2025-03-04, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Finns chipsmongots "film" ute så man kan fulstreama den? Skicka gärna pm om man inte får länka i tråden.

Inte en krona till lss-ligan, anjo, rask, chrippa, boi.

Citat:
Jag laddade upp den här:
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
och här:
https://gofile.io/d/L5CYvi

Spara gärna ner så den finns bevarad.

Nästan 20K nedladdningar/views där, jävla vad pengar han gått miste om...!
Citera
2025-03-04, 23:23
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Finns chipsmongots "film" ute så man kan fulstreama den? Skicka gärna pm om man inte får länka i tråden.

Inte en krona till lss-ligan, anjo, rask, chrippa, boi.
Här finns flera alternativ
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2sSt-9OsdeQFl4l0m3XKtwPPgcQeYG9EESX_zyOPbU2jzKktxn4q2EZ 5c_aem_tr ptUY0DbfgOQ-E-VUe2iQ

Länk för er som vill se pissdokumentären. Betala absolut inte för skräpet.
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Garanterat hahahaha

Finns här också:

https://www.bitchute.com/video/6gVqoxMIRXXt
eller här:

https://ok.ru/video/10076630616581
Citera
2025-03-04, 23:31
Medlem
Anjo har 1 miljon YT visniingar hittills i år.
Hålller han detta snittet så landar han på 6 miljoner 2025. Knappt 1/3 mot ifjol.
Hur ska han öka? Hitta ngn ny att mobba i 30 videos som hans publik verkar uppskatta?
Hans vloggar ger ju inte många views

Han jobbade alltså på "dokumentären" i 2 år och sålde embart 3000 "biljetter".
Netto i hans ficka 100 k kanske? Efter skatt osv?
Inte super bra ju......
Citera
2025-03-04, 23:56
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Otippat. Anjo kom precis ut med sitt nya projekt...

https://ibb.co/JjXHYHzZ
Lite som stjärnorna på slottet eller vad produktionen heter, är det sant är ju reaktionen så fort någon öppnar munnen för att tala, är det sant!
Men det här är väl inte sant hoppas jag.
Citera
2025-03-05, 01:21
Medlem
Har någon tillgång till videon där Anjo visar trailern med sekretessbelagda namnet? Länka den inte här i tråden, jag vill bara veta om den finns kvar någonstans.
Citera
2025-03-05, 01:30
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Sålänge han inte normaliserar Anjos dokumentär är det ok.
Han borde ju tex säga att den fått massiv kritik.

Känns dock som han kommer smeka Anjos ego
Tänker på en av hans senaste nyhetsvideos där han lyfte fram Lokal, Axel och Medvikt, med klipp i sina helvetet osv, medan Anki framstod som en blådåre i sina klipp. Visst, svårt att hitta material på Anjo där han inte är sådär men det verkar ju inte som att Cluee kommer anstränga sig nämnvärt för att framställa Anjo i god dager.
Citera
2025-03-05, 03:02
Medlem
Gud blir illamående av Annas stories där hon lägger upp skärmklipp på reaktioner folk skickat till henne på ”dokumentären ”. Bl a kan man läsa detta (skyll inte stavnings- eller meningsbyggnadsfel på mig, kopierat texterna rakt av):

”Och jag är mamma till en 14 åring, hade aldrig skrivit sådär om jag hade känt minsta tvivel, känner inte er. Men dokumentären så allt jag behövde se för att veta att Antonio inte är skyldig”

”Asså vilken dokumentär, jag och min moster är rörande överens att i våra ögon finns inga tvivel. ANTONIO ÄR OSKYLDIG, är så ledsen för allt ni gått igenom. ”…” och jag håller alla tummar jag kan för att livet vänder för Antonio efter denna dokumentär.”

”Det är en fantastisk gripande dokumentärfilm. Jag hoppas att HD tar upp fallet och Antonio får upprättelse, för jag tycker inte detta gått rätt till.”

”Den är välgjord, ärlig, mycket bra. Men Anna, vilken jobbig dokumentär. Stackars pojk. Dom var ju barn allihop! Leva med den här ångesten och inte ha tillit till någon. Han skulle aldrig blivit dömd, hoppas han får upprättelse.”

”… Alla människor har inte dömt ut honom, tvärtom. Men det är alltid dom elaka som hörs, tyvärr.”

”Jag har sätt den nya dokumentären om din son och jag kräks på allt!!! Men jag hör din röst! Jag hör Antonios röst och hans systers röst och hans pappas röst! Jag står vid er sida av detta!”

