2025-03-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Att välja Amanda skulle verkligen vara löjligt, hon har ju nyss varit hemma och ätit.

Har sett måndagens avsnitt nu och ja, Sofia valde verkligen Amanda.
2025-03-03, 22:33
Medlem
lunarluddes avatar
Hygienen är ju inte direkt som hemma om man befinner sig på farmen, har uppmärksammat att vissa deltagare har ringar på sig när dom knådar mat, känns förjävliga äckligt, går och skiter på utedasset typ och sen knådar i maten, sett både Marika och Amanda knådar mat med smycken på händerna, får nästan kväljningar så vidrigt.

Bara jag som tycker det är sjukt vidrigt?
2025-03-03, 22:38
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:

Amanda har åkt på en sjuk räkmacka genom programmet, varit till gårdskampen flera gånger och blivit utklassad varje gång där, och sen blivit utspelad av Nicklas och åkt ut men fått komma tillbaka.
2025-03-03, 22:42
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Håller med till 1000% Anna är fett tråkig

Håller med, hon har noll inlevelse som programledare, känns enbart som "läsa manus och sen snabbt tillbaka till caffelatte väninnorna"

Var annat på Paolos tid, han visade känslor och kändes inte lika manusstyrd.
2025-03-03, 22:43
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Det visades ju redan igår i vinjetten och det hade man kunnat räkna ut redan innan också.
2025-03-03, 23:10
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Hygienen är ju inte direkt som hemma om man befinner sig på farmen, har uppmärksammat att vissa deltagare har ringar på sig när dom knådar mat, känns förjävliga äckligt, går och skiter på utedasset typ och sen knådar i maten, sett både Marika och Amanda knådar mat med smycken på händerna, får nästan kväljningar så vidrigt.

Alla är lika ohygieniska och skitiga så ingen där bryr sig efter en tid, precis som på 1800-talet. Det viktiga på Farmen är inte hygien utan det sociala spelet och att vinna 500.000 kr då spelar det ingen roll om det är bakterier i maten. Hur vissa kan vilja ha sex där är också ett mysterium, svettiga och luktar illa.

Jag håller med, det är snuskigt.
2025-03-03, 23:11
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Andreas är inte snygg nånstans, du får nog undersöka dina kretsar

okej nu vet vi alla din läggning
2025-03-03, 23:14
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejlovisa
Någon som kan spoila vem som vinner Farmen?
den tjockaste grisen i hagen
2025-03-03, 23:18
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:

Du ska bara veta vilket snusk som hålls i restauranger överallt , om du är kräsmagad så rekommenderar jag dig att bara äta det du själv tillagar , bby
2025-03-03, 23:24
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Håller med, hon har noll inlevelse som programledare, känns enbart som "läsa manus och sen snabbt tillbaka till caffelatte väninnorna"

Var annat på Paolos tid, han visade känslor och kändes inte lika manusstyrd.

Ja jävlar vad jag saknar Paulo också
2025-03-03, 23:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
okej nu vet vi alla din läggning
Men det är ju jag som har tagit den mycket straighta bilden som är din avatar man kan uttrycka sig såhär och samtidigt inte gå igång på utseendet ifråga eller manliga köne, men för allan del! du får inte observera att Brads Pitt är snyggare än Andreas utan att vara böckling
2025-03-03, 23:32
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Men det är ju jag som har tagit den mycket straighta bilden som är din avatar man kan uttrycka sig såhär och samtidigt inte gå igång på utseendet ifråga eller manliga köne, men för allan del! du får inte observera att Brads Pitt är snyggare än Andreas utan att vara böckling

JA! de är du din fillur! och jag har tackat dig redan för den bilden<3
du har helt rätt , att beskåda ett manligt kön i grupp har vi alla gjort , och kvinnliga.
FAN VAD JAG SAKNAR NATHALIE

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in