2025-03-03, 12:35
Medlem
5 är inte slappt…
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Jag är inte elak, jag är lösningsorienterad. Har du testat erbjuda andra kroppsöppningar och vad är resultatet då, går det snabbare eller är det lika slappt där?
Citera
2025-03-03, 12:37
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Han sa att det inte var slappt utan helt normalt och han lovade att vara ärlig. Vi tjejer har ju inget att jämföra med så vet inte alls… att fista mig skulle inte gå, och kan känna väggarna runt 2 fingrar.
Jag tränar redan och är smal o i bra fysisk form. Äter bra och tränar. Så är rätt säker på att han känner attraktion till mig. Däremot så känner jag mig osäker på mitt underliv efter flera barn

Jag har gökat med damer som klämt ut flera ungar och jag har aldrig känt att det skulle vara någon större skillnad. Jag minns en flickvän från förr som talade om det som att alla ungar som runnit ur henne har gjort att man kan arbeta fittan till att rymma mer än vad man kunde innan ungarna.

Hon menade alltså att innan ungarna så skulle man aldrig få in en näve i fittan men efter ungarna så kunde man jobba och gnola försiktigt med näven och få in den. Men när vi gökade vanligt sex där jag slickade henne lite fram och bak en stund för att sedan gå på själva knullet så tyckte jag att det kändes som vilken fitta som helst.

Saken är den att fittan är olika skön beroendes på hur sexig tjejen är rent generellt. Så släpp tankarna du har och låt killen få känna som han vill. Inte mycket du kan göra åt ändå (förutom att göra dina knipövningar och se vart det leder).

Men ha sex och fokusera på att njuta och gör vad du tycker om att göra för att han ska njuta. Vill han ha en annan tjej så låt han få ta upp det. Knulla för glatta livet så länge han stannar. Han kanske blir kvar för alltid eller lämnar om en månad oavsett hur slapp fittan är.
Citera
2025-03-03, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Att försöka knulla en slapp fitta som är som att kasta in en innebandyklubba i en ishockeyrink, det är bedrövligt när du känner att du lika gärna kunde köra in hela huvudet, ropa och vänta på ekot.

Då är det enda som går att ta henne i tvåan varje gång - eller byta tjej till någon trängre.

Men nu kommer garanterat simparna komma springandes och whiteknighta och säga att det minsann duger ändå, bara de för första gången i livet får ta på en tutte som inte är mammas så blir de så klart nöjda.
Vil minnas att jag träffat en som efter förlossning inte gjort knipövningar eller tagit hand om sin bäckenbottenmuskulatur, min upplevelse var att man passera en "ring" och sen sväva han runt i yttre rymden... Utan friktion ingen resning... Haha det var ett riktigt kort förhållande.
Citera
2025-03-03, 12:55
Medlem
Du är bra som du är... 5 är i mitten! Tänk inte på det, du klarar dig fint!!! 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Citera
2025-03-03, 12:56
Medlem
Vi har varit tsm i 10 år… vore sjukt om han lämnade mig för att jag inte är supertight.. dock har han förut försökt vara otrogen
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har gökat med damer som klämt ut flera ungar och jag har aldrig känt att det skulle vara någon större skillnad. Jag minns en flickvän från förr som talade om det som att alla ungar som runnit ur henne har gjort att man kan arbeta fittan till att rymma mer än vad man kunde innan ungarna.

Hon menade alltså att innan ungarna så skulle man aldrig få in en näve i fittan men efter ungarna så kunde man jobba och gnola försiktigt med näven och få in den. Men när vi gökade vanligt sex där jag slickade henne lite fram och bak en stund för att sedan gå på själva knullet så tyckte jag att det kändes som vilken fitta som helst.

Saken är den att fittan är olika skön beroendes på hur sexig tjejen är rent generellt. Så släpp tankarna du har och låt killen få känna som han vill. Inte mycket du kan göra åt ändå (förutom att göra dina knipövningar och se vart det leder).

