2025-02-18, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VMQATAR
Börjar bli desperata dumpen. Senaste gäddan blev alltså själv kontaktad och tillagd av Dumpen. I början brukade dom fånga riktiga pedofiler rent avskyvärda men nu i efterhand när folk är medvetna om Dumpen går det inte lika bra och dom själva jagar istället. Så nu är jag helt och hållet på medias sida
Funkar inte spö där fisk nappar, så kör trålare.
De sjunker längre och längre ner i gyttjan... makalöst att ingen drar ut pluggen på detta. Snacka om att låta vinningskriminella härja fritt och förstöra liv för egen vinning.
Citera
2025-02-18, 08:42
Medlem
Läser på telegram.. ytterligare en helt oskyldig stackare på facebook som blivit bombad efter senaste uthängningen. Namne med gäddan och samma ort.
Hoppas vid gud att han polisanmäler varenda jävel.
Citera
2025-02-18, 08:57
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VMQATAR
Börjar bli desperata dumpen. Senaste gäddan blev alltså själv kontaktad och tillagd av Dumpen. I början brukade dom fånga riktiga pedofiler rent avskyvärda men nu i efterhand när folk är medvetna om Dumpen går det inte lika bra och dom själva jagar istället. Så nu är jag helt och hållet på medias sida

De ggr dumpen själva tar kontakt med gäddan har de fått ett tips
Citera
2025-02-18, 09:00
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Läser på telegram.. ytterligare en helt oskyldig stackare på facebook som blivit bombad efter senaste uthängningen. Namne med gäddan och samma ort.
Hoppas vid gud att han polisanmäler varenda jävel.

Denna person skrev sitt facebook inlägg 21/1 2024 om att han blivit hotad och kontaktad av folk som trodde han var #567, dvs ett helt år före dumpens publicering
Citera
2025-02-18, 09:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Putte tar värvning vid hamnen och Sara börjar torka rövar på ålderdomshemmet? Våra vänner kommer vara stora motståndare tyvärr men vi kanske landar där i slutändan.

Dumpens underhållningsvärde har sjunkit och Dogge kan känna sig blåst på sin mille blir facit.

Ja dom kommer sättas i sysselsättning inom snar framtid. Fast det blir ju då genom kriminalvården inom anstalten. DaddyPutte ser ut att vara en hejare på skruva fast stolsben och sortera muttrar. Vad
BPSara och Dirigenten som ser helt förståndshandikappad ut skall sysselsättas med blir nog svårare.
Känns som dom kommer streta emot rejält när dom även beläggs med internetförbud och får inte ägna sig åt sina onlineaktiviteter längre.

Feministen Dogge ser nog annorlunda på saken. Bli inte förvånad om det förs över någon mille till rätt snart samtidigt som Dogge får posera i olika ställningar på BPSara's blogg. En mille brukar bara ge uppskov något år. Fylls det inte på kontinuerligt så förs han över till den "andra" fliken på BPSara's blogg.

Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
De ggr dumpen själva tar kontakt med gäddan har de fått ett tips

Jaså har DaddyPutte börjat ange sina "onlinepolare" nu också?
Senast redigerad av blompissare 2025-02-18 kl. 09:56.
Citera
2025-02-18, 11:09
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Som sagt - är inte någon sekreterare och den andra tråden, där du syns ännu mer frekvent, är långt bättre på statistik än här.
Faktum kvarstår - de backade ur. De sa nej. Exakt det dumpen vill ska ske.
Däri ligger problemet - dumpen är inkonsekventa. De säger en sak och gör en annan. För egen vinning.
Lögnare och bedragare från start till mål.

Dumpen vill inte att vuxna ska ha kontakt med barn i sexuellt i syfte (det är så grooming kommer till uttryck i lagtexten) och det innebär inte endast fysiska träffar. Läs på.

Det är du som gör påståenden så bevisbördan faller på dig. Inte på andra skribenter i en annan tråd. Hur tänkte du nu? Vilka är de gäddor som har lockats fram med vuxenkonton eller genom påstådd skada på bilen?

