2025-03-07, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Ja det kan ju ingen ta ifrån dom. Vi som satt bänkade framför tre kronor, vita lögner, rederiet m.m. Jag måste (med viss motvilja) säga att det är ett mästerverk som duon oavsiktligt(!) lyckades med. Det har varit och är en föreställning som heter duga! Det finns blandningar av alla möjliga tidigare trendbrytande koncept. Såsom robinson, tre kronor, kvinnofängelset mf.l.

Tror inte någon tidigare tvunderhållning har gett mig sådana kallfrysningar, skratt, extremt pinsamma stunder och stor underhållning. Inte bara gäddorna tänker jag på då utan även Sjöbergs nya aktiebolag som sjösattes med dess handplockade styrelse.

Gäddorna som vi fick lära oss att dom numera ska kallas. De kastades ofta brutalt in i strålkastljuset och blev "kända" över hela riket på en natt. På både liv och död. Fasiken nästan som lite influenser av självaste Shakespeare också.

Ja vi som är vana vid sosseri och mellanmjölk såg inte brutala Dumpen komma och ännu konstigare att det är tillåtet men Dumpen kanske är exakt vad skitnödiga Sverige behöver, jag är extremt tacksam för all underhållning. Finns det något bättre än när Smilla har slängt upp en ny 5min+ video på bloggen? -Jag tror faktiskt inte det. Det gäller att ha Champangen på kylning för varannan dag brukar det smälla till. Man får väl dra iväg nån slant så hennes viktiga arbete fortsätter.

Dumpen har verkligen delat befolkningen som Trump i USA. För mig skulle det vara omöjligt att ha en relation med någon som inte gillar Smillas framfart.
Citera
2025-03-07, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Det är ett ämne som som engagerar och det finns två trådar att delta i, jag hängde lite i den andra tills jag insåg vad det handlade om och hur skribenter som skrävlade om att knulla utvecklingsstörda och prostituerade samtligt som de gosade sig i gäddornas öde. Den dagen jag ser Dumpen engagera sig i nåt som inte enbart ger billiga hejarop, ska jag omedelbart deklarera i denna tråd att jag hade fel om dessa fina människor och be om ursäkt.

I övrigt har folk för mycket tid och i en galen värld är det bekvämt att fokusera på nåt litet problem. I detta fall två fantastiskt självgoda typer immuna mot kritik eftersom de inte tål den och för att den devis stämmer. Jag tycker nog att det är rättvist eftersom jag anser att de är hycklare som gömmer sig bakom moral som de inte praktiserar. En stor jävla motsägelse. Alltså det hade kunnat vara Jan Emanuel eller Thomas Ledin, men nu blev det dessa två stolpskott.

Om ni har konstruktiv kritik - varför ge er på någons sjukdom?? Vad har det med saken att göra o varför inte ge sig på ngn som är ond på riktigt? Borde finnas ngn slags gräns för hur lågt man vi gå. Särskilt som era argument handlar om ngn slags medkänsla.
Citera
2025-03-07, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Jag dyker in här med en fråga som berör den omtalade "gräv" avdelningen som verkar inom koncernen Dumpen Media Group AB. Har officellt Hamsterpåsen fortfarande lämnat hennes stora skapelse? Är det den där naiva bimbo som blev övertalad att utåt sett verka som admin som får sitta agera honeypot nu? Fan va ruttet isåfall av Hamsterbags. Offra det intet ont anande mjukisbyxtjejen bara sådär.

Btw. Jag håller på med att renskriva en promemoria om "Kim - Den grävande journalisten i vassen". Den kommer ta upp hans väg till att bli en gratisarbetande volontär som ansågs som en stor ikon inom den närmsta ringen. Den behandlar hans stora barndomsidol "Arthur Ringart" som han satt och beundra framför mammans 28tum tjock tv. Hur han drömde om att en dag få intervjua andra personer som Arthur Ringart gjorde med dom små barnen. To be continued

För det första är gräv inte en del av dumprn utan det är folk fristående från dumpen som startat den

