2025-03-06, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Helt orimligt vore det inte att skjuta upp rättegången tills cellgiftsbehandlingen är över

Eller så snabbar man på processen så kan hon få all vård hon vill i lugn och ro bakom galler när det är över.
Citera
2025-03-06, 19:05
Medlem
Citat:
Men hon jobbar ju 25%
25% är 10 timmar i veckan
Hur hon lägger upp arbetstiden är helt upp till henne

Om du tror att hon bryter mot det så kan du alltid anmäla till försäkringskassan
Utan att tveka far du till hennes undsättning.
Då är frågan, har du belägg för att hon bara jobbar 10tim?
Är du vän med henne på Facebook? Snackar du med henne ofta?
Har du någon annan kontakt antingen på Facebook eller i någon annan app på något sätt med någon av de som är högt uppsatta i Dumpen?

För när du pressas så har du aldrig de exakta svaren, du bara antar.
Citat:
When you 'assume' you make an 'ass' out of 'u' and 'me'

Skulle vilja veta hur du har så bra koll, detta är ju inte första gången.
Men allt som oftast så framkommer de att du inte har koll du bara antar och chansar för att försvara bara för att försvara.
Både Katta och Sara har eller hänger här och skulle kunna själva framföra korrekt information och inte massa antaganden som bara låter bra.

Så än en gång, hur kan du vara så säker i dina uttalanden? Vad har du för belägg bakom dem?
Citera
2025-03-06, 19:27
Medlem
Citat:
Men hon jobbar ju 25%

Om du tror att hon bryter mot det så kan du alltid anmäla till försäkringskassan
Hur vet du detta? Sitter du o killgissar dig fram lr vart får du all information i från???
Citera
2025-03-06, 20:22
Medlem
Citat:
Men hon jobbar ju 25%

Hur sjuk är du? Har jag ens nämnt Försäkringskassan?
Jag menade att det inte fanns skäl till ett uppskjutande av rättegång. Läs om och gör rätt!’
Citera
2025-03-06, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
Hur vet du detta? Sitter du o killgissar dig fram lr vart får du all information i från???

Idiot, har du inte fattat att Sara styr ifrån baksätet, hon fiser där också? Visst Dumpen är hennes bebis och Smilla kan ta till hårda nypor om man kommer för nära och stör.

Jag älskar Dumpens shower och kommer alltid stötta dom. Behöver Sara 80 kr till Big Mac med skräp så får man väl försöka hjälpa henne med det, hon trycker i sig skiten på 1 min och är redo att ta sig an nästa gubbe hennes underhuggare runkat upp.

Ingen Smilla ute på E4:an går jag inte med på och kan faktiskt öppna plånboken om det skulle vara där skon klämmer.

Det händer lite grejer i vår, Saras deklaration blir offentlig, stämningsansökan ska upp i rätten mm.
Jag gav Smilla husmorstipset att tanka en flaska vodka på muggen i pausen om det verkar gå åt helvete under rättegången, då ställs den in. Bilen kommer vara packad och klar 9e maj och parkerad utanför Göteborgs tingsrätt och Smilla är välkommen in i värmen.
Citera
2025-03-06, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Utan att tveka far du till hennes undsättning.
Då är frågan, har du belägg för att hon bara jobbar 10tim?
Är du vän med henne på Facebook? Snackar du med henne ofta?
Har du någon annan kontakt antingen på Facebook eller i någon annan app på något sätt med någon av de som är högt uppsatta i Dumpen?

För när du pressas så har du aldrig de exakta svaren, du bara antar.

Skulle vilja veta hur du har så bra koll, detta är ju inte första gången.
Men allt som oftast så framkommer de att du inte har koll du bara antar och chansar för att försvara bara för att försvara.
Både Katta och Sara har eller hänger här och skulle kunna själva framföra korrekt information och inte massa antaganden som bara låter bra.

Så än en gång, hur kan du vara så säker i dina uttalanden? Vad har du för belägg bakom dem?

