2025-03-04, 22:13
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Alltså jag vill veta vad alla dessa youtubers står för för och varför dom är oense?
Aha är det det som är grejen med att vara Youtuber att man har olika åsikter och tjafsar om det?

Flugornas! Som någon som är ny i tråden från Annas tråd så ska jag säga så här: jag förstår det inte heller, och ingen är riktigt beredd att förklara varför alla hatar varandra, vilket får mig att tro att det inte är så seriöst.

Det seriösa är väl snarare att Anjo hänger ut ett våldtäktsoffer.
Citera
2025-03-04, 22:13
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Låter omöjligt att han bara fått 700 tittare hittills, men ja, om det stämmer så får han bara 70 000 mer än han förtjänar

Han lade ju ut en siffra på 3000 sålda/hyrda men det kan ju vara fejk.
Citera
2025-03-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Tack för svar, då förstår jag så icke pedofiler håller på Anjo och andra Jockiboi, rätt uppfattat så övergår till att bli premium på Aftonbladet.
Edit: Nej tvärtom blir det väl?

Skämt åt åsido så är det svårt att hänga med i turerna när man vill kritisera dokumentären och höra/läsa andra åsikter om den. Det är Youtuber kanaler som jag normalt inte är intresserad av, men just på grund av den här nya eminenta UG liknande personen jag blir nyfiken på andras åsikter om karln är helt galen eller om han gjort ett scoop?
Anjo är en clown med extrem hybris.
Han blev vän med Jockiboi för att han hjälpte honom med en vinklad dokumentär om Joz (Jockibois snickare) sen fick Anjo hybris för att han fick mycket följare av Jockiboi.

Sen har Anjo hängt ut lite människor genom åren och fått mer hybris.

Anjo har aldrig haft någon talang egentligen, så hybrisen är obefogad och allt är skit
Citera
2025-03-04, 22:16
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Sjukaste jag hört, och folk bara låter honom fortsätta med det..
Anjos följare är totalt hjärntvättade.
Tex Anjo säger "linnea är med i en sekt" då börjar Anjos fans sprida att det är bevisat att Linnea är med i en sekt, även fast Anjo aldrig bevisade det.

De är så hjärntvättade att de inte ser problemet med Anjos dokumentär. Dem tycker dokumentären var fantastisk och att Antonio är oskyldig.

Så om Anjo rättfärdiga sin uthägning och attack emot Cluees fru och barn med att Cluee gjort negativa nyheter om Anjo. Då tycker hans hjärntvättade följare att det är helt rätt och rimligt att Anjo attackerar och hänger ut oskyldig fru och barn.
Citera
2025-03-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Fast om valet är skydda sin familj från psykopat Anjos uthägning eller skydda BO. Då tror jag de flesta väljer att skydda sin familj och sina barn. Jag tror ingen vill offra sin familj för att skydda en okänd BO.
Vi får vara glad att bästa Axel finns som kan kritisera Anjo, och Anjo är rädd för Axel.

Du får det att låta så dramatiskt "skydda sin familj" i så fall så borde han sluta med Youtube för det finns alltid chans att han får drev mot sig eller blir uthängd.

Cluee är även på socialamedier och många barn som ser upp till honom och det han förmedlar är att Anjos beteende är okej.
Vilket det absolut inte är.
Citera
2025-03-04, 22:25
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Flugornas! Som någon som är ny i tråden från Annas tråd så ska jag säga så här: jag förstår det inte heller, och ingen är riktigt beredd att förklara varför alla hatar varandra, vilket får mig att tro att det inte är så seriöst.

Det seriösa är väl snarare att Anjo hänger ut ett våldtäktsoffer.
Tack för svaret jag håller mig nog kvar i Anna:s tråd där är påhoppen begripliga i alla fall.
Jag tolkar det som att alla dessa Youtuber lever på att ha inbördeskrig som marknadsföring för att få följare kort sagt.
Tack för att du tog dig tid.
Citera
2025-03-04, 22:33
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Bara du minns att Jockiboi är pedofil och Anjo skyddar honom så är mitt jobb gjort.
Som sagt jag håller mig nog i Annas tråd, om ni påstår att Jockiboi är pedofil så är det väl så.
Orkar inte fan leta reda på fakta om det i alla dessa Youtube kanaler.
Jag har försökt lyssna på en del av Anjos klipp men jag får skavsår i öronen, och av Jockiboi får jag tinnitus
Tack för svaret, så ödsla inte mer tid på att svara mig, för jag ger upp youtuber krigare.
Citera
2025-03-04, 22:36
Medlem
Ang. Cluee så är jag lite fundersam kring hur det gick till bakom kulisserna när han tog ner sin video om Danjal och Anjo tog ner sin video. Efter det kändes som att det blev en beröringsskräck och de har inte tjafsat efter det. Kan inte ta gift på detta, men har ett minne av att motvikt mumlade nånting om att ”om det gått till på det sättet det ryktades om” (ang. sättet att få cluee att ta ner videon) så är det inget han står bakom. Cluee och Anjo har hävdat att de begravt stridsyxan men jag undrar hur det verkligen gick till? Hot? Tyckte iaf hela den situationen var märklig och det känns inte som vi fått hela bilden.
Citera
2025-03-04, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Ang. Cluee så är jag lite fundersam kring hur det gick till bakom kulisserna när han tog ner sin video om Danjal och Anjo tog ner sin video. Efter det kändes som att det blev en beröringsskräck och de har inte tjafsat efter det. Kan inte ta gift på detta, men har ett minne av att motvikt mumlade nånting om att ”om det gått till på det sättet det ryktades om” (ang. sättet att få cluee att ta ner videon) så är det inget han står bakom. Cluee och Anjo har hävdat att de begravt stridsyxan men jag undrar hur det verkligen gick till? Hot? Tyckte iaf hela den situationen var märklig och det känns inte som vi fått hela bilden.

Nu vet jag inte hur det gick till när man tog ner videos, men tydligen är det Dialogiskt som har medlat mellan Cluee och Anjo, det är han som fått dom att lägga ner stridsyxan. Vet inte var någonstans det framgick, tror det kan ha varit i någon av Dialogiskt videos.
Citera
2025-03-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Nu vet jag inte hur det gick till när man tog ner videos, men tydligen är det Dialogiskt som har medlat mellan Cluee och Anjo, det är han som fått dom att lägga ner stridsyxan. Vet inte var någonstans det framgick, tror det kan ha varit i någon av Dialogiskt videos.

Jag hörde också det hos dialogiskt, men har ändå en känsla av det ligger mer bakom än endast hans medling. Men det är förstås endast spekulationer.
Citera
2025-03-04, 23:18
Medlem
Finns chipsmongots "film" ute så man kan fulstreama den? Skicka gärna pm om man inte får länka i tråden.

Inte en krona till lss-ligan, anjo, rask, chrippa, boi.
Citera
2025-03-04, 23:19
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Du får det att låta så dramatiskt "skydda sin familj" i så fall så borde han sluta med Youtube för det finns alltid chans att han får drev mot sig eller blir uthängd.

Cluee är även på socialamedier och många barn som ser upp till honom och det han förmedlar är att Anjos beteende är okej.
Vilket det absolut inte är.
Så alla som inte kritiserar Anjos mokumentär stödjer den alltså? För det är extremt många kända personer som inte gått ut och kritiserat den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in