2025-03-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Robban & Amanda kör vidare på YT med "Mittiallmänheten". Tigger om att få vara med i TV igen.
Jamen, skicka dom då till Elitstyrkan eller Gunde Svahns kompani.
Eller varför inte SVT:s Hotell Romantik.
Öh...nä just det. Det går ju inte. De har inte åldern inne för det.
När lille Jesper ska smida ett "W" diskuteras det om vad Wincent heter i efternamn!?
Dom är ju helt blåsta.😜
Jag får myrkrypningar i hela kroppen av den patetiske stekarn Micke. Han har ju hittills inte haft ett rätt.
Andreas...herregud! Har han helt tappat det?
Marica lilla...man kan inte agera tonårsmorsa till en bunt imbecilla idioter hur gärna man än vill.
Stå på dej nu Sophia. Jag hoppas du tar hem det. Sorry Niklas men du har fått hybris. Adam...hänger nog med ett tag till. Alida får bita i det sura äpplet.
Sophia är den enda värdiga vinnaren denna säsong. Att 4an har IQ-badbollar som sköter castingen är fan skandal...
2025-03-01, 19:03
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuntorp11
Knull-Micke tar hem allt har jag hört.
Var inte längesedan någon hade hört att tattar-robban tog hem det, så jag kan ju lika gärna skriva jag hörde amanda tog hem det med.
2025-03-01, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Var inte längesedan någon hade hört att tattar-robban tog hem det, så jag kan ju lika gärna skriva jag hörde amanda tog hem det med.
Sant! Knull-Micke måste ju ha rekord på o knulla o bli knullad. Robban knullar honom i trekanten sen knullar han Alida och Amanda. Överkåt kille det där.
2025-03-01, 19:18
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Sant! Knull-Micke måste ju ha rekord på o knulla o bli knullad. Robban knullar honom i trekanten sen knullar han Alida och Amanda. Överkåt kille det där.
Ja han såg faktiskt ut som om han hade blivit rejält knullad i senaste programmet, och nu skulle han skicka ut alla sa han ju en efter en, det är ju dock inte så många kvar i hans pakt, det är andreas och adam då, så länge han inte förför amanda med lite bratwurst då, det kan fungera.
2025-03-01, 19:27
Medlem
Jag hoppas verkligen inte att Micke vinner. För han är lat och vill bara ha tjejer där och han hade passat bättre i PH. En magaluf grabb och jag vet att stavningen blir fel. Han fejk gråter när hans enda spelpjäs Robban lämnat och bryr sig inte om Alidas känslor. Han är helt sjuk i huvudet.
2025-03-01, 20:42
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revlissniper
Jag hoppas verkligen inte att Micke vinner. För han är lat och vill bara ha tjejer där och han hade passat bättre i PH. En magaluf grabb och jag vet att stavningen blir fel. Han fejk gråter när hans enda spelpjäs Robban lämnat och bryr sig inte om Alidas känslor. Han är helt sjuk i huvudet.
Ja han är sämsta storbonden hittills och utan tvekan med, och det säger en del, han kan bygga lite och sådär den får han, men mycket mer tror jag inte han vet om farmen alltså.
2025-03-01, 20:44
Medlem
Citat:
Knull-Micke tar hem allt har jag hört.
Det hoppas jag inte, för då dör jag.
2025-03-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Vad elaka ni är mot Knull-Micke. Han blir nog ledsen. Och gråter hela vägen till era fruars/ flickvänners/ döttrars famnar...
Tro inte för en stund att Micke är något den normativa kvinnan i det här samhället vill ha. Man kanske tror att han sitter på kvalitéer som gör honom till en hunk eller en läckerbit, men han är mer "written by a man". Om man vet så vet man.

Om man vill veta vem som är "written by a woman" i det här programmet -
Senast redigerad av natalih 2025-03-01 kl. 20:51.
2025-03-01, 21:14
Medlem
Robban har garanterat börjat knapra av Amandas adhd- medicin, och när hon förlorade gårdskampen o åkte ut och Robban blev skickad till lillängen fick han abstinens, blev knäpp o behövde mer, ...han lämnade farmen för han "behövde ta hand om livet"
Men resultatet blev det där återfallet han själv erkänt.....
2025-03-01, 22:43
Medlem
Knull-Micke är tydligen ihop med nån Elza A Manzano enligt facebook nu. Ja han gör skäl för sitt smeknamn.
Senast redigerad av sjuntorp11 2025-03-01 kl. 22:47.
2025-03-01, 23:05
Avslutad
Micke visar verkligen vilken sorts ”man” han är när Alida tar upp att hon inte gillar hans små nedlåtande kommentarer. Hans blick sa allt… den blev svart och hotfull.
Jag fick kalla kårar.
Skriker narcissist om killen.
2025-03-01, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Micke visar verkligen vilken sorts ”man” han är när Alida tar upp att hon inte gillar hans små nedlåtande kommentarer. Hans blick sa allt… den blev svart och hotfull.
Jag fick kalla kårar.
Skriker narcissist om killen.

Nej, hans blick var ledsen, det var tydligt att han kände sig förrådd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in