2024-04-02, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Han kan ju åtminstone låtsas så det inte blir så övertydligt vilken springpojke han är till sina idoler.
Han kan nog snarare ’försöka’ menar jag, att ljuga är ju hans paradgren.

Rask den stackaren blir gjord till åtlöje bakom sin rygg av dessa "stora". Både Anjo och Jocke skrattar åt honom och planerar vilka jobb dom skall lämna över för att själva inte hamn i hetluften
Citera
2024-04-02, 16:27
Avslutad
Blir inte alls förvånad att Anjo skulle ’lägga ut bevis’ med ett gäng skärmdumpar på alla samarbeten från spelbolagen.
Han är så förutsägbar så det är pinsamt.

Ångrar lite att jag inte nämnde i mina tidigare inlägg att han säkert kommer att lägga ut ’beviiis’ efter att han har hängt här inne och läst om sig själv.

För det är här han hänger och hans huvudvärk är Flashback , cluee och Chrippa.

Om han nu har fått nåt litet samarbete här eller där så är det nog isf summan som har varit för låg som han har tackat nej till.

Nej, jag tror det handlar om pengarna och storleken på summan.

(Om han nu fått nån förfrågan).

Jag litar inte på honom ett skit.
Citera
2024-04-02, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Rask den stackaren blir gjord till åtlöje bakom sin rygg av dessa "stora". Både Anjo och Jocke skrattar åt honom och planerar vilka jobb dom skall lämna över för att själva inte hamn i hetluften
Absolut, du har helt rätt.

Han blir gruvligt utnyttjad och till åtlöje.

Är det någon som får ta skitjobbet så är det Rask, men han är för dum för att fatta det.
Citera
2024-04-02, 16:47
Avslutad
Mest intressant blir det när tupparna ställs emot varandra. Anjo knäckta minneskort är förlorat men det finns garanterat massor med inspelat material som är ohälsosamt för Jocke, och tvärtom.
Jönsar
Citera
2024-04-02, 17:41
Medlem
Citat:
Blir inte alls förvånad att Anjo skulle ’lägga ut bevis’ med ett gäng skärmdumpar på alla samarbeten från spelbolagen.
Han är så förutsägbar så det är pinsamt.

Ångrar lite att jag inte nämnde i mina tidigare inlägg att han säkert kommer att lägga ut ’beviiis’ efter att han har hängt här inne och läst om sig själv.

För det är här han hänger och hans huvudvärk är Flashback , cluee och Chrippa.

Om han nu har fått nåt litet samarbete här eller där så är det nog isf summan som har varit för låg som han har tackat nej till.

Nej, jag tror det handlar om pengarna och storleken på summan.

(Om han nu fått nån förfrågan).

Jag litar inte på honom ett skit.
Det var faktiskt någon som nämnde att "klart Anjo påstår sig också ha blivit erbjuden" och strax efter det verkar skärmdumparna kommit upp, går att se det som bevis att han är inne och läser.

Antingen tackade han nej eftersom han inte kunde hantera betalning i kryptovaluta (eftersom han nämner att det var så Christoffer fick betalt) eller för att han själv faktiskt insåg hur dumt det skulle se ut om han gjorde det.
Citera
2024-04-02, 17:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av playlek
Det var faktiskt någon som nämnde att "klart Anjo påstår sig också ha blivit erbjuden" och strax efter det verkar skärmdumparna kommit upp, går att se det som bevis att han är inne och läser.

Antingen tackade han nej eftersom han inte kunde hantera betalning i kryptovaluta (eftersom han nämner att det var så Christoffer fick betalt) eller för att han själv faktiskt insåg hur dumt det skulle se ut om han gjorde det.
Haha, då va det nog att betalningen skulle komma i kryptovaluta.
Att jag inte tänkte på det, men nu när du nämner det så är det ju självklart.
Citera
2024-04-02, 17:58
Avslutad
Citat:
Mest intressant blir det när tupparna ställs emot varandra. Anjo knäckta minneskort är förlorat men det finns garanterat massor med inspelat material som är ohälsosamt för Jocke, och tvärtom.
Jönsar
Den dagen ser jag fram emot.

Lite förvånad att det inte har skett ännu.

Men den som väntar på nåt gott 😆
Citera
2024-04-02, 18:15
Avslutad
Citat:
Den dagen ser jag fram emot.

Lite förvånad att det inte har skett ännu.

Men den som väntar på nåt gott 😆

När man minst anar det. Vem är coolast? Anjo eller Jockiboi? Man skall kanske betta
Citera
2024-04-02, 18:30
Medlem
Citat:
Haha, då va det nog att betalningen skulle komma i kryptovaluta.
Att jag inte tänkte på det, men nu när du nämner det så är det ju självklart.
Frågan som då återstår är hur har de andra kreatörerna fått betalt. Har alla fått betalt i kryptovaluta, hur har de i så fall hanterat redovisningen och beskattningen och hur omvandlas det till kronor?
Varför vet Anjo hur mycket Cluee har fått betalt, höftar han eller är det sant?
Citera
2024-04-02, 18:32
Medlem
Citat:
Jönsar
Var det inte Dubairesan på det kortet, varför skulle det vara ohälsosamt för Joakim eller Anjo?
Citera
2024-04-02, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av playlek
Frågan som då återstår är hur har de andra kreatörerna fått betalt. Har alla fått betalt i kryptovaluta, hur har de i så fall hanterat redovisningen och beskattningen och hur omvandlas det till kronor?
Varför vet Anjo hur mycket Cluee har fått betalt, höftar han eller är det sant?
Du, jag har noll koll på det där, men jag antar att summorna går dem emellan och diskuteras högt och lågt.

Anjo har ju problem med vanliga inbetalningar i kronor och som hamnar på kronofogden för jämnan, så krypto lär vara överkurs för honom.

Dina frågor får någon mer insatt svara på. 😊
Citera
2024-04-02, 18:50
Avslutad
Citat:
När man minst anar det. Vem är coolast? Anjo eller Jockiboi? Man skall kanske betta
Haha! Det skulle vara något för spelbolagen att nappa på när det beger sig. 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in