2025-03-02, 06:29
Medlem
moralhoras avatar
Har inte Anjo gått igenom en gastric-bypass?

Varför är han så fet? Han är fan fetare än mig och jag älskar mat.
Citera
2025-03-02, 06:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Var inte den biten stegead för att man skulle få vilket hårt liv den lilla hade haft?

För varför skulle klippet annars vara med? Det var en scen ur en film bara.
Nej, den visade att Antonio var upprörd och att de andra ville kasta ut honom ur hemmet. Man hörde Vanessa panikgråta högt i bakgrunden, och det var definitivt inget skådespel. Åldringstjuvens skrikande och skällande var inte heller något skådespel, för i så fall ska hon ha en Oscar. En familjemedlem (minns inte vem det var) skrek att Antonio hade förstört sin systers (Vanessas) födelsedag. Sedan kastade hans pappa handgripligen ut honom.

Men jag håller med dig om frågan varför de visade detta. Jag antar att i Annas sjuka hjärna visade det hur dåligt Antonio mått pga domen, och hur det gått ut över hela familjen.

Man fick ju även höra ett telefonsamtal mellan Anna och Antonio där han skrek att han skulle skära upp alla sängarna i huset och förstöra saker om de inte kom och hämtade honom. Men Anna (som satt i bilen) sa bara att de minsann hade väntat på honom, och att de inte tänkte hämta honom nu. Det var inte heller något skådespel, och man hörde att Antonio var arg/ledsen/upprörd på riktigt. Sjukt att hänga ut sitt barn på det sättet.
Citera
2025-03-02, 06:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Såg någon i eftertexterna om det fanns telefonnummer dit brottsoffer kunde vända sig, eller personer som mår dåligt och behöver någon att prata med och så??+
Nej, något sådant fanns inte.
Jag hoppas att Robin N stämmer Anjo för att han outar hans namn utan hans tillåtelse. I så fall kommer han garanterat få en fet summa i skadestånd. Seriösa dokumentärer namnger aldrig några vittnen eller medåtalade. Bara för att namnen finns i offentliga handlingar, betyder det inte att det är tillåtet att publicera och sprida dem i en film.
Citera
2025-03-02, 08:27
Medlem
miapetters avatar
Är det så enkelt att Anjo läst A+A s version av FUP + domar, o att målsägaren INTE är maskad där, iom att A är tilltalad i målet.
För i den version man fick från Solna TR är ju målsägarens namn maskat.
O att Anjo kanske inte förstått skillnaden?
Citera
2025-03-02, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad tycker du om att Joakim Lundell står bakom Anjo detta?

Nu vet jag inte riktigt vart du vill komma med detta men självklart tycker jag att det är sjukt oförståeligt och tvärfel, jag tycker det är lika fel vem det än är som står bakom denna skit, både som står bakom att den ens fick släppas och som står bakom Anjo som supporter. Hade min bästa vän eller bror tyckt det var en bra dokumentär så hade jag tyckt att det var förkastligt och sjukt också. 🤷
Om du tror att jag vurmar Joakim och det är därför du frågar så tror du väldigt fel och kommer inte få ut något av det.
Gör någon skit ska personen skit ha, simpelt.
Citera
2025-03-02, 08:31
Avslutad
Anjo kanske skulle kolla på dokumentärer istället för Netflix-serier. Han är ju ett typexempel som tror att polisarbete fungerar som på film
Noll koll på samtyckeslagen, som inte existerade 2016/17
Att man sen såg i filmen att han faktiskt använde sig av Annas (Antonios) papper som underlag är rent beklämmande. Han är och förblir en pajas
Citera
2025-03-02, 08:39
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Tror att en sån som Anna har såna personlighetsstörningar och neurologiska problem att hon har svårt att vara en bra mamma. Jag tror, mina spekulationer nu, är att Antonio aldrig fick erkänna, hon tog honom och sa du gjorde det inte vad som än har hänt så gjorde du det inte för säger du det då dör mamma.

Så Antonio har ingen chans att läka.

Antonio har ingen chans att försona sig med domen.

När var Anna med i Biggest Loser?
Citera
2025-03-02, 08:43
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Antonio har ingen chans att försona sig med domen.

När var Anna med i Biggest Loser?

Hon var väl med i BL VIP 2017?
Citera
2025-03-02, 08:45
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Hon var väl med i BL VIP 2017?

Mitt under händelsen alltså?

Minns att Anna satt och sålde trosor och skrek på Antonio.

Var hennes fokus då på vad som pågick i hennes sons liv?

Anjo hade lätt gjort en banger om han hade fokuserat på hur viktigt föräldraskapet är.
Citera
2025-03-02, 09:01
Medlem
Antonio - När rättvisan blir orättvis

https://odysee.com/Antonio---Na%CC%88r-ra%CC%88ttvisan-blir-ora%CC%88ttvis:3
Citera
2025-03-02, 09:03
Medlem
Har inte Motvikt, Simon, Rask och Jocke gjort reklam för filmen? Vilka svikare!

Ni som räknar på vinst. Vimeo tar 10%, tror att Ninetone tar 20% och sen ska väl kameraman etc. också ha lön.
Citera
2025-03-02, 09:07
Avslutad
Nåt tiktok-konto verkligen manglar ut smarta inlägg om Anjos haveri.

Sociala medier Sverige heter det visst.

https://www.tiktok.com/@socialamediersverige/photo/7476995209092402454?share_link_id=952090924&shared _by=@socialamediersverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in