2025-03-06, 13:18
Medlem
Jag har sett att Stefan Hallgren nämns i några sammanhang inom svensk musikindustrin och på youtube, men det är svårt att hitta mer utförlig information. Är det någon här som har erfarenhet av honom eller Ninetone?

Nu senaste så verkar ha ligga bakom Anjos osmakliga dokumentär "Antonio - När rättvisan blir orättvis" och även dokumentären om Joakim Lundells barndom som går på Tv4.

Finns det någon mer info om denna snubbe?
Citera
2025-03-06, 13:29
Medlem
Inte mycket att bidra med förutom att hans knulldocka heter Mari.
Citera
2025-03-06, 13:32
Medlem
TheMongoKids avatar
Driftig och duktig!

(ja, inte enligt vissa flashback-slödder förståss..... )
Citera
2025-03-06, 13:48
Avslutad
Rykten säger att Stefan och Jocke har samma intresse för mycket unga flickor. Noter att jag skrev RYKTEN
Citera
2025-03-06, 15:21
Medlem
Jag tror han försöker ta avstånd från dokumentären och låtsas som att han inte har med den att göra. Det är väldigt intressant att se när man är inne på hans facebook att det inte finns någonting om dokumentären men han postar om Ronny och Ragge, Jockes dokumentär och mycket om USA.
Citera
2025-03-06, 15:24
Medlem
Stefan Hallgren har alltså vart delaktig i Anjos dokumentär där han från början inte maskade (BO), verkar som att Stefan tyckte det var en bra ide.
För det gick så långt att trailern kom ut och följare fick kritisera att BOs identitet inte ska bli röjd.
Då blev det ändring och maskning på BOs namn, men inte innan dess.

Hur seriös är denna Stefan Hallgren, känns som ytterligare person utan moral och etik samt grundläggande kunskap för vad man kan/får göra enligt lag.
Citera
2025-03-06, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Jag tror han försöker ta avstånd från dokumentären och låtsas som att han inte har med den att göra. Det är väldigt intressant att se när man är inne på hans facebook att det inte finns någonting om dokumentären men han postar om Ronny och Ragge, Jockes dokumentär och mycket om USA.

Ja, det är märkligt.
Sen sitter han i källaren och strikar ner alla som kritiserar den.
Citera
2025-03-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Stefan Hallgren har alltså vart delaktig i Anjos dokumentär där han från början inte maskade (BO), verkar som att Stefan tyckte det var en bra ide.
För det gick så långt att trailern kom ut och följare fick kritisera att BOs identitet inte ska bli röjd.
Då blev det ändring och maskning på BOs namn, men inte innan dess.

Hur seriös är denna Stefan Hallgren, känns som ytterligare person utan moral och etik samt grundläggande kunskap för vad man kan/får göra enligt lag.
Ja, det är väldigt märkligt att managern inte hjälper Anjo på rätt köl. Anjo velade ju också lite fram och tillbaka om det var han eller Stefan som kom på den lysande titeln till Antonio-dokumentären, vet inte om vi har fått ett svar på det än?
Citera
2025-03-06, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pertanstormberg
Ja, det är väldigt märkligt att managern inte hjälper Anjo på rätt köl. Anjo velade ju också lite fram och tillbaka om det var han eller Stefan som kom på den lysande titeln till Antonio-dokumentären, vet inte om vi har fått ett svar på det än?
Som jag förstod det så bad Anjo Stefan att skriva texten till trailern, för ”Stefan är bra på sånt”.
Anjo själv kom på ”När rättvisan blir orättvis”.
Bara det att Stefan skrev ”Ett av Sveriges mest kontroversiella fall” får mig att betvivla hans kompetens. Hur mycket av det som Ninetone och Stefan Hallgren står bakom är egentligen sant?
Och att dom nu strikear ner andra kreatörer för att tysta kritik? Råder det diktatur på YouTube? Vem är isf diktatorn?
Citera
2025-03-06, 16:11
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Inte mycket att bidra med förutom att hans knulldocka heter Mari.
Ok! Så de har en överenskommelse då. Bra!
Citera
2025-03-06, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Som jag förstod det så bad Anjo Stefan att skriva texten till trailern, för ”Stefan är bra på sånt”.
Anjo själv kom på ”När rättvisan blir orättvis”.
Bara det att Stefan skrev ”Ett av Sveriges mest kontroversiella fall” får mig att betvivla hans kompetens. Hur mycket av det som Ninetone och Stefan Hallgren står bakom är egentligen sant?
Och att dom nu strikear ner andra kreatörer för att tysta kritik? Råder det diktatur på YouTube? Vem är isf diktatorn?

Joakim Lundell är nog diktatorn med Stefan som attackhund😅
Citera
2025-03-06, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Joakim Lundell är nog diktatorn med Stefan som attackhund😅

Lundell beter sig som en unge i trotsåldern. Gapar och skriker tills han får som han vill. Jag fattar inte hur andra vill vara signade i samma bolag som han
Eftersom Stefan, som Anjos Nineton-manager godkänt videon och dessutom skrivit texten/texter borde även Ninetone vara ett föremål för förtal. Hoppas MÄs advokat kollar på det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in