#266 lockades fram av ett vuxenkonto. Jag mindes fel, han har inte blå tröja, han har en vit t-shirt i konfrontationsvideon. Han är (var antar jag) lärare och tränare och chattade med en trasig 14-årig pojke som utsatts för tidigare övergrepp. Han skriver att han är lite nervös att träffa en 14-åring men berättar att han gillar att suga och blir sugen. "Du e 14! Att stoppa kuken i din mun är olagligt" Men han fortsätter med att han gillar att bli riden av trånga fina killar, men han tar inte emot kuk själv. Detaljerat sexsnack alltså. Kort chatt och han verkar försvinna/ghosta, de bestämmer ens inte träff. Och ja, det kan så klart diskuteras att locka fram honom med ett vuxenkonto. Kanske är det att han är lärare och tränare som motiverade det? Vad vet jag.

#166 Mr Mouthful som länge gick oidentifierad är en störd jävel. Till barnkontot (han en gång faktiskt dök upp för att träffa men såg Sara i de kläder barnet skulle ha på sig och bangade i sista stund) var han jävligt på. Vill träffa henne och ses i bilen redan dan efter de fått kontakt, skickar flertalet oombedda kukbilder. "Och du.... kanske kan tvätta din mus lite innan du går från skolan. Men jag kommer inte tycka att du är äcklig!" Till vad han tror är en 13-åring. Detaljerat sexsnack, visar penisen och stämmer faktiskt träff men bangar på plats p.g.a. blir misstänksam. Med det lagliga kontot bestämmer han fikaträff, skickar inte kukbilder och beter sig normalt. Äcklig jävel som ju dök upp för en träff med barnet.

#299 som är s.k. daddygädda. Han sitter och snuskar och pratar om sig själv som "pappa" med ett flertal fiskare. Han dundrar omedelbart på med penisbild från duschen det första han gör i en konversation (ett brott - sexuellt ofredande - oavsett ålder på mottagaren) trots att han tror att den han pratar med är 14. "Pappa blir helt till sig" (han har alltså fått reda på barnets påstådda ålder). Tycks ha ett närmast tvångsmässigt beteende v.g. att dynga på sin kuk och sexualitet på barn. Extremt explicita chattloggar varvat med runkfilmer och kukbilder och han kallar sig själv "pappa" i sexchatten med barnet. Han säger i konfrontationen att han genomgått behandling. Ställer in träffar p.g.a. "diarré" eller "feber". Återfallsäckel som inte blir hjälpt av "behandling". Han har kontakt med barn i sexuellt syfte (grooming) och fortsätter trots "behandling". Han lockas ut ur hemmet med påstådd påkörd bil. Rätt eller fel?

#342 som är IT-forensiker på Polisen och använder sitt riktiga (mkt ovanliga) för- och efternnamn i chatten. Han tar tydligen bytt tjänst - även den säkerhetsklassad. Han lockas ut kring ett ärende om hans bil. Han trålar runt på Kamrat, får omgående reda på att flickan är 14. Explicta sexchattloggar. Han pratar bl.a. om hårdare sex där mannen är dominant och kontrollerar tjejen och gör det han vill. Detta till ett barn som inte kan ge sitt sexuella samtycke. Han pratar om sin stora penis. Säger själv att han har fotoförbud på arbetsplatsen. Skickar oombedd penisbild, flertalet selfies + använder sitt riktiga namn i chatten. Han lockas fram med en påstådd påbackad bil. Förstår du verkligen inte allvaret i att personer med säkerhetsklassade tjänster agerar så här omdömeslöst? Förutom den "lilla" detaljen att de att äcklar sig mot vad de tror är barn och den skada det orsakar?

Fyll gärna på listan med de som lockats fram med äldre konton/påbackade bilar! Bevisbördan ligger hos dig - du kan inte dumpa (höhö) det på andra som ens inte deltar i diskussionen. Blir ju jävligt konstigt. Vore väldigt uppskattat faktiskt. Mitt, och andras, minne sviker ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag ar svarat X antal ggr. . Trolla i sadisttråden istället.

