2025-03-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Med tanke på glädjen när Trump meddelade att han skulle satsa USAs pengar på bitcoins, så är utvecklingen senaste tiden ganska förvånande med en ständigt sjunkande trend.

Nu när Trump är president, vad väntar han på? Genomförs några köp eller är det så att Trump tvekar med tanke på att Bitcoin tappar i värde?

Jag ser ingen ständigt sjunkande trend i grafen.

Tror en stor del av marknadsaktörer inte inser signifikansen av vad som har hänt de senaste dygnen.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-03-08 kl. 20:40.
Citera
2025-03-08, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Jag ser ingen ständigt sjunkande trend i grafen.

Tror en stor del av marknaden inte inser signifikansen av vad som har hänt de senaste dygnen.

Fetade: definitivt. Fler länder kommer att följa de närmsta åren. Pensionsfonder och tex den norska oljefonden kommer att börja köpa- bara en tidsfråga.

Vad händer med efterfrågan? Och hur dum i huvudet är man om man säljer?
Citera
2025-03-09, 08:10
Medlem
hazenectars avatar
Momentum förlorat på 4H under natten.
Citera
2025-03-09, 11:28
Medlem
Det blir intressant att se hur en rejäl dipp skulle utveckla sig i förhållande till det här:

Citat:
MicroStrategy owns 499,096 bitcoins as of Feb. 24, 2025. MicroStrategy states the average purchase price as $62,473.01 USD per bitcoin with a total cost of $27.954 billion USD.

I kombination med:
MicroStrategy Incorporated (MSTR)

Högsta kurs: 543
Nuvarande kurs: 287

Nästan 50% av kursvärdet borta för ägaren av nästan 2% av alla Bitcoins. Svårt att se annat än att detta är en stor ackumulerad risk.
Citera
2025-03-09, 12:09
Medlem
Det är många för som fortfarande inte förstår, att BTC priset manipuleras via aktörer som Binance och Coinbase, som säljer sina tillgångar för att trycka ner priset, och sedan köper tillbaka.

Skillnaden mellan crypto och andra tillgångslag, är att ovan går att följa i realtid, eftersom block kedjan är transparent. Det är precis detta dom gjort på dessa otroligt bullish news.

Vi har över 8-9 månader innan denna bull market ska vara över (om historien upprepar sig)

Jag har skrivit i samtliga inlägg senaste 6 månader (för er att verifiera) vad kommer näst?

1. FED behöver sänka räntan
2. X biljoner behöver förnyas
3. Global liquidity behöver komma in

Detta har troligtvis blivit lite försenat pga en president och kabinett som faktiskt försöker spara pengar.

Europa har redan börjat (Tyskland) att trycka mer pengar, detta går också att följa. Ja ger oss 3-5 veckor innan vi når nya ATH. Säljer ni nu är ni idioter
Citera
2025-03-09, 12:15
Avstängd
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casparaidis123
Det är många för som fortfarande inte förstår, att BTC priset manipuleras via aktörer som Binance och Coinbase, som säljer sina tillgångar för att trycka ner priset, och sedan köper tillbaka.

Skillnaden mellan crypto och andra tillgångslag, är att ovan går att följa i realtid, eftersom block kedjan är transparent. Det är precis detta dom gjort på dessa otroligt bullish news.

Vi har över 8-9 månader innan denna bull market ska vara över (om historien upprepar sig)

Jag har skrivit i samtliga inlägg senaste 6 månader (för er att verifiera) vad kommer näst?

1. FED behöver sänka räntan
2. X biljoner behöver förnyas
3. Global liquidity behöver komma in

Detta har troligtvis blivit lite försenat pga en president och kabinett som faktiskt försöker spara pengar.

Europa har redan börjat (Tyskland) att trycka mer pengar, detta går också att följa. Ja ger oss 3-5 veckor innan vi når nya ATH. Säljer ni nu är ni idioter

Precis! Det är jobbigt att se stora summor på det röda!

Jag följde mångas råd och la 60 % av mitt guld PAXG på BTC vid 93600$ 30% köpt
Sen vid 88000$ 30% köpt

Och droppar det rejält köper jag för resten.

Men kommer absolut inte sälja, inte inom 5 år iallafall.
Citera
2025-03-09, 13:11
Avslutad
Kopplingen trump och bitcoin är inte bra. Nu kommer det börja gå utför med trump. Och med Bitcoin. Hoppas man kan koppla sig loss från trump
Citera
2025-03-09, 13:15
Avstängd
Monerokungens avatar
Krypto är tydligen scam!

Är hon utvecklingsstörd?

https://m.youtube.com/watch?v=DkGoHo_aLNw
Citera
2025-03-09, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Krypto är tydligen scam!

Är hon utvecklingsstörd?

https://m.youtube.com/watch?v=DkGoHo_aLNw

Hon har rätt på en punkt, ca 99.9999% av runt 12,4 miljoner olika kryptovalutor som finns just nu är scams... annars var det inte många rätt av det hon snackade om.
Citera
2025-03-09, 13:37
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiexiemoo
Hon har rätt på en punkt, ca 99.9999% av runt 12,4 miljoner olika kryptovalutor som finns just nu är scams... annars var det inte många rätt av det hon snackade om.
Precis som när olika religioner bråkar med varann. Alla andra gudar är falska förutom just den som jag råkar tro på!

Ungefär lika begåvad åsikt som din.
Citera
2025-03-09, 15:07
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Momentum förlorat på 4H under natten.

Bra om 83,6k håller på 4H
Citera
2025-03-09, 15:24
Medlem
zlikyrs avatar
Nu då, är det dags att gå under 80?!
Senast redigerad av zlikyr 2025-03-09 kl. 15:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in