2025-03-03, 20:17
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Sophia är den enda värdiga vinnaren denna säsong. Att 4an har IQ-badbollar som sköter castingen är fan skandal...
Håller med fullständigt.
2025-03-03, 20:18
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Sofia är väl ingen nobelpristagare direkt, men i det här sällskapet är hon det om man jämför med hennes konkurrenter.

Sofia skulle jag säga är normalt smart, och faktiskt så är Jesper inte så dum heller, han läser av andra människor ganska bra, och Niklas har med hyffsat bra kognitiv förmåga, han är ju inte stark fysiskt men jag tror om det blir det teoretiska tävlingar kan han nog ändå överraska.
100 på den👍
2025-03-03, 20:27
Medlem
Bakarettans avatar
Det är ett jävla tjat här i tråden angående hur man vispar äggvita på rätt sätt för att det ska...Ja, herregud...bli stelt.
"När man vispar äggvita bör man börja lite långsamt, så att vitan tänjs ut. Sedan ökar man på vispningen tills äggvitan bildar ett fast skum med mjuka toppar, då är det klart." (Recept hämtat från Google)
Å vem faen vet vad prod.teamet tillsatte till de tävlande? Kanske lite socker & ättika möjligtvis?
Fast det får ingen utomstående veta.
2025-03-03, 20:33
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Anna behövs ju inte som programledare för Wincent klarar ju Det är bra Själv.

Håller med till 1000% Anna är fett tråkig
2025-03-03, 20:45
Avslutad
Micke är ett psyko
De märks i hur han hanterade Alidas tankar och känslor
2025-03-03, 20:48
Medlem
Bakarettans avatar
Jag gillar Jesper mer och mer. Tror att han är den enda i Farmens historia som öppet talat i synkarna vad han ärligt tycker och tänker. Eller vill Tv4 & prod.teamet släppa fram en vältalig och modig bög i TV?
Marica är behov av bekräftelse. Hela tiden. Av yngre människor.
Att superstekaren Micke kallar henne för "Morsan" bekräftar det.
Amanda som fick missfall (enligt skvallerpressen) har tydliga problem.
Sitta i en YT-kanal tillsammans med Robban & tigga om att få vara med I TV igen säger det mes5om henne.
2025-03-03, 20:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Det är ett jävla tjat här i tråden angående hur man vispar äggvita på rätt sätt för att det ska...Ja, herregud...bli stelt.
"När man vispar äggvita bör man börja lite långsamt, så att vitan tänjs ut. Sedan ökar man på vispningen tills äggvitan bildar ett fast skum med mjuka toppar, då är det klart." (Recept hämtat från Google)
Å vem faen vet vad prod.teamet tillsatte till de tävlande? Kanske lite socker & ättika möjligtvis?
Fast det får ingen utomstående veta.
Det är jag som är upphovsman till tjatet, vad får jag för medalj för det?

Kul att du trillade dig med att själv komma med ditt recept på maränger, det är lite som Semlor, det kan innehålla vad som helst utöver Semla
2025-03-03, 20:49
Medlem
Bakarettans avatar
Jag gillar Jesper mer och mer. Tror att han är den enda i Farmens historia som öppet talat i synkarna vad han ärligt tycker och tänker. Eller vill Tv4 & prod.teamet släppa fram en vältalig och modig bög i TV?
Marica är behov av bekräftelse. Hela tiden. Av yngre människor.
Att superstekaren Micke kallar henne för "Morsan" bekräftar det.
Amanda som fick missfall (enligt skvallerpressen) har tydliga problem.
Sitta i en YT-kanal tillsammans med Robban & tigga om att få vara med I TV igen säger det mesta om henne.
2025-03-03, 20:56
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det är jag som är upphovsman till tjatet, vad får jag för medalj för det?

Kul att du trillade dig med att själv komma med ditt recept på maränger, det är lite som Semlor, det kan innehålla vad som helst utöver Semla
Måste göra dej besviken. Det är inte mitt recept. Sorry...ingen medalj.
Är dock grymt glad att Sophia fixade det.
2025-03-03, 21:42
Medlem
Någon som kan spoila vem som vinner Farmen?
2025-03-03, 22:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejlovisa
Någon som kan spoila vem som vinner Farmen?
Varför ska du veta det nu?, så att du ska slippa se fortsättningen eller vad?

Det är ett orimligt behov
2025-03-03, 22:12
Avslutad
Var bor Magic Mike?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in