2025-02-28, 23:55
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insertrandomname
Skall finnas mycket mer än bara en lista med namn. Faktiska bevis på begångna brott. Men om vi faktiskt kommer få se något av det vet jag inte. Men jag hoppas, oavsett vem det gäller, att sanningen kommer fram och dom skyldiga får stå inför rätta.

Bortsett från Epstein själv, som "begick självmord", så är det bara hans kvinna som hamnat i fängelse.

Och ja, han är ny på jobbet, chef över en myndighet med kontor över hela USA och ganska många anställda.

Och vad vill du verkligen säga?

Donalds minions försökte göra ett spektakel av Epsteins våldtäkter av barn...

SÅ djävla sjukt!

Citera
2025-03-01, 00:34
Medlem
insertrandomnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Och vad vill du verkligen säga?

Donalds minions försökte göra ett spektakel av Epsteins våldtäkter av barn...

SÅ djävla sjukt!

Vadå, vad jag vill verkligen säga?

Vad jag vill och hoppas på är att informationen om pedofilerna kommer fram. Bara för att det handlar om folk med pengar, makt eller kändisar, så vill jag inte att dom ska få gå fria.
Speciellt inte om FBI har suttit på bevis men vägrat göra något med det, av någon anledning.
Citera
2025-03-01, 00:40
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Kan någon förklara vad listan bevisar egentligen? Att de varit på besök på ön?
Det finns ingen "lista". Det finns bara flygloggar som visar att vissa flugit med Epsteins privatjet.
Citera
2025-03-01, 00:45
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Det finns ingen "lista". Det finns bara flygloggar som visar att vissa flugit med Epsteins privatjet.

Känns tunt?
Citera
2025-03-01, 00:46
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Känns tunt?
Japp, men vissa har dålig läsförståelse eller svävar iväg i fantasier.
Citera
2025-03-01, 00:50
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Japp, men vissa har dålig läsförståelse eller svävar iväg i fantasier.

Sorgligt. Sjukt jävla sorgligt.
Citera
2025-03-01, 10:43
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Komihåg det här är samma personer som i över tio år har påstått att människohandel och pedofili är en konspirationsteori, att Epstein Island inte är verkligt och att alla som tror på det är foliehattar.

Och nu är de plötsligt experter på ämnet? gulligt.😄

Förlåt men vilka har påstått att Epsteins ö är ett hittepå? För jag kan inte minnas att jag läst det någonstans, minns mer att bägge sidor varit överens om vad som hänt.
Citera
2025-03-01, 11:22
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Förlåt men vilka har påstått att Epsteins ö är ett hittepå? För jag kan inte minnas att jag läst det någonstans, minns mer att bägge sidor varit överens om vad som hänt.

Nej, det stämmer ej. Om du är överens vad har hänt och vilka har varit där, berätta 😉
Citera
2025-03-01, 12:53
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Nej, det stämmer ej. Om du är överens vad har hänt och vilka har varit där, berätta 😉

Jag är inte överens? Jag uppfattade det som att användare härinne påstod att allting är påhittat.
Citera
2025-03-01, 13:49
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag är inte överens? Jag uppfattade det som att användare härinne påstod att allting är påhittat.

Det som har hänt är att USAs primärt Demokratiska etablissemang samt deras anhang Hollywood har våldfört sig på barn. Detta har sedan nyttjats emot dem i utpressning sammanhang.
Citera
2025-03-01, 14:06
Medlem
Citat:
Det som har hänt är att USAs primärt Demokratiska etablissemang samt deras anhang Hollywood har våldfört sig på barn. Detta har sedan nyttjats emot dem i utpressning sammanhang.

Detta har du ju absolut inga belägg för. Var fann du denna information, i Frankfurtservern?

Om du mot förmodan har minsta lilla bevis för det du påstår, vänligen länka till detta, vi andra är intresserade.
Citera
2025-03-01, 15:07
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Detta har du ju absolut inga belägg för. Var fann du denna information, i Frankfurtservern?

Om du mot förmodan har minsta lilla bevis för det du påstår, vänligen länka till detta, vi andra är intresserade.

Ville här med detta enbart konstatera att det råder stor oenighet kring vad som framgår i the Epstein files®

Vänstern här tror fortfarande att många av deras "hjältar" inte är ö-brottslingar. Att bevisen skall läggas fram är ju exakt vad Trump administrationen jobbar för.

Detta kommer få rättegången mot O.J Simpson att se ut som rena barnleken 🍿

Fortsättning följer..
Senast redigerad av Nixter 2025-03-01 kl. 15:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in