2025-07-18, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
och om ni tyckte det var intressant finns det en bra fördjupning i darryl's podd martyr made (5.5 timmar).
Jag ska kolla upp den, jag är inne på sista timmen nu och dom pratar bl a om bröderna Podesta...
Citera
2025-07-18, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Mycket tjat om pedofiler hos vissa här. Yngsta offret för Epstein lär ha varit 14 år, bara ett år från lägsta åldern för att få ingå äktenskap i några delstater. Har ni en egen definition för pedofili?

Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Det förekommer enstaka fall av äktenskap så lågt som 12 år i USA. Konstigt land:
https://en.wikipedia.org/wiki/Child_...s#Marriage_age

Men det betyder inte att vuxna människor får ha sexuellt umgänge med så unga personer. Det är olika lagar.
Citera
2025-07-18, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillborgare
WSJ baitar med Trump med brevet. Dom lär kommit över något ännu värre och släpper det ikväll (Fredag eftermiddag USA tid)
Ja tidningar brukar aldrig dra på med allt de sitter på då de drar igång ett sånt här drev. Spännande tider väntar...
Citera
2025-07-18, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Ta ett andetag och försök att inte tänka Trump hela tiden så förstår även du vad detta handlar om.

De som varit hos äcklet Epstein är tyvärr människor som man fortsätter skydda - och nej det är inte Trump.

Nu börjas det håll i hatten

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1390008
Tvärtom så är Trump garanterat inblandad med tanke på hans uppträdande. Trump lider av svårartad narcissism och bryr sig inte om någon annan än sig själv. Han har noll intresse av att skydda andra.
Citera
2025-07-18, 10:13
Medlem
Som jag tolkar det, så finns det inte en lista per se, utan information om vilka har rest till ön med och andra typ av info. Det finns info och det finns tolkningar , undrar om det finns något typ av bevis av något
Citera
2025-07-18, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Tvärtom så är Trump garanterat inblandad med tanke på hans uppträdande. Trump lider av svårartad narcissism och bryr sig inte om någon annan än sig själv. Han har noll intresse av att skydda andra.
ALLA som flugit med Lolita Express är skyldiga till att ha försvarat en pedofil.

Så listan är redan ute.
Citera
2025-07-18, 10:20
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10

Om Trump var inblandad, berätta då för mig varför "Demokraterna" med Bidén/Harris i spetsen med all deras svans som alla HATAR Trump, inte har släppt information om Trump. De hade hela fyra år (2020-2024) på sig.

Trump är garanterat INTE inblandad. Den saken är helt befäst. Det är bara riktiga fårskallar inom tokvänstern (du) som inte har kapacitet att förstå de mest simpla sakerna i världen.
Citera
2025-07-18, 10:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
ALLA som flugit med Lolita Express är skyldiga till att ha försvarat en pedofil.

Så listan är redan ute.
Det är komiskt att MAGA blir förvånade när världens största ”grab them by the pussy” - horbock visar sig finnas på Epsteins gästlista. Var ska trädgårdsmästaren vara, om inte bland gurkorna.
Citera
2025-07-18, 10:22
Medlem
Ett brev betyder så mycket...

Citat:
Ursprungligen postat av lillborgare
WSJ baitar med Trump med brevet. Dom lär kommit över något ännu värre och släpper det ikväll (Fredag eftermiddag USA tid)

Lite så tänker jag också, de lär inte spelat ut alla "trump" kort på en gång.

Citat:
Ursprungligen postat av buckla69
Ja tidningar brukar aldrig dra på med allt de sitter på då de drar igång ett sånt här drev. Spännande tider väntar...

Trump har matat monstret i tio år nu, en dag blir det för stort och går inte längre att kontrollera...
Om Trump ljuger om allt annat varför skulle han inte ljuga om brevet också resonerar average Joe och tänker att vi gillar inte pedofiler.

Världspolititiskt får vi hoppas att inte några människor får sätta livet till för att Trump ska avleda uppmärksamheten från en växande sexskandal.
Citera
2025-07-18, 10:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Om Trump var inblandad, berätta då för mig varför "Demokraterna" med Bidén/Harris i spetsen med all deras svans som alla HATAR Trump, inte har släppt information om Trump. De hade hela fyra år (2020-2024) på sig.

Trump är garanterat INTE inblandad. Den saken är helt befäst. Det är bara riktiga fårskallar inom tokvänstern (du) som inte har kapacitet att förstå de mest simpla sakerna i världen.
Då får vi snart se listan då?
Citera
2025-07-18, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toskana
Som jag tolkar det, så finns det inte en lista per se, utan information om vilka har rest till ön med och andra typ av info. Det finns info och det finns tolkningar , undrar om det finns något typ av bevis av något
Har man flugit med Lolita Express så har man medvetet försvarat pedofili.
Citera
2025-07-18, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Inget kontroversiellt alls i denna sak - vem hade inte levt ut sina sexuella perversioner/drömmar om man umgicks i dessa kretsar och var miljardär? Skulle tro att 95%, minst, av alla som skriker sig röda av indignation, skulle vara de första att hoppa på tåget...

Haha, Flashback-eliten spelar upprörda - en grupp som mest består utav perverterade misfits, är helt plötsligt moralismens väktare. Mycket humoristiskt!
Värsta projektionen jag läst här på länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in