”Vi har tills förra veckan levt i ovisshet då min bror blev anklagad för grov misshandel på sitt ex gång på gång. Nu är han fri och tjejen har ljugit om allt. Tjejer kan ofta missbruka sin makt och inom brott så har tjejer så mycket makt och det kan bli så jävla fel!”

”Antonios rättsprocess har INTE gått rätt till och de kan vem som helst se.” …. ”Hoppas att en dag kommer den riktiga rättvisan.”
Citera
2025-03-05, 03:22
Medlem
VerklighetenIRLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Gud blir illamående av Annas stories där hon lägger upp skärmklipp på reaktioner folk skickat till henne på ”dokumentären ”. Bl a kan man läsa detta (skyll inte stavnings- eller meningsbyggnadsfel på mig, kopierat texterna rakt av):

”Och jag är mamma till en 14 åring, hade aldrig skrivit sådär om jag hade känt minsta tvivel, känner inte er. Men dokumentären så allt jag behövde se för att veta att Antonio inte är skyldig”

”Asså vilken dokumentär, jag och min moster är rörande överens att i våra ögon finns inga tvivel. ANTONIO ÄR OSKYLDIG, är så ledsen för allt ni gått igenom. ”…” och jag håller alla tummar jag kan för att livet vänder för Antonio efter denna dokumentär.”

”Det är en fantastisk gripande dokumentärfilm. Jag hoppas att HD tar upp fallet och Antonio får upprättelse, för jag tycker inte detta gått rätt till.”

”Den är välgjord, ärlig, mycket bra. Men Anna, vilken jobbig dokumentär. Stackars pojk. Dom var ju barn allihop! Leva med den här ångesten och inte ha tillit till någon. Han skulle aldrig blivit dömd, hoppas han får upprättelse.”

”… Alla människor har inte dömt ut honom, tvärtom. Men det är alltid dom elaka som hörs, tyvärr.”

”Jag har sätt den nya dokumentären om din son och jag kräks på allt!!! Men jag hör din röst! Jag hör Antonios röst och hans systers röst och hans pappas röst! Jag står vid er sida av detta!”

”Vi har tills förra veckan levt i ovisshet då min bror blev anklagad för grov misshandel på sitt ex gång på gång. Nu är han fri och tjejen har ljugit om allt. Tjejer kan ofta missbruka sin makt och [b]inom brott så har tjejer så mycket makt och det kan bli så jävla fel[/B!”

”Antonios rättsprocess har INTE gått rätt till och de kan vem som helst se.” …. ”Hoppas att en dag kommer den riktiga rättvisan.”

Men vad är det för jäkla skit de sprider omkring sig!? Skit som får folk att ifrågasätta BO, och skit som kan bidra till att främst kvinnor blir ännu mer rädd för att anmäla. Hade önskat att rsk.nolltolerans och gömda kvinnor (som kämpar för kvinnor och barn) såg de här kommentarerna hon delar, med tanke på att Anna nyligen fick cred för att dela deras inlägg.
Citera
2025-03-05, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Men vad är det för jäkla skit de sprider omkring sig!? Skit som får folk att ifrågasätta BO, och skit som kan bidra till att främst kvinnor blir ännu mer rädd för att anmäla. Hade önskat att rsk.nolltolerans och gömda kvinnor (som kämpar för kvinnor och barn) såg de här kommentarerna hon delar, med tanke på att Anna nyligen fick cred för att dela deras inlägg.

Exakt det förstör så otroligt mycket och är så ansvarslöst att sprida skiten. Endast kvinnohat are kan uttrycka sig på det här sättet. ”Kvinnor har mycket makt i rättsväsendet ” sure har du öppnat en historiebok någon gång? Mycket skadligt och så många steg tillbaka.
Hörde av mig till rsk.nolltolerans och skickade skärmdumparna jag tagit, får se hur de ser på saken.
Senast redigerad av ExErslim 2025-03-05 kl. 04:20.
Citera
2025-03-05, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenIRL
Skriv själv till dom på insta? Alla får dra sitt strå till stacken. Ta brottsofferjouren också när du ändå är igång, vi måste hjälpas åt!
Senast redigerad av Badrumsbadkar 2025-03-05 kl. 06:14. Anledning: Tillägg
Citera
2025-03-05, 06:26
Medlem
Hillsongsekts avatar
Några livstecken från Youtubes Billy butt?
Citera
2025-03-05, 06:44
Medlem
Anjo kanske är i full gång med en uppföljare till Antonio dokumentären.

Folk är elaka som kallar Anjo för Chippstuttarnas Konung. Visst han är mullig men det finns värre exempel.
Anjo du är fin som du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in