Citat:
Ursprungligen postat av
Hav122
Jonna Sima är den värst PK-kärringen jag sätt. Är det för att hon inte är Svensk månntro att hon vurmar för invandring. Hon har ett finskt namn och ser finsk ut. Varför åker hon inte hem till Finalnd när hon uppenbart vill förstöra för det Svenska folket med invandring, lierad med soros antagligen.
Jag vet att hon är eljest, men hennes gubbe snackar sport som en normal man och fotbollskillar är bra på alla möjliga sorters sporter om du fattar vad jag menar.
Åsa däremot verkar ha dålig koll och blues och det botar en kvinna i hennes ålder med orgasmer.
Hon får följa med Expressens porrpatrull på sexparty med SDare i Solna på onsdagar någon dag.
Då kommer hon fatta vem som är PK och slätstruken. Ett riktigt hatknull, sen lite pillowtalk och sen har hon vid 50+ legat med en SDare och så kanske vi kan få en rapport om det och lite ny input från det hållet äntligen?
Skugge verkar inte sugen på den vinkeln så nån av alla tanterna får ta en för laget och berätta hur det kändes i en serie på 8 delar.
Meanwhile finns det riktiga journalister på AB hör och häpna
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/JbG007/de-drabbades-av-valdsvagen-onskar-nagon-fragat-hur-jag-mar och det är tamejf-n tur för dem.
Nej men nu har jag tänkt klart på det här med Åsa.