2025-03-01, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsin87
Antonio - När rättvisan blir orättvis

Länk: https://odysee.com/Antonio---Na%CC%8...a%CC%88ttvis:3

Ta för er

Fy fan, sett 8 minuter det räcker gott för att inse att allt är offrets fel enligt den dömda pedofilen som är med i dokumentären. Det fanns ett samtycke men med ett barn, berättar pedofilen som satt på en sten enligt sig själv, och kollade på när hans kompis knullade barnet utan att stoppa det förens en tjej ber han att stoppa våldtäkten.

Vilken totalt värdelös och partiskt och dåligt filmad och dåligt ljudsatt dokumentär, Chrippas spökvideor är bättre klippta och redigerade än detta.

Jag uppmanar ingen att betala för detta skräpet, heller inte se den över huvudtaget.
Citera
2025-03-01, 18:56
Avslutad
Tror inte Anjo behöver boka in flera jobb under 2025~
Det här blir hans sista "göra-bort-sig-video"

Btw Samtyckeslagen fanns inte då när detta hände
Sen att säga 8 veckors psykiskt lidande Traumat stannar i långt mer än 8 veckor, vi pratar om många år
Senast redigerad av Goldentie 2025-03-01 kl. 18:58.
Citera
2025-03-01, 18:56
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Fy fan, sett 8 minuter det räcker gott för att inse att allt är offrets fel enligt den dömda pedofilen som är med i dokumentären. Det fanns ett samtycke men med ett barn, berättar pedofilen som satt på en sten enligt sig själv, och kollade på när hans kompis knullade barnet utan att stoppa det förens en tjej ber han att stoppa våldtäkten.

Vilken totalt värdelös och partiskt och dåligt filmad och dåligt ljudsatt dokumentär, Chrippas spökvideor är bättre klippta och redigerade än detta.

Jag uppmanar ingen att betala för detta skräpet, heller inte se den över huvudtaget.

Partisk ja men vad hade du förväntat dig…
Citera
2025-03-01, 18:58
Medlem
ballobass avatar
Han leker advokat och domare denna Anjo. Han har skjutit sig själv i foten och dödat sin youtube kanal!!!!!!
Citera
2025-03-01, 18:58
Medlem
hahaha vad är det som sker? det här är så mycket värre än jag trodde

_
Citera
2025-03-01, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
hahaha vad är det som sker? det här är så mycket värre än jag trodde

_

En riktig dipp utan dess like
Citera
2025-03-01, 19:01
Medlem
moralhoras avatar
Som man trodde så kommer de försöka skylla allt på GM2.

Anjo leker brottsutredare, men verkar helt missa att han endast går på Antonios ord.
Citera
2025-03-01, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Partisk ja men vad hade du förväntat dig…

Jag hade inte förväntat mig något alls.

Konstaterar bara att detta är en otroligt vidrig och totalt värdelös dokumentär.
Citera
2025-03-01, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30

Odysee funkar alldeles utmärkt
Citera
2025-03-01, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Odysee funkar alldeles utmärkt

Vart tror du jag ser den

Jag uppmanar oavsett ingen att se den, och definitivt inte betala för den.
Citera
2025-03-01, 19:05
Medlem
kanblikuls avatar
Ni som köpt filmen.

Begär pengarna tillbaka då filmen hänger ut en 13 åring våldtäktsoffer som redan fick rätt för 8 år sedan och nu ser man på en film som platsar på darknet.
Citera
2025-03-01, 19:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av apelsin87
Antonio - När rättvisan blir orättvis

Länk: https://odysee.com/Antonio---Na%CC%8...a%CC%88ttvis:3

Ta för er

Stort tack!

Och här kan man klistra in länken och ladda ner den om man vill :

https://www.expertstool.com/odysee-video-downloader/
Citera