Citat:
Ursprungligen postat av
NiGHTRYDERz
Det kan vara AT, väldigt svårt att säga bara sådär. Det är generellt väldigt olika från person till person, vissa är känsligare än andra.
Men rent generellt om de är dessa diflu så blir det vara borta om nån vecka, eller iaf att det är bättre. Ibland kan man få dessa symptomer du beskriver bara sådär också..
Just precis detta du skriver om nu som är det jobbigaste med benso… det är inte svårt att sluta! Det är att inte börja igen som jag tycker är det svåraste.
Lycka till! Du klarar de!

Tack för svar! Vanligtvis så brukar jag kunna finna acceptans till min ångest om jag bara får ligga still i tystnad och blunda en stund. Denna känns lite mer knepig och jag kommer inte riktigt till ro 🧠 Förkylningen gör det inte lättare såklart och jag känner mig lite vek som inte bröstar det här så som jag vill, men jag får se det som en lärdom 👍
Min grundtanke var att få bättre sömn, men jag var fortfarande lika seg och slö på mornarna. Suget att ta en på kvällen fanns där under hela tiden jag hade dom… Blir mer fokus på kost, träning och hälsa framöver.
Har senaste halvåret haft ett katastrofalt mående fylld med stress, sömnbrist och ångest… Dom här hjälpte definitivt, men jag vill finna andra vägar för att ta itu med problemen. Saknar känslan utav stabilitet och välmående…
Önskar alla en fantastisk fin dag ❤️