Men ha sex och fokusera på att njuta och gör vad du tycker om att göra för att han ska njuta. Vill han ha en annan tjej så låt han få ta upp det. Knulla för glatta livet så länge han stannar. Han kanske blir kvar för alltid eller lämnar om en månad oavsett hur slapp fittan är.
Citera
2025-03-03, 12:58
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Alltid fått höra av dom jag legat med att jag är tight, även haft problem med vestibulit och samlagssmärtor. Efter att jag fick mina barn så upplever jag ingen smärta längre(vilket jag är tacksam över att slippa känna) dock känner jag lite mindre vid sex och känns inte så min nuvarande partner är nöjd med mig. Sex är sällan en snabbis som det kunde vara tidigare… vi ligger sällan, men när vi väl gör det så är det så länge. Tolkat det som att han vill hålla på länge, men börjat ana att det kan vara som så, att de tar längre tid för han att komma numera.. kanske låter ”barnsligt” och fel, men jag frågade honom om jag blivit slappare och uppskattningsvis hur jag ligger till på en skala 1-10, där 10 är jätteslappt och 1 lite för tight. Han svarade 5, alltså mittemellan..
vad innebär 5 för er killar? Hade ni blivit besvikna om tjejen ni låg med var en 5a där nere i storlek och inte tight?
Känner mig osexig och känns som killen är missnöjd med mig…
Börjat göra knipövningar ännu oftare och köpt hem knipkulor, men hjälper tyvärr inte:/

Det finns en ställning som kanske fungerar och du känns tight.

Prone bone, håll ihop dina ben.
Citera
2025-03-03, 12:59
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vi har varit tsm i 10 år… vore sjukt om han lämnade mig för att jag inte är supertight.. dock har han förut försökt vara otrogen

Nej exakt, nog vanligare att snubben lämnar för att kärleken tagit slut.

Finns ju en annan anledning till att snubbar kan vara sega i bingen också, och det är för att de sitter och skinnar framför datorn med hårt grepp så fort de kommer åt och sen vare sig uppskattar en fitta eller har lust kvar så det räcker när det är dags att ligga med kärringen.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-03-03 kl. 13:08.
Citera
2025-03-03, 13:03
Medlem
f30malmos avatar
Kolla upp så du inte har en inre förlossningsskada. Det kan man ha utan att ha fått yttre bristningar.
Citera
2025-03-03, 13:03
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Du oroar dig alltså för vad en usling till karl som försökt vara otrogen tycker om ditt underliv?

Problemet sitter inte i underlivet utan i din självkänsla.

Jag hade inte accepterat att min partner är eller försöker vara otrogen. Är hellre ensam i så fall.
Citera
2025-03-03, 13:06
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Alltid fått höra av dom jag legat med att jag är tight, även haft problem med vestibulit och samlagssmärtor. Efter att jag fick mina barn så upplever jag ingen smärta längre(vilket jag är tacksam över att slippa känna) dock känner jag lite mindre vid sex och känns inte så min nuvarande partner är nöjd med mig. Sex är sällan en snabbis som det kunde vara tidigare… vi ligger sällan, men när vi väl gör det så är det så länge. Tolkat det som att han vill hålla på länge, men börjat ana att det kan vara som så, att de tar längre tid för han att komma numera.. kanske låter ”barnsligt” och fel, men jag frågade honom om jag blivit slappare och uppskattningsvis hur jag ligger till på en skala 1-10, där 10 är jätteslappt och 1 lite för tight. Han svarade 5, alltså mittemellan..
vad innebär 5 för er killar? Hade ni blivit besvikna om tjejen ni låg med var en 5a där nere i storlek och inte tight?
Känner mig osexig och känns som killen är missnöjd med mig…
Börjat göra knipövningar ännu oftare och köpt hem knipkulor, men hjälper tyvärr inte:/

Det kanske räcker med att bara ta hand om varandra?

Umgås och kramas?

Och sedan bygger ni upp sexet genom att prata med varandra.

Bygg upp en förväntan.
En spänning.

Sedan när ni gör det har ni fått längta först…

Då kanske ni upplever nya ting ni aldrig upplevt förut…

Lycka till
Citera
2025-03-03, 13:09
Medlem
Severlohs avatar
Sa han 5 så menar han förmodligen 2. Och nej det är inte så skönt, men det finns ju övningar för att fixa det.
Citera
2025-03-03, 13:18
Medlem
Laureths avatar
Blir du väldigt våt när ni ligger nuförtiden? Att plaska runt där nere med alldeles för mycket glid gör att mannen inte känner någon trånghet alls en stund in i sexet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in