2025-03-08, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red.John
Äsch, det är väl allmänt känt att Frida inte har den skarpaste hjärnan av damåkarna? Måste dock säga att hennes åkstil är elegantast av alla. I klassisk stil alltså.

Dessutom är hon vacker som få (även om Jonna är vackrare)

Hon tappade en del hos mig, att hon går klimataktivister tillmötes, visserligen lovar de att inte sabotera herrarnas femmil utan bara stå bredvid för att få fram sitt budskap. Truls mfl har också skrivit på och stöttar den här gruppen.

https://www.svt.se/sport/langdskidor/frida-karlsson-med-och-avvarjde-klimataktivisternas-hot-mot-femmilen
Citera
2025-03-08, 10:50
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Hon måste komma tillrätta med sin skada.
Det har dessutom gett belastningsskador,eftersom Frida tvingats ombalansera.

Jag har fortfarande svårt att frikoppla mig från tanken att Frida Guldspände sig för mycket i mil loppet.
Det skulle troligen frigöra mycket om hon kan spräcka Guldbubblan så fort som möjligt.
Går tyvärr inte att tippa Frida på Söndag..men jag har väldigt gärna helt fel härvidlag.

Så är det. Operation är helt nödvändig.

Citat:
Dagen före stafetten fick hon behandling för sin skada berättar Frida Karlssons pappa Leif för GP.

– I går for vi till Storlien hon och jag så fick hon behandling. Hon vill mer men hon tycker inte att hon har åkt dåligt, säger han till GP.

Citat:
– Jo men det känns okej tycker jag. Det är sista rycket nu, sista spurten, säger hon.

Vad var det du gjorde igår?

– Jag måste balansera min skada så det är det är väl det vi har fokuserat på de senaste dagarna.

https://www.gp.se/sport/frida-karlssons-avslojande-far-behandling-for-skada.cbd7453b-f1a3-4018-9142-c12ccd1d89aa
Citera
2025-03-08, 17:20
Medlem
buzzkillers avatar
Verkar som att Wille har bytt upp sig
Citera
2025-03-08, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkiller

Nu igen? Någon som har en bild på donnan?
Citera
2025-03-08, 17:31
Medlem
Diversifierats avatar
Citat:

Frida är 10 av 10 konstaterade norrmannen bredvid mig idag. Han placerade Jonna inte långt bakom.

Jag frågade vem som var snyggast i Norge, om det är Heidi? Fosnäs, kom han fram till ”men hu kan ju ikke gå på ski”.
Citera
2025-03-08, 17:32
Medlem
Har Frikadellen övat nå' skejt?
Citera
2025-03-08, 17:33
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red.John
Nu igen? Någon som har en bild på donnan?

Inte för att det hör till ämnet men:

https://www.instagram.com/ceciliefonee/

Ser ut som en skyltdocka ungefär.
Citera
2025-03-08, 17:33
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Har Frikadellen övat nå' skejt?

Det kan du ge dig på
Citera
2025-03-08, 18:14
Avslutad
Citat:
Agree to disagree. Frida är otroligt vacker, så som bara ångermanlänningar kan vara. Diggar hennes flumma personlighet dessutom.
Citera
2025-03-08, 18:44
Medlem
buzzkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Agree to disagree. Frida är otroligt vacker, så som bara ångermanlänningar kan vara. Diggar hennes flumma personlighet dessutom.
Personligen tycker att hennes flummiga och flabbiga personlighet gör henne mindre attraktiv. Men smaken är som baken..
Citera
2025-03-08, 18:45
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Det är ett framgångsrecept för svenska herrar att bli ihop med norska jenter. (Anger, Porroma)
Citera
2025-03-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Ja för Frida skämtade absolut inte. Förövrigt så är "ni" som hela tiden använder ordet bimbo och sopa om Frida jävligt tröttsamma och tjatiga.

Ska bli intressant att se sen när säsongen är slut om hon gör en operation på sin fot.
Dom lider av mindrevärdeskomplex och tar ut det på någon som inte kan försvara sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in