Citat:
Ursprungligen postat av
What-do-u-meanhi
Tack! Samlar någon på sig allt relevant? Känns som vi borde sammanfatta allt så vi kan hjälpa kreatörer visa upp allt motsägelsefullt, fult, dubbelmoraligt och morallöst Anjo gjort.
Kanske vi kan ge Anjo en dokumentär.
Citat:
Ursprungligen postat av
RumpTrollet
Bra initiativ! Har för mig någon gjort en liten sammanfattning.. Men den borde fyllas på. Hans fadäser är ju ett pågående faktum liksom.
Vi alla måste hjälpas åt! Och kriga för de kungar/drottningar som för ”vår” talan på YouTube (som idioten nu försöker strika ner och tysta). Clownen får INTE komma undan denna gång
Citat:
Ursprungligen postat av
RumpTrollet
Året 2025 började dåligt. Mycket mörker i vårt land och resten av vår värld.. Men fan - det börjar ljusna - Chipsis och Baronis o co ska önska att 2025 aldrig existerade … medan vi vettiga människor kommer Lördagsskåla och hela-veckan-skåla när de inser att deras YouTube karriärer är över.
De kommer få äta upp alla de gånger de snackat ner oss ”flashbackare”.
Åtminstone är det mitt önsketänkande.
Bort med de narcissistiska mobbarna!
Nu kör vi.
Citat:
Ursprungligen postat av
kirugumi
[b]
Precis, vore bra med en hemsida liknande den Lennart Bladhs fick.
Jag är helt värdelös på allt sånt, kan man fixa så att alla kan hjälpas åt att lägga till material?
Förklara gärna vad syftet med att göra en dokumentär om Pontus skulle vara? Det kan komma att ge filmen och Pontus material ännu större spridning och det känns som att det riskerar att leda till pajkastning.
Mitt syfte med att engagera mig i den här soppan är för att få bort Pontus Youtube-kanal och filmen från vimeo, eftersom materialet utgör eftervåld mot BO. Pontus har medvetet publicerat moraliskt förkastligt och eventuellt olagligt material. Jag hoppas att Pontus efter allt detta glöms bort, raderas och aldrig mer får möjlighet att uttrycka sig i det offentliga rummet och än mindre arbeta med dokumentärfilmer.
"Snackat ner oss ”flashbackare”, "kriga för de kungar/drottningar som för ”vår” talan på YouTube", känns i sammanhanget som låg nivå att lägga sig på och att flytta fokus från BO. Att ta Pontus/killarnas beteende som personliga påhopp är att göda deras content-skapande och jag ser inte hur det hjälper situationen, men förklara gärna.
Varför inte fokusera på att få bort Pontus material i första hand (som tråden handlar om), när det är gjort är det såklart fritt fram att försöka med andra profiler men jag hoppas att vi är överens om att just nu är det största övertrampet att filmen med BOs namn fortfarande finns kvar för försäljning och att Pontus censurerar all form av konstruktiv kritik.