Han sa att det inte var slappt utan helt normalt och han lovade att vara ärlig. Vi tjejer har ju inget att jämföra med så vet inte alls… att fista mig skulle inte gå, och kan känna väggarna runt 2 fingrar.
Jag tränar redan och är smal o i bra fysisk form. Äter bra och tränar. Så är rätt säker på att han känner attraktion till mig. Däremot så känner jag mig osäker på mitt underliv efter flera barn
Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
För det första fråga inte något sådant. Om han skulle känna att din slapphet var en 9a på skalan så förstår du väl att han inte skulle säga det.
Det du ska göra fört och främst för din skull är att du tränar för hälsans skull. Du behöver inte överdriva träningen. Så ett nödvändigt tränignsschema för god hälsa:
Jogga 3 dagar/vecka. Det räcker att du joggar 30 minuter. Gå och gymträna 2-3 dagar/vecka. Då får du en god hälsa och en normal/sexig kropp. Du kommer också att utstråla en friskare personlighet vilket är vad som gör dig attraktiv.
Hur mycket knipövningar funkar vet jag inte men många trovärdiga pratar om det. Så lägg in det i den dagliga träningsrutinen. Se till att äta bra och bli aktiv och gör saker som små äventyr både på vardagar och helger.