2025-03-03, 13:21
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Du en 5a.
Han är kanske bara en 1a i storlek.
En riktig Flashbackman fyller till och med upp en Blåval.
Citera
2025-03-03, 13:22
Avslutad
Lagom är.som alltid bäst.
Citera
2025-03-03, 13:55
Medlem
psykadelikatessens avatar
Knipövningar hjälper bara under sex om du också kniper ihop de musklerna under sex.
En slapp fitta kan kännas super-tajt om hon klämmer lite.

Och tyvärr så var nog 5 det han sa för att vara snäll, det är nog slappare än så han upplever det.
Men sen så har ju han blivit äldre också, och då blir det succesivt svårare att komma.
Citera
2025-03-03, 13:58
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja är hon för slapp kan man inte komma, har bara träffat 2 sådana kvinnor i hela mitt liv men kunde knullat i 6 timmar utan att spruta för det fanns inte tillräckligt med friktion för det.

Tolka vad en "5a" betyder är ju med något svårt att tyda men känns väl lite som att en kvinna skulle beskriva din kuk som något stor och typ 12 cm...Beskriver någon något som medel är det ofta mindre än medel egentligen ju. Ranka tight/slapphet och den skalan din snubbe använder är ju svårt för oss att förhålla oss till.
Citera
2025-03-03, 14:05
Medlem
bomhulls avatar
Om det skulle vara så illa efter förlossningar så skulle ingen vilja föda barn. Kanske din man har en mikro penis?
Citera
2025-03-03, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Alltid fått höra av dom jag legat med att jag är tight, även haft problem med vestibulit och samlagssmärtor. Efter att jag fick mina barn så upplever jag ingen smärta längre(vilket jag är tacksam över att slippa känna) dock känner jag lite mindre vid sex och känns inte så min nuvarande partner är nöjd med mig. Sex är sällan en snabbis som det kunde vara tidigare… vi ligger sällan, men när vi väl gör det så är det så länge. Tolkat det som att han vill hålla på länge, men börjat ana att det kan vara som så, att de tar längre tid för han att komma numera.. kanske låter ”barnsligt” och fel, men jag frågade honom om jag blivit slappare och uppskattningsvis hur jag ligger till på en skala 1-10, där 10 är jätteslappt och 1 lite för tight. Han svarade 5, alltså mittemellan..
vad innebär 5 för er killar? Hade ni blivit besvikna om tjejen ni låg med var en 5a där nere i storlek och inte tight?
Känner mig osexig och känns som killen är missnöjd med mig…
Börjat göra knipövningar ännu oftare och köpt hem knipkulor, men hjälper tyvärr inte:/
Väldigt svprt att jämföra sånt här
Pröva glidmedel som ökar den sexuella stomulansen såg reklam om det någonstans finns på apotek
Citera
2025-03-03, 14:24
Medlem
Dock tar de 30-40 min för han att komma när man suger eller runkar av han… vaginalt sex har alltid gått snabbare men verkar som de nu också tar tid….
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja är hon för slapp kan man inte komma, har bara träffat 2 sådana kvinnor i hela mitt liv men kunde knullat i 6 timmar utan att spruta för det fanns inte tillräckligt med friktion för det.

Tolka vad en "5a" betyder är ju med något svårt att tyda men känns väl lite som att en kvinna skulle beskriva din kuk som något stor och typ 12 cm...Beskriver någon något som medel är det ofta mindre än medel egentligen ju. Ranka tight/slapphet och den skalan din snubbe använder är ju svårt för oss att förhålla oss till.
Citera
2025-03-03, 14:27
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Dock tar de 30-40 min för han att komma när man suger eller runkar av han… vaginalt sex har alltid gått snabbare men verkar som de nu också tar tid….

Tar han någon medicin.
Citera
2025-03-03, 14:31
Medlem
Nej men han funkade sphär även när han va yngre
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Tar han någon medicin.
Citera
2025-03-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
För det första fråga inte något sådant. Om han skulle känna att din slapphet var en 9a på skalan så förstår du väl att han inte skulle säga det.

Det du ska göra fört och främst för din skull är att du tränar för hälsans skull. Du behöver inte överdriva träningen. Så ett nödvändigt tränignsschema för god hälsa:

Jogga 3 dagar/vecka. Det räcker att du joggar 30 minuter. Gå och gymträna 2-3 dagar/vecka. Då får du en god hälsa och en normal/sexig kropp. Du kommer också att utstråla en friskare personlighet vilket är vad som gör dig attraktiv.

Hur mycket knipövningar funkar vet jag inte men många trovärdiga pratar om det. Så lägg in det i den dagliga träningsrutinen. Se till att äta bra och bli aktiv och gör saker som små äventyr både på vardagar och helger.

Precis.
Sorterar under ”frågor som man helt enkelt inte får ut något bra av”

Dessutom, om allt annat funkar bra, så får man väl lösa just den Lilla biten.
Citera
2025-03-03, 14:44
Medlem
callons avatar
Citat:

Han är torsk på porr. Då blir det sådär.
Citera
2025-03-03, 14:47
Medlem
Det tror jag inte att han är
Citat:
Ursprungligen postat av callon
Han är torsk på porr. Då blir det sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in