2025-03-03, 12:05
Medlem
Alltid fått höra av dom jag legat med att jag är tight, även haft problem med vestibulit och samlagssmärtor. Efter att jag fick mina barn så upplever jag ingen smärta längre(vilket jag är tacksam över att slippa känna) dock känner jag lite mindre vid sex och känns inte så min nuvarande partner är nöjd med mig. Sex är sällan en snabbis som det kunde vara tidigare… vi ligger sällan, men när vi väl gör det så är det så länge. Tolkat det som att han vill hålla på länge, men börjat ana att det kan vara som så, att de tar längre tid för han att komma numera.. kanske låter ”barnsligt” och fel, men jag frågade honom om jag blivit slappare och uppskattningsvis hur jag ligger till på en skala 1-10, där 10 är jätteslappt och 1 lite för tight. Han svarade 5, alltså mittemellan..
vad innebär 5 för er killar? Hade ni blivit besvikna om tjejen ni låg med var en 5a där nere i storlek och inte tight?
Känner mig osexig och känns som killen är missnöjd med mig…
Börjat göra knipövningar ännu oftare och köpt hem knipkulor, men hjälper tyvärr inte:/
Citera
2025-03-03, 12:13
Medlem
franges avatar
Att försöka knulla en slapp fitta som är som att kasta in en innebandyklubba i en ishockeyrink, det är bedrövligt när du känner att du lika gärna kunde köra in hela huvudet, ropa och vänta på ekot.

Då är det enda som går att ta henne i tvåan varje gång - eller byta tjej till någon trängre.

Men nu kommer garanterat simparna komma springandes och whiteknighta och säga att det minsann duger ändå, bara de för första gången i livet får ta på en tutte som inte är mammas så blir de så klart nöjda.
Senast redigerad av frange 2025-03-03 kl. 12:15.
Citera
2025-03-03, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Alltid fått höra av dom jag legat med att jag är tight, även haft problem med vestibulit och samlagssmärtor. Efter att jag fick mina barn så upplever jag ingen smärta längre(vilket jag är tacksam över att slippa känna) dock känner jag lite mindre vid sex och känns inte så min nuvarande partner är nöjd med mig. Sex är sällan en snabbis som det kunde vara tidigare… vi ligger sällan, men när vi väl gör det så är det så länge. Tolkat det som att han vill hålla på länge, men börjat ana att det kan vara som så, att de tar längre tid för han att komma numera.. kanske låter ”barnsligt” och fel, men jag frågade honom om jag blivit slappare och uppskattningsvis hur jag ligger till på en skala 1-10, där 10 är jätteslappt och 1 lite för tight. Han svarade 5, alltså mittemellan..
vad innebär 5 för er killar? Hade ni blivit besvikna om tjejen ni låg med var en 5a där nere i storlek och inte tight?
Börjat göra knipövningar ännu oftare och köpt hem knipkulor, men hjälper tyvärr inte:/

Penetrering är inte allt. En kvinna som kan suga som en gudinna kan få ha vilken slapphetsgrad där nere som helst.
Citera
2025-03-03, 12:15
Medlem
Är 5 slappt??? Hmm
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Att försöka knulla en slapp fitta som är som att kasta in en innebandyklubba i en ishockeyrink, det är bedrövligt när du känner att du lika gärna kunde köra in hela huvudet, ropa och vänta på ekot.

Då är det enda som går att ta henne i tvåan varje gång - eller byta tjej till någon trängre.
Citera
2025-03-03, 12:17
Medlem
franges avatar
Citat:
Är 5 slappt??? Hmm
Tror du han vill säga rakt ut att han tycker du är för slappt? Det är det snällaste han kunde säga för att du inte skulle bryta ihop.
Citera
2025-03-03, 12:17
Medlem
Är verkligen 5 så illa? Det är väl lagom/mittemellan? Sen är väl 5 olika för olika personer? En smaksak….
Citera
2025-03-03, 12:18
Medlem
Nej han sa att han va helt ärlig, att han lovade att svara ärligt. Han nämnde också att dom flesta han varit med har varit som mig
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Tror du han vill säga rakt ut att han tycker du är för slappt? Det är det snällaste han kunde säga för att du inte skulle bryta ihop.
Citera
2025-03-03, 12:25
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Sydde dom inte ihop dig på BB?
Citera
2025-03-03, 12:25
Medlem
kalkryggars avatar
För det första fråga inte något sådant. Om han skulle känna att din slapphet var en 9a på skalan så förstår du väl att han inte skulle säga det.

Det du ska göra fört och främst för din skull är att du tränar för hälsans skull. Du behöver inte överdriva träningen. Så ett nödvändigt tränignsschema för god hälsa:

Jogga 3 dagar/vecka. Det räcker att du joggar 30 minuter. Gå och gymträna 2-3 dagar/vecka. Då får du en god hälsa och en normal/sexig kropp. Du kommer också att utstråla en friskare personlighet vilket är vad som gör dig attraktiv.

Hur mycket knipövningar funkar vet jag inte men många trovärdiga pratar om det. Så lägg in det i den dagliga träningsrutinen. Se till att äta bra och bli aktiv och gör saker som små äventyr både på vardagar och helger.
Citera
2025-03-03, 12:28
Medlem
Han sa att det inte var slappt utan helt normalt och han lovade att vara ärlig. Vi tjejer har ju inget att jämföra med så vet inte alls… att fista mig skulle inte gå, och kan känna väggarna runt 2 fingrar.
Jag tränar redan och är smal o i bra fysisk form. Äter bra och tränar. Så är rätt säker på att han känner attraktion till mig. Däremot så känner jag mig osäker på mitt underliv efter flera barn
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
För det första fråga inte något sådant. Om han skulle känna att din slapphet var en 9a på skalan så förstår du väl att han inte skulle säga det.

Det du ska göra fört och främst för din skull är att du tränar för hälsans skull. Du behöver inte överdriva träningen. Så ett nödvändigt tränignsschema för god hälsa:

Jogga 3 dagar/vecka. Det räcker att du joggar 30 minuter. Gå och gymträna 2-3 dagar/vecka. Då får du en god hälsa och en normal/sexig kropp. Du kommer också att utstråla en friskare personlighet vilket är vad som gör dig attraktiv.

Hur mycket knipövningar funkar vet jag inte men många trovärdiga pratar om det. Så lägg in det i den dagliga träningsrutinen. Se till att äta bra och bli aktiv och gör saker som små äventyr både på vardagar och helger.
Citera
2025-03-03, 12:29
Medlem
Nej då jag inte sprack nåt enligt dom.
Citat:
Ursprungligen postat av Nicholassarkozy
Sydde dom inte ihop dig på BB?
Citera
2025-03-03, 12:34
Avstängd
bogerts avatar
Citat:
Va snackar du om? Varför ska du vara elak?

Jag är inte elak, jag är lösningsorienterad. Har du testat erbjuda andra kroppsöppningar och vad är resultatet då, går det snabbare eller är det lika slappt där?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in