2025-03-09, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nej jag ger mig inte på kvinnorna, dom är äldre och alla har fått barn, vilket gör saker med kroppen. Men det går inte blunda för att Linnea ser bättre ut. Dessa kvinnor, åtminstone två av dom har inte själva varit så len i käften när det gäller Linnea
Jag brukar inte kommentera folks utseenden, men just idag är jag extra påverkad av videon där ett gäng 40-åringar attackerar henne som om hon skulle vara extremt barnslig. Hon är mognare än alla i Sektfamiljen tillsammans

Oj Är jag kvinna? Okej, det var en twist

"DU ÄR EN KVINNA SOM SÄGER DIG BRY DIG OM ANDRA KVINNOR MEN ÖPPNA DÅ KÄFTEN ... "

Det här citatet av Anjo är en favorit. "DU ÄR MAN SOM SÄGER DIG BRY DIG OM KVINNOR MEN ÖPPNA DÅ KÄFTEN ... "

Men kritisera inte kvinnor för då bryr du dig inte om kvinnor. Eller nåt. Varför göra en sak om vilket kön man har och vilket kön de man kritiserar har? Antingen är det rätt eller så är det fel.

Men jag gillar när Anjo illtjuter "DU ÄR EN KVINNA .... BLABLA MEN ÖPPNA KÄFTEN DÅ FÖR FAN!" Nej, det blir inget med det. "DU ANJO KAN TA OCH HÅLLA KÄFTEN DÄREMOT - INGEN BRYR SIG"
Citera
2025-03-09, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet

är kvinna själv - så blir jävligt bias.

Skärp dig.

Kan du förklara det där för mig?
Citera
2025-03-09, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Tack! Samlar någon på sig allt relevant? Känns som vi borde sammanfatta allt så vi kan hjälpa kreatörer visa upp allt motsägelsefullt, fult, dubbelmoraligt och morallöst Anjo gjort.

Kanske vi kan ge Anjo en dokumentär.

Citat:
Bra initiativ! Har för mig någon gjort en liten sammanfattning.. Men den borde fyllas på. Hans fadäser är ju ett pågående faktum liksom.

Vi alla måste hjälpas åt! Och kriga för de kungar/drottningar som för ”vår” talan på YouTube (som idioten nu försöker strika ner och tysta). Clownen får INTE komma undan denna gång

Citat:
Året 2025 började dåligt. Mycket mörker i vårt land och resten av vår värld.. Men fan - det börjar ljusna - Chipsis och Baronis o co ska önska att 2025 aldrig existerade … medan vi vettiga människor kommer Lördagsskåla och hela-veckan-skåla när de inser att deras YouTube karriärer är över.
De kommer få äta upp alla de gånger de snackat ner oss ”flashbackare”.
Åtminstone är det mitt önsketänkande.

Bort med de narcissistiska mobbarna!
Nu kör vi.

Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
[b]
Precis, vore bra med en hemsida liknande den Lennart Bladhs fick.

Jag är helt värdelös på allt sånt, kan man fixa så att alla kan hjälpas åt att lägga till material?

Förklara gärna vad syftet med att göra en dokumentär om Pontus skulle vara? Det kan komma att ge filmen och Pontus material ännu större spridning och det känns som att det riskerar att leda till pajkastning.

Mitt syfte med att engagera mig i den här soppan är för att få bort Pontus Youtube-kanal och filmen från vimeo, eftersom materialet utgör eftervåld mot BO. Pontus har medvetet publicerat moraliskt förkastligt och eventuellt olagligt material. Jag hoppas att Pontus efter allt detta glöms bort, raderas och aldrig mer får möjlighet att uttrycka sig i det offentliga rummet och än mindre arbeta med dokumentärfilmer.

"Snackat ner oss ”flashbackare”, "kriga för de kungar/drottningar som för ”vår” talan på YouTube", känns i sammanhanget som låg nivå att lägga sig på och att flytta fokus från BO. Att ta Pontus/killarnas beteende som personliga påhopp är att göda deras content-skapande och jag ser inte hur det hjälper situationen, men förklara gärna.

