2025-03-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Ja, det här med regler fallerar snabbt för Sara. Då Facebook har regelverk som säger att man inte skall ha fejkprofiler. Än viktigare är det ju som offentlig person som Sara ju är att ha en riktig profil som följer lagar och regler.

Men så lätt är det inte, roligt nog så försvann väl hennes riktiga profil i samband med artikeln om att hon blivit anmäld för övergreppsmaterial med mera?

Smillas riktiga profil är bannad 4 life så den kommer vi aldrig få se igen men det är klockrent att sparka igång kontot "Smilla Larsson" och låtsas som att det regnar, jag måste ge henne den faktiskt, coolt av Smilla. Nån frågade om jag har daglig kontakt med Smilla men det har jag inte då hon slutat svara på mina meddelanden.

Smilla, offentlig person? -Jo hyfsat sant men mer än en hajpad B-kändis är hon väl inte? Han som alltid flummar i bakgrunden och inte får öppna käften för Smilla är väl mer känd i så fall.
Citera
2025-03-05, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Smillas riktiga profil är bannad 4 life så den kommer vi aldrig få se igen men det är klockrent att sparka igång kontot "Smilla Larsson" och låtsas som att det regnar, jag måste ge henne den faktiskt, coolt av Smilla. Nån frågade om jag har daglig kontakt med Smilla men det har jag inte då hon slutat svara på mina meddelanden.

Smilla, offentlig person? -Jo hyfsat sant men mer än en hajpad B-kändis är hon väl inte? Han som alltid flummar i bakgrunden och inte får öppna käften för Smilla är väl mer känd i så fall.
Jo, det var det jag menade. Sara blev bannad lagom till att det framkom att hon skickat bp.
Så vore ju inte helt ologiskt att det faktiskt framkommit material som fått henne bannad.

googlade Sveriges minsta kommun och nr 2 på listan blev Bjurholm.
https://www.vasterbottningen.se/lokalt/bjurholm
Fredrik har trätt in i det offentliga, han är inte känd men han är en offentlig person. Som journalist.

https://www.resume.se/opinion/debatt/nar-blir-man-en-offentlig-person/
Citat:
någon som 1) själv valt offentligheten och som 2) använder offentligheten
Sara både har valt offentlighet och använder offentligheten, därför är hon en offentlig person.
Det betyder inte att hon är känd, Dock säger de själva att de har 2 miljoner unika besökare vilket skulle göra henne känd. Sedan skulle jag hålla med om att det inte går att klassa henne i top som kändis. Samt hon är motsatsen till en helig person.
Citera
2025-03-05, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Jo, det var det jag menade. Sara blev bannad lagom till att det framkom att hon skickat bp.
Så vore ju inte helt ologiskt att det faktiskt framkommit material som fått henne bannad.

googlade Sveriges minsta kommun och nr 2 på listan blev Bjurholm.
https://www.vasterbottningen.se/lokalt/bjurholm
Fredrik har trätt in i det offentliga, han är inte känd men han är en offentlig person. Som journalist.

https://www.resume.se/opinion/debatt/nar-blir-man-en-offentlig-person/

Sara både har valt offentlighet och använder offentligheten, därför är hon en offentlig person.
Det betyder inte att hon är känd, Dock säger de själva att de har 2 miljoner unika besökare vilket skulle göra henne känd. Sedan skulle jag hålla med om att det inte går att klassa henne i top som kändis. Samt hon är motsatsen till en helig person.

Har Smilla verkligen skickat sånt där skit? Jag trodde mest att hon satt och fes framför datorn och runkade upp gubbar i egenskap av mega kåt fjortis? Dumpen vill verkligen göra klart för svenska folket att Sveriges fjortisar gått bananas och kan inte motstå en fet äldre man så Prutt-Sara och orkestern måste hålla koll dygnet runt.

Det är naturligtvis inte i närheten av så illa som Smilla låter påskina, svenska staten löser problemet. Smilla och hennes gäng kan stå därborta och gapa.