Och för det andra så verkar du vara lite småförtjust i Kim
Han kan säkert ordna så att du får en exklusiv intervju om du ber snällt
Bara skriv ett inlägg på gräv så finns det en chans att han kan styra upp något
Citera
2025-03-07, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
För det första är gräv inte en del av dumprn utan det är folk fristående från dumpen som startat den

Tjenare Bertan! Du gjorde precis allt förutom att svara på själva "pudelns kärna". Är det någon comeback inplanerad för Hamsterpåsen på Grävskitet igen? Står fortfarande "kim" med hårsprayen i spegeln och säger högt för sig själv: Det är du och jag nu, Ringart!
Senast redigerad av blompissare 2025-03-07 kl. 16:22.
Citera
2025-03-07, 16:31
Medlem
Citat:

Än en gång, hur känner du alla i gruppen? Hur vet du allas anknytningar i gruppen? Kan det vara så att flertalet av de aktiva i gräv är dumpen volountärer?

Du känner dem ju inte har du sagt. Så hur kan du veta?
Vet du vem som ligger bakom pyr? Eller kontot gräv som varit ägare?
Vet du att dessa konton inte har kopplingar till dumpen?

Alltså inget angtagande som du brukar syssla med, VET du?
Citera
2025-03-07, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är ju naturligtvis uthängda Gäddor, eller familjemedlemmar till dessa som hyser det glödande hatet, finns ingen annan rimlig förklaring till att hysa sån avsky.

Eller så hatar man bara dumhet. Ditt inlägg är ett bra exempel.

Hoppas cancerröven börjar lipa i rätten och raljera om barnen.
Citera
2025-03-07, 16:37
Medlem
Batiktantens avatar
Patrik är ute och far rigtigt hög.Träffade honom i Frölunda .han var så borta att han inte kände igen mig.Han umgås med knarkare och småtjejer nu.
Citera
2025-03-07, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
Tänk vad du skyddar din lilla sektledare!inget fel alls på oss då kanske inte prutt Sara ska hålla på som hon gör o tänka på sitt månde stanna hemma och inte jaga gäddor!!

Ojjjj då får hon inget pull material till natten jo!

Då kan du ha medlidande för gäddor som tar sina liv !!

Snej där hånar du dom istället

Alla vi som hatar Sara dumpen Bp Patrik kommer jubla ha stor fest när båten sjunker

Det var någon av de senaste konfrontationerna där Sara suckade över att det blev ännu en tråkig video där gubben bara sticker, uppenbart att hon visste att nu var det massa jobb för knappt några swish ännu en gång.
Citera
2025-03-07, 16:39
Avslutad
Citat:
Avsky deras metoder men inte dom som personer
Skilj mellan sak o person

Man hatar Saddam Hussein som person för hans metoder, dummerjöns.
Citera
2025-03-07, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Än en gång, hur känner du alla i gruppen? Hur vet du allas anknytningar i gruppen? Kan det vara så att flertalet av de aktiva i gräv är dumpen volountärer?

Du känner dem ju inte har du sagt. Så hur kan du veta?
Vet du vem som ligger bakom pyr? Eller kontot gräv som varit ägare?
Vet du att dessa konton inte har kopplingar till dumpen?

Alltså inget angtagande som du brukar syssla med, VET du?

Jag vet tillräckligt om vem och vilka som startat gruppen och att dom inte har någon tidigare koppling till vare sig Sara, Patrik, katta, Åsa eller någon av dom andra i gräv

Sen varken kan eller vill jag avslöja vilka dessa personer är då det strider mot flashbacks regler kring anonymitet
Men dom som startade gräv har sin bakgrund på flashback, gruppen kom till för att man tyckte att flashbacks regler var för hårda
Citera
2025-03-07, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRS-80
Man hatar Saddam Hussein som person för hans metoder, dummerjöns.

Lite skillnad på en journalist och en massmördare och diktator
Citera
2025-03-07, 16:45
Avslutad
Citat:
Lite skillnad på en journalist och en massmördare och diktator

Ja, och stor skillnad på Sara Nilsson och en journalist.

Du heter Bagdad Bertil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in