ordagrant.
Citera
2025-03-09, 17:56
Medlem
Citat:
Det som försvarar en skratt-emoiji är ju att Johaug VÄLJER att lägga fokus på detta i en intervju, som om det hade relevans för utkomsten.
Uppfattar det inte att Johaug "lägger fokus" på det utan nämner det i ett svar om hur loppet har varit.
Tycker att många av er grovt övertolkar intervjun.
Citera
2025-03-09, 18:00
Medlem
Citat:
Så varför i hela friden var hon då besviken på Fridas sätt att åka i rygg? Eller hur det nu uttrycktes ordagrant.
Hon svarade på en fråga av en reporter om hur hon upplevde loppet och en av sakerna var att Frida var på hennes skidor och stavar.
Hon beskrev andra delar mer utförligt.
Jag vet inte om ni grovt övertolkar reportaget för att misskreditera Johaug.........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in