Varför inte fokusera på att få bort Pontus material i första hand (som tråden handlar om), när det är gjort är det såklart fritt fram att försöka med andra profiler men jag hoppas att vi är överens om att just nu är det största övertrampet att filmen med BOs namn fortfarande finns kvar för försäljning och att Pontus censurerar all form av konstruktiv kritik.
Citera
2025-03-09, 11:17
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Tycker detta inte alls hör till saken. Deras fruar nu plötsligt få skulden? Möjligen att man kan tycka synd om dem för att de råkade välja fel ”män”, men det du skriver är ju minst lika kvinno”föraktlig” som Sekten. Jag föraktar deras män, men att blanda in deras kvinnor i detta är lågt. Och utseende och vikt dessutom.

Dessutom Golden så vet vi ju de flesta här att du har en personlig relation till Linnea OCH är kvinna själv - så blir jävligt bias.

Skärp dig.
Folk anklagade ju Linnea när Chrippa drog utomlands trots reseförbud, de påstod att det var Linneas jobb att stoppa chrippa från att åka. Anjo, Jocke och Rask tyckte också att Linnea hade ett ansvar att stoppat chrippa.
Varför sa du inget när Linnea fick skulden då? Det låter som att du själv är jävligt bias?
Citera
2025-03-09, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
"DU ÄR EN KVINNA SOM SÄGER DIG BRY DIG OM ANDRA KVINNOR MEN ÖPPNA DÅ KÄFTEN ... "

Det här citatet av Anjo är en favorit. "DU ÄR MAN SOM SÄGER DIG BRY DIG OM KVINNOR MEN ÖPPNA DÅ KÄFTEN ... "

Men kritisera inte kvinnor för då bryr du dig inte om kvinnor. Eller nåt. Varför göra en sak om vilket kön man har och vilket kön de man kritiserar har? Antingen är det rätt eller så är det fel.

Men jag gillar när Anjo illtjuter "DU ÄR EN KVINNA .... BLABLA MEN ÖPPNA KÄFTEN DÅ FÖR FAN!" Nej, det blir inget med det. "DU ANJO KAN TA OCH HÅLLA KÄFTEN DÄREMOT - INGEN BRYR SIG"

Jag vet inte om du såg att detta var ett svar till RumpTrollet?
Citera
2025-03-09, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Förklara gärna vad syftet med att göra en dokumentär om Pontus skulle vara? Det kan komma att ge filmen och Pontus material ännu större spridning och det känns som att det riskerar att leda till pajkastning.

Mitt syfte med att engagera mig i den här soppan är för att få bort Pontus Youtube-kanal och filmen från vimeo, eftersom materialet utgör eftervåld mot BO. Pontus har medvetet publicerat moraliskt förkastligt och eventuellt olagligt material. Jag hoppas att Pontus efter allt detta glöms bort, raderas och aldrig mer får möjlighet att uttrycka sig i det offentliga rummet och än mindre arbeta med dokumentärfilmer.

"Snackat ner oss ”flashbackare”, "kriga för de kungar/drottningar som för ”vår” talan på YouTube", känns i sammanhanget som låg nivå att lägga sig på och att flytta fokus från BO. Att ta Pontus/killarnas beteende som personliga påhopp är att göda deras content-skapande och jag ser inte hur det hjälper situationen, men förklara gärna.

Varför inte fokusera på att få bort Pontus material i första hand (som tråden handlar om), när det är gjort är det såklart fritt fram att försöka med andra profiler men jag hoppas att vi är överens om att just nu är det största övertrampet att filmen med BOs namn fortfarande finns kvar för försäljning och att Pontus censurerar all form av konstruktiv kritik.

Tror ändå rätt väg är att sprida tydlig och objektiv information om vad Anjo ägnat sig åt, dels med dokumentären men även nu efteråt och kanske även saker tidigare som belyser vilken pissig människa Anjo är.

