båda verkar helkorkade! men det enda roliga i serien
var första säsongerna när gustav kallar marie för muschi
hela tiden vilket betyder fitta på tyska.tråkigt när produktionen
upptäckte detta.
upptäckte detta.
Nja precis som i engelskans "pussy" så betyder ,"muschi" misse på svenska alltså katt.
upptäckte detta.
Är gubben pervers på något vis? Blir så jävla lack när jag ser honom och hans "mysiga" fru. Tycker han har en mycket stark Fritzlaura. Ingen kan vara så god och "härlig". Antingen runkar han till 2girls1Cup eller kladdar på grisjäveln. Någon som vet hur de är privat?
Är gubben pervers på något vis? Blir så jävla lack när jag ser honom och hans "mysiga" fru. Tycker han har en mycket stark Fritzlaura. Ingen kan vara så god och "härlig". Antingen runkar han till 2girls1Cup eller kladdar på grisjäveln. Någon som vet hur de är privat?
Vet inget om hans sexuella intressen, men jag tror gubben har gått ut med sin manodepressiva diagnos.
Tanten fyller 60 nästa år, helt otroligt att hon är så ung, ser ut som 75, undra hur hon såg ut som 22 åring
Tycker hon är fräsch för att vara 60 år, hon har fin hy och inte en enda rynka. Det som gör att hon ser äldre ut är hennes "frisyr", hade hon klippt håret kortare och hade lite tuffare frisyr samt lagt in lite färg hade hon sett ut som högst 50-55 år.