Jag följer dom officiella kanalerna som facebookgruppen, hemsidan och youtubekanalen och har sett henne nämna att hon är sjukskriven på 75%

Jag har ingen närmare kontakt med Sara, vi har växlat några ord över nätet men inte mer än så och detsamma gäller katta, vad det sen har för betydelse har jag ingen aning om

Och jag har naturligtvis ingen aning om hon jobbar mer än 10 timmar, jag skrev även att om man misstänker att hon jobbar mer än 10 timmar så är det fritt fram att kontakta Försäkringskassan så kollar dom upp det
Citera
2025-03-06, 21:41
Medlem
Citat:
Jag följer dom officiella kanalerna som facebookgruppen, hemsidan och youtubekanalen och har sett henne nämna att hon är sjukskriven på 75%

Jag har ingen närmare kontakt med Sara, vi har växlat några ord över nätet men inte mer än så och detsamma gäller katta, vad det sen har för betydelse har jag ingen aning om

Och jag har naturligtvis ingen aning om hon jobbar mer än 10 timmar, jag skrev även att om man misstänker att hon jobbar mer än 10 timmar så är det fritt fram att kontakta Försäkringskassan så kollar dom upp det
Precis, det finns ingen relevans. Jag skrev att hon är sjukskriven på 75% men att hon över de ser ut att och bete sig som att hon jobbar minst lika mycket som förr. Och du upprepade exakt samma sak med sådan gusto att du har 100% koll på att hon jobbar upp till 10tim och inte mer. Men i själva verket har du 0% koll, inte mer än den information som Sara själv sprider som med tanke på hennes tidigare accord snarare skall tas med en lastbil salt då hon har en tendens att ljuga. Ändå tar du hennes ord som lag. Och vidareför det som fakta.
Citera
2025-03-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
Men sluta dom har detta enbart för egen vinning!
Kolla bokslut 2023 vart är alla pengar donationer är det redovisat beskattat??
Varför går Skatteverket in o fråga om kvitton hon inte kan redovisa?
Varför jagar fogden henne ang skulder?
Varför betalar man inte parkeringsböter som företag har fått?
Dom blåser för enbart egen vinning
Tro mig man ser igenom hela skiten för allt har blivit sämre sämre tycker alla även i andra tråden

Eftersom du är helt tom i huvudet så ska jag hjälpa dig
Punkt 2 3 och fyra beror på att hon har använt pengar som skattemyndigheten anser ska beskattas som lön.
Om hon lämnar in kvitton så blir hennes skuld mindre, dvs de är avdragilla.
Pböterna har inte företaget fått
Citera
2025-03-06, 22:19
Medlem
Citat:
Helt orimligt vore det inte att skjuta upp rättegången tills cellgiftsbehandlingen är över

Tror inte många andra tycker det för hon är inte dönde!!
Kan man åka land o rike så kan man inställa sig på rättegång med!!
Citera
2025-03-06, 22:36
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Eftersom du är helt tom i huvudet så ska jag hjälpa dig
Punkt 2 3 och fyra beror på att hon har använt pengar som skattemyndigheten anser ska beskattas som lön.
Om hon lämnar in kvitton så blir hennes skuld mindre, dvs de är avdragilla.
Pböterna har inte företaget fått

Jag är beredd att dra ett streck över Smillas gamla dumheter men hennes skit kommer ju hela tiden i ansiktet. Några oskyldiga små fjärtar i baksätet vilket alla barn levererat kan man väl leva med,
kanske skita i en solig dag.

Älskling Smilla du är ute på hal is, jag finns här för dig. Jag hade mycket kontakt med denna donna men sen kom hybrisen.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2025-03-06 kl. 22:52.
Citera
2025-03-06, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
Tror inte många andra tycker det för hon är inte dönde!!
Kan man åka land o rike så kan man inställa sig på rättegång med!!

Jo men rättegången skulle dom kunnat ha ändå men vid ett senare tillfälle
Citera
2025-03-06, 22:46
Medlem
Citat:
Jo men rättegången skulle dom kunnat ha ändå men vid ett senare tillfälle

Och varför skulle dom göra de när det uppenbarligen inte verkar finnas några problem för henne att medverka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in