Nej. Du har inte svarat på en enda fråga. Trots det manar du till seriös diskussion med väl underbyggda argument. Skäms du inte?
Citera
2025-02-18, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Denna person skrev sitt facebook inlägg 21/1 2024 om att han blivit hotad och kontaktad av folk som trodde han var #567, dvs ett helt år före dumpens publicering
Missade datumet faktiskt...
Betyder ju att omgivning visste för ett år sedan... alltså gör inte publiceringen någon skillnad...
Ytterligare en som nu får sitt liv raserat en andra gång...
Citera
2025-02-18, 12:07
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PachaMamaKarin
Många ovetandes, precis som du, påstår att det inte är någon fara. Man bara sexchattar lite. Det är bara fantasier. Det ni inte verkar få in är hur mycket det förstör barn att få en dicpic uppkörd i ansiktet helt oförberedd.

Det här. Oomebedda könsbilder är dessutom ett sexuellt ofredande oavsett ålder på mottagaren. Här spelar det inte nån roll om det är 64-årig fiskare. Man ska inte oombett dynga upp sitt kön i fejset på nån som inte godkänt det.

Många skribenter här är skrämmande okunniga och tycks tro att grooming (lagen säger: kontakt med barn i sexuellt syfte) endast handlar om fysiska träffar, men så är inte fallet.
Citera
2025-02-18, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Dumpen konfronterar vuxna som groomar/har kontakt med barn i sexuellt syfte. Om du inte vet vad lagen säger råder jag dig att läsa på. Du tror att det endast handlar om fysiska träffar? En del tycks tro att brott online inte är brott p.g.a. typ lix lite på låtsas bara. Är du en sån? Svensk lagstiftning håller inte med dig (när barnet inte är fiktivt vill säga).

Som sagt; för diskussionens skull så fyll gärna på med fler gäddor som lockats fram med äldre konton/bilar/annat. Samt svara på de frågor jag ställer. Annars blir det inte mycket till diskussion. Inte sant?
Jag pratar inte om lagen. Jag pratar heller inte om vilka som hängts ut efter annat än träff. Du har uppenbarligen svårt att ta diskussionen runt något annat än det som stöttar din egen åsikt.
Dumpen har själva uttalat att det är män som vill träffa barn. De säger en sak och gör en annan. DET är min poäng.
Citera
2025-02-18, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PachaMamaKarin
Många ovetandes, precis som du, påstår att det inte är någon fara. Man bara sexchattar lite. Det är bara fantasier. Det ni inte verkar få in är hur mycket det förstör barn att få en dicpic uppkörd i ansiktet helt oförberedd.
Dina ord. Du missar också tavlan.
Jobbar dumpen för att hänga ut män som söker barn för att ha sex med eller för att hänga ut de som skickar dickpics på nätet?
Vad uppger de själva?
Citera
2025-02-18, 12:12
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Jag pratar inte om lagen. Jag pratar heller inte om vilka som hängts ut efter annat än träff. Du har uppenbarligen svårt att ta diskussionen runt något annat än det som stöttar din egen åsikt.
Dumpen har själva uttalat att det är män som vill träffa barn. De säger en sak och gör en annan. DET är min poäng.

Det handlar om vuxna som groomar barn (d.v.s. har kontakt med barn i sexuellt syfte). Var och när har Dumpen uttryckt att det endast handlar om att publicera vuxna som stämt fysisk sexträff med barn?

Vilka är alla dessa gäddorna du pratar om? Som jag tidigare skrivit så sviker mitt minne så du får mer än gärna hjälpa till. Jag vill läsa loggarna! Fyll på listan! Bevisbördan ligger på dig. Hjälp till!
Citera
2025-02-18, 12:29
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Dumpen vill inte att vuxna ska ha kontakt med barn i sexuellt i syfte (det är så grooming kommer till uttryck i lagtexten) och det innebär inte endast fysiska träffar. Läs på.

Det är du som gör påståenden så bevisbördan faller på dig. Inte på andra skribenter i en annan tråd. Hur tänkte du nu? Vilka är de gäddor som har lockats fram med vuxenkonton eller genom påstådd skada på bilen?

