2025-03-01, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Jag fullkomligt ä l s k a r Mickes alla planer, hans ränker och ideèr

Micke
Jag skall göra si , jag skall göra så - jag har en vattentät plan
Jag röstar på den som tar ut den som sedan......
Alida är en fantastisk tjej.....
Alida är inte en fantastisk tjej
När Robban kommer tillbaka då jäklar
Hoppsan, Robban kom ej tillbaka - så jag kunde inte vispa äggvita

Sensmoral

Micke "Noll Koll" verkar inte förstå att inte en enda av hans planer och ideèr går i lås.

Skadeglädjen är enorm

Bra analys, jag står bakom den 😂 Kotlettfrillan blev så tagen av bögkompisens frånfälle så han kunde inte vispa ens 🤷🏼‍♂️
2025-03-01, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horverket
Jag gillade honom först men inte längre.
Skyllde också ifrån sig på Sofia när han själv torskade som storbonde. Riktigt pissig människa som inte kan ta ansvar för sitt eget.

Andreas.. han måste ju vara den mest hjärndöda personen i världen. Micke säger rakt framför näsan på honom att han och Robban är ”pakten”, dom två ska vinna. Ändå hänger Andreas på honom och tror han är delaktig

Andreas är en småländsk bonnajävel och en smula svagbegåvad 😬
2025-03-01, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Bedömningarna är alldeles för generösa.

Gänget eldar upp röken två! gånger. Släcker med brandsläckare istället för att ha en vattenspann tillgänglig. Släckarna behövs för farliga bränder inomhus. Nu måste det skaffas nya släckare/återfylla.

Och därtill låter man en hel djurkropp förfaras i värmen!

Och för dessa monumentala misslyckanden som visar oförmågan att ta ansvar belönas dom med majs. Skärpning produktionen.

För övrigt är det kul att se Mickes invecklade intriger som alla faller platt.

Totalt dumma i hela/alla huvuden som tömmer brandsläckare på en liten enskild brand utomhus. Fullständigt jävla pantade!
En spann vatten eller två, sen igång med elden igen och rökningen hade kunnat fortsätta. Vatten förstör inte köttet, pulversläckare desto mer. Kretiner!
2025-03-01, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Och så berättar dom i synk om sina listiga planer. Varpå produktionen ändrar reglerna, t.ex. att ingen får vara storbonde mer än två gånger i rad och tre gånger en hel sommar. Förstår dom inte att bekännelserna påverkar hur produktionen planerar.

Dessa regler tror jag iofs alltid har funnits, rätta mig om jag har fel!
2025-03-01, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Tävlingen med att vispa äggvitor var ju dömd på förhand då båda killarna hade spår av äggula i bunken. Dom kunde stått där livet ut och vispat utan att det hade hjälpt. Vad hade hänt om även Sofia fått gula i sin bunke?? 🤔😝

Jag är karl och jag kan separera gulan från vitan men uppenbarligen inte dessa pojkar 😬
Jesper runkade på fint med sin visp dock 😅
2025-03-01, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Skolgårdens lillkille som försöker tatuera sig stor.

Och den vattenkammade backslicken gör honom ännu större, i hans inskränkta Stockholmsvärld. Undrar hur länge han står framför spegeln varje dag 🤔
Jag är snickare själv och jag är inte direkt byggd som en liten flicka i kroppen, dock har jag tyvärr fått jobba med Stockholmssnickare och dom kunde knappt spika 😅 Allihop påminde om flickan Micke!
2025-03-01, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag är mest nyfiken på om Knull-Micke hinner med att sätta på Amanda under programmets gång eller om det skedde först efter det att de kom hem från Farmen. I vilket fall så har han ju satt ett skönt hat-trick. Legend.

Avslöjade verkligen Jesper att han blivit avrunkad av en bambatant?

😂😂😂😂😂
Bäst hittills!! Jesper har lärt sig smiska äggvita av bambatant 😂
2025-03-01, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Och den vattenkammade backslicken gör honom ännu större, i hans inskränkta Stockholmsvärld. Undrar hur länge han står framför spegeln varje dag 🤔
Jag är snickare själv och jag är inte direkt byggd som en liten flicka i kroppen, dock har jag tyvärr fått jobba med Stockholmssnickare och dom kunde knappt spika 😅 Allihop påminde om flickan Micke!
Du glömde grässtrået i mungipan så han tror att han ska se tuff ut.
2025-03-01, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gur

Glömde det av bara farten! Killen har läst för mycket Lucky Luke när han växte upp!
Så fantastiskt töntigt 🤣 (Fast Lucky Luke var ju stenhård iofs)
2025-03-01, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gur
Vad elaka ni är mot Knull-Micke. Han blir nog ledsen. Och gråter hela vägen till era fruars/ flickvänners/ döttrars famnar...
Senast redigerad av GregersWerle 2025-03-01 kl. 09:20.
2025-03-01, 13:06
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skottemalmo
Nope, jag har inte köpt domen. Det ligger inget större intresse för mig i vad han är dömd för.
Vems dom??
2025-03-01, 13:10
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Vilken liten bög Micke är som tycker att Sthlm är jävligt stressigt … aldrig varit utanför tullarna mer än till aya napa . Bor han i sitt eget rövål ?
I trådstarten står det att han är en egenföretagare ifrån Trosa, ja bor man där så är nog det mesta stressigt för honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in