Detta gör att mer får upp ögonen för hans olagliga eller olämpliga beteende online. Vi kan ha turen att någon med makten ser det vi har samlat.

Så jag tror det är rätt väg att gå, även om vi inte får ner honom så kommer han förlora sin trovärdighet och kanske sin enorma hybris.
Citera
2025-03-09, 11:24
Medlem
Citat:

Anjo har blivit en sån person själv nu.
Om folk stöttar Anjo så kan man säga "DU ÄR EN MAN SOM SKA BRY DIG OM KVINNOR OCH SÅ SER DU UPP TILL EN MAN SOM GÖR PARTISK DOKUMENTÄR DÄR EN TRAUMATISERADE KVINNA HÄNGS UT OCH BROTTSOFFER IFRÅGASÄTTS".

Sånt jävla piss argument.
Citera
2025-03-09, 11:28
Medlem
Citat:
Tror ändå rätt väg är att sprida tydlig och objektiv information om vad Anjo ägnat sig åt, dels med dokumentären men även nu efteråt och kanske även saker tidigare som belyser vilken pissig människa Anjo är.

Detta gör att mer får upp ögonen för hans olagliga eller olämpliga beteende online. Vi kan ha turen att någon med makten ser det vi har samlat.

Så jag tror det är rätt väg att gå, även om vi inte får ner honom så kommer han förlora sin trovärdighet och kanske sin enorma hybris.

Varför inte lägga fokus på det materialet som kan tolkas som olagligt i första hand? Låt säga att det skulle hamna hos polisen eller politiker, då är hans olämpliga tidigare beteende och alla skvallerkanaler runtom inte särskilt relevant och kan uppfattas som lösryckt skvaller och riskerar att ta fokus från det faktiska problemet.

Jag säger inte att det är fel att samla alla snedsteg han tagit tidigare, men gärna efter det att allt om det här fallet är försvunnet.
Citera
2025-03-09, 11:30
Medlem
Citat:
Anjo har blivit en sån person själv nu.
Om folk stöttar Anjo så kan man säga "DU ÄR EN MAN SOM SKA BRY DIG OM KVINNOR OCH SÅ SER DU UPP TILL EN MAN SOM GÖR PARTISK DOKUMENTÄR DÄR EN TRAUMATISERADE KVINNA HÄNGS UT OCH BROTTSOFFER IFRÅGASÄTTS".

Sånt jävla piss argument.

Jaaa ha ha ha det hela är magiskt. "EXAKT! MEN DÅ SÅ, OM DU NU BRYR DIG SÅ MYCKET OM KVINNOR SÅ HÅLL KÄFTEN DÅ FÖR FAN!" HAHAHAHA

Anjovisen är magisk svamp. Att ge sig till att skrika till en kvinna när hon ska och när hon inte ska öppna käften för att hon säger sig bry sig om andra kvinnor är inte lite overdrive.
Citera
2025-03-09, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag vet inte om du såg att detta var ett svar till RumpTrollet?

Jo då och jag förstod också.
Citera
2025-03-09, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Varför inte lägga fokus på det materialet som kan tolkas som olagligt i första hand? Låt säga att det skulle hamna hos polisen eller politiker, då är hans olämpliga tidigare beteende och alla skvallerkanaler runtom inte särskilt relevant och kan uppfattas som lösryckt skvaller och riskerar att ta fokus från det faktiska problemet.

Jag säger inte att det är fel att samla alla snedsteg han tagit tidigare, men gärna efter det att allt om det här fallet är försvunnet.
Vi kan köra 2 bollar i luften samtidigt tycker vi skapar ett Google Docs som alla kan läsa, men ett fåtal kan redigera. Där kan vi samla bevis och sjuka saker Anjo gör (print, videos, timestamp) det skadar ju inte.
Citera
2025-03-09, 11:42
Avslutad
Citat:
Jo då och jag förstod också.
👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto