Citat:
Ja det kan ju ingen ta ifrån dom. Vi som satt bänkade framför tre kronor, vita lögner, rederiet m.m. Jag måste (med viss motvilja) säga att det är ett mästerverk som duon oavsiktligt(!) lyckades med. Det har varit och är en föreställning som heter duga! Det finns blandningar av alla möjliga tidigare trendbrytande koncept. Såsom robinson, tre kronor, kvinnofängelset mf.l.
Tror inte någon tidigare tvunderhållning har gett mig sådana kallfrysningar, skratt, extremt pinsamma stunder och stor underhållning. Inte bara gäddorna tänker jag på då utan även Sjöbergs nya aktiebolag som sjösattes med dess handplockade styrelse.
Gäddorna som vi fick lära oss att dom numera ska kallas. De kastades ofta brutalt in i strålkastljuset och blev "kända" över hela riket på en natt. På både liv och död. Fasiken nästan som lite influenser av självaste Shakespeare också.
Tror inte någon tidigare tvunderhållning har gett mig sådana kallfrysningar, skratt, extremt pinsamma stunder och stor underhållning. Inte bara gäddorna tänker jag på då utan även Sjöbergs nya aktiebolag som sjösattes med dess handplockade styrelse.
Gäddorna som vi fick lära oss att dom numera ska kallas. De kastades ofta brutalt in i strålkastljuset och blev "kända" över hela riket på en natt. På både liv och död. Fasiken nästan som lite influenser av självaste Shakespeare också.

Ja vi som är vana vid sosseri och mellanmjölk såg inte brutala Dumpen komma och ännu konstigare att det är tillåtet men Dumpen kanske är exakt vad skitnödiga Sverige behöver, jag är extremt tacksam för all underhållning. Finns det något bättre än när Smilla har slängt upp en ny 5min+ video på bloggen? -Jag tror faktiskt inte det. Det gäller att ha Champangen på kylning för varannan dag brukar det smälla till. Man får väl dra iväg nån slant så hennes viktiga arbete fortsätter.
Dumpen har verkligen delat befolkningen som Trump i USA. För mig skulle det vara omöjligt att ha en relation med någon som inte gillar Smillas framfart.