Det bästa man kan göra är att lära ut i skolor vad Blockera-knappen gör för underverk.
Citera
2025-03-06, 01:03
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Ok , så det är inte antigen eller?
Utveckla gärna eller har det blivit för många trippar?
Nä men man kan vara både emot dumpen och snuskgubbar. Du frågade om jag ändrat uppfattning och svaret är nej.
Citera
2025-03-06, 02:29
Medlem
Ankan-mannens avatar
Knutbydramat 2004.

Lillemor Lundén, som är psykolog.
– Jag måste säga att jag rekommenderar ingen att gå emot en sekt som jag gjorde utan att vara del av en institution, som polisen eller psykiatrin. Jag gjorde det som ensam medmänniska och det var en intressant erfarenhet men det är inget jag rekommenderar. De är otroligt aggressiva mot dem som får insyn, säger hon till Aftonbladet.

Måste säga att Sara påminner så himla mycket om Kristi-brud.....
Senast redigerad av Ankan-mannen 2025-03-06 kl. 02:35.
Citera
2025-03-06, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Nä men man kan vara både emot dumpen och snuskgubbar. Du frågade om jag ändrat uppfattning och svaret är nej.

Ok, I got it.
Citera
2025-03-06, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Knutbydramat 2004.

– Jag måste säga att jag rekommenderar ingen att gå emot en sekt som jag gjorde utan att vara del av en institution, som polisen eller psykiatrin. Jag gjorde det som ensam medmänniska och det var en intressant erfarenhet men det är inget jag rekommenderar. De är otroligt aggressiva mot dem som får insyn, säger hon till Aftonbladet.

Exsagt har sagt så hela tiden , så fort någon ifråga sätter lilla Smilla Sara så då jävlar, varför tror du hon rensar frågor i fb gruppen?
Jo för sanningen ska inte komma fram
Alla som går emot Dumpen Hamnar själva på sidan med alla lögner dom kör med
Så sjukt
Hon blev inspirerad av Kristi-bruden
Citera
2025-03-06, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
Exsagt har sagt så hela tiden , så fort någon ifråga sätter lilla Smilla Sara så då jävlar, varför tror du hon rensar frågor i fb gruppen?
Jo för sanningen ska inte komma fram
Alla som går emot Dumpen Hamnar själva på sidan med alla lögner dom kör med
Så sjukt
Hon blev inspirerad av Kristi-bruden

Hur många har blivit publicerade för att dom kritiserat dumpen?

Att tillbakavisa kritik och slå hål på lögner är inte samma sak som att "hamna" på dumpen
I så fall "hamnar" väldigt många debattörer och folk som skriver insändare på diverse tidningar när dom får svar på sina texter
Citera
2025-03-06, 12:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Hur många har blivit publicerade för att dom kritiserat dumpen?

Att tillbakavisa kritik och slå hål på lögner är inte samma sak som att "hamna" på dumpen
I så fall "hamnar" väldigt många debattörer och folk som skriver insändare på diverse tidningar när dom får svar på sina texter

Soneby, Aschberg, Bodström, Josefsson.
Citera
2025-03-06, 12:19
Avslutad
Sara har begärt att rättegången ska ställas in och fått nej på den begäran:

(FB) Uthängd stämmer Dumpen – första fallet
Citera
2025-03-06, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Knutbydramat 2004.

Det är nog många inom Dumpensfären som är rädda för sektledare Nilsson. Vilken arbetsmiljö, ingen lön och en brutal ledare som bestämmer allt fast hon är ganska söt också. Man skulle gärna vara en fluga på väggen inne i hennes fiskeskola och ta del av husmorstipsen som lärs ut till blivande upprunkare i hennes stall.

Tycker ändå att Smilla svarat coolt på all skit hon fått, hon är verkligen inte typen som tar skit. Enligt Dogge är hon väldigt intelligent.
Citera
2025-03-06, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRS-80
Soneby, Aschberg, Bodström, Josefsson.
Röstlund, Lagercrantz, Sofia Mirjamsdotter, Carolina Lundin. Listan går att göra lång. Va stod de i kommentarerna Alla som e emot dumpen e pedofiler
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in