#266 lockades fram av ett vuxenkonto. Jag mindes fel, han har inte blå tröja, han har en vit t-shirt i konfrontationsvideon. Han är (var antar jag) lärare och tränare och chattade med en trasig 14-årig pojke som utsatts för tidigare övergrepp. Han skriver att han är lite nervös att träffa en 14-åring men berättar att han gillar att suga och blir sugen. "Du e 14! Att stoppa kuken i din mun är olagligt" Men han fortsätter med att han gillar att bli riden av trånga fina killar, men han tar inte emot kuk själv. Detaljerat sexsnack alltså. Kort chatt och han verkar försvinna/ghosta, de bestämmer ens inte träff. Och ja, det kan så klart diskuteras att locka fram honom med ett vuxenkonto. Kanske är det att han är lärare och tränare som motiverade det? Vad vet jag.

#166 Mr Mouthful som länge gick oidentifierad är en störd jävel. Till barnkontot (han en gång faktiskt dök upp för att träffa men såg Sara i de kläder barnet skulle ha på sig och bangade i sista stund) var han jävligt på. Vill träffa henne och ses i bilen redan dan efter de fått kontakt, skickar flertalet oombedda kukbilder. "Och du.... kanske kan tvätta din mus lite innan du går från skolan. Men jag kommer inte tycka att du är äcklig!" Till vad han tror är en 13-åring. Detaljerat sexsnack, visar penisen och stämmer faktiskt träff men bangar på plats p.g.a. blir misstänksam. Med det lagliga kontot bestämmer han fikaträff, skickar inte kukbilder och beter sig normalt. Äcklig jävel som ju dök upp för en träff med barnet.

#299 som är s.k. daddygädda. Han sitter och snuskar och pratar om sig själv som "pappa" med ett flertal fiskare. Han dundrar omedelbart på med penisbild från duschen det första han gör i en konversation (ett brott - sexuellt ofredande - oavsett ålder på mottagaren) trots att han tror att den han pratar med är 14. "Pappa blir helt till sig" (han har alltså fått reda på barnets påstådda ålder). Tycks ha ett närmast tvångsmässigt beteende v.g. att dynga på sin kuk och sexualitet på barn. Extremt explicita chattloggar varvat med runkfilmer och kukbilder och han kallar sig själv "pappa" i sexchatten med barnet. Han säger i konfrontationen att han genomgått behandling. Ställer in träffar p.g.a. "diarré" eller "feber". Återfallsäckel som inte blir hjälpt av "behandling". Han har kontakt med barn i sexuellt syfte (grooming) och fortsätter trots "behandling". Han lockas ut ur hemmet med påstådd påkörd bil. Rätt eller fel?

#342 som är IT-forensiker på Polisen och använder sitt riktiga (mkt ovanliga) för- och efternnamn i chatten. Han tar tydligen bytt tjänst - även den säkerhetsklassad. Han lockas ut kring ett ärende om hans bil. Han trålar runt på Kamrat, får omgående reda på att flickan är 14. Explicta sexchattloggar. Han pratar bl.a. om hårdare sex där mannen är dominant och kontrollerar tjejen och gör det han vill. Detta till ett barn som inte kan ge sitt sexuella samtycke. Han pratar om sin stora penis. Säger själv att han har fotoförbud på arbetsplatsen. Skickar oombedd penisbild, flertalet selfies + använder sitt riktiga namn i chatten. Han lockas fram med en påstådd påbackad bil. Förstår du verkligen inte allvaret i att personer med säkerhetsklassade tjänster agerar så här omdömeslöst? Förutom den "lilla" detaljen att de att äcklar sig mot vad de tror är barn och den skada det orsakar?

Fyll gärna på listan med de som lockats fram med äldre konton/påbackade bilar! Bevisbördan ligger hos dig - du kan inte dumpa (höhö) det på andra som ens inte deltar i diskussionen. Blir ju jävligt konstigt. Vore väldigt uppskattat faktiskt. Mitt, och andras, minne sviker ibland.

Nej. Du har inte svarat på en enda fråga. Trots det manar du till seriös diskussion med väl underbyggda argument. Skäms du inte?
Men det har ju visat sig att det är just det Dumpen handlar om, både Putte o Pruttsara ser det som en löneförmån att efter konfrontation ta del av godiset och utnyttja gäddornas pjäser (läs ballifjongs), det sugs och slafsas girigt utan tanke på morgondag eller vad offren går igenom. Jag tycker inte att man kan kalla detta god journalistik direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in