2025-03-01, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Okej skit i hans guloranga hudfärg då och lägg ner dina satans personangrepp!
Inget du skrev hade med mitt inlägg att göra.

Vad är din "värdefulla,relevanta, sakliga" analys om Trumps eftermäle? Kom ihåg att detta är ett diskussionforum, inte vad du tycker om mig, fattar du?
Du angriper någon baserat på hudfärg, och menar att det är jag som kommer med personangrepp.

Jag svarade bara på ditt inlägg och det du skrev.

För min analys, se mina övriga inlägg i tråden.
Citera
2025-03-01, 00:38
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Vi skapade både Ryssland och USA.

Och nu är det tyvärr läge att släppa detta. Östersjön i ett gemensamt försvar samtidigt som vi renar vårat hemland.
Citera
2025-03-01, 00:39
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
[/b]

Det fetade. Xi måste gilla det han ser och hör. Ett försvagat usa gör det enklare angripa Taiwan.

Tyvärr tror jag Trump överskattar usas krigsmakt, Kina är ett långt värre problem än Ukraina. Åker Trump till Kina lär han få stå med mössan och skrapa med foten. Kina räds inte en jättebebis som Trump. De har 100 års planer. Trump är snart borta. Kina har tålamod.
Nej, jag tror inte att han underskattar Kinas krigsmakt. Det är just därför han vill glömma Ukraina så fort han kan och istället fokusera på bl a Taiwan.
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snackytacky
Ukraina fick en deal som de vägrade och nu är zelensky otacksam. Hans tid är över nu.
Ukraina fick ett plundringsavtal utan säkerhetsgarantier. Zelensky vore en dålig ledare om han accepterade ett sådant avtal.

Som tur är står Zelensky på sig, för Ukraina och resten av Europa.
Citera
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemoncraft
Okej så eftersom du förnekar verkligheten så är det väl bara att kriga på då? Jag trodde att USA försökte hjälpa Ukraina med att skriva på ett fredsavtal och det är därför Zelensky är i USA just nu men jag och alla världens media måste haft fel och du har rätt så pang pang.
Du är den som lever i förnekelse. USA försöker få Ukraina att göra som Ryssland vill, det är knappast detsamma som att leverera ett fredsavtal. Nu har inte USA lyckats med det.

Läser du bara rysk media?
Citera
Medlem
jontepsgs avatar
Satan vad sjukt det är att Trump har blivit vald för en andra gång.. När jag växte upp under 90/00-talet blev vi pumpade med USA-propaganda via mtv osv. Men satan vilket jävla efterblivet land det är.

Zelensky behöver hålla tillbaka sina ord, men som ordspråket säger "att tala är silver(i Trumps fall så är det mer brons/orange), tiga är guld".
Citera
2025-03-01, 00:40
Medlem
Dags att avsätta trumpen nu va. Så otroligt pinsamt att se detta haveri.
Citera
Medlem
Tratten52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Vilken jäkla cirkus. Vi har nog aldrig sett två "världsledare" skämma ut sig lika mycket som Trump och Vance gör här.

Remarkabelt minst sagt, att sedan 2023-2025 kontona här kör damage-control kan man ignorera.

Man kan fundera på om amerikanerna lärde sig något i huvud taget förra gången DT satt bakom spakarna.
Citera
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertus
Soldater ?? De kan väl skicka en förhandlare först? eller gillar du döden?
Vad finns det att förhandla om? Diktaturen Ryssland har invaderat Ukraina, det är ett oprovocerat och imperialistiskt anfallskrig som kan avslutas på en eftermiddag, allt som krävs är att diktaturen Ryssland lämnar Ukraina.
Citera
2025-03-01, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Så kommer det här med manupulativa Juden in i diskussionen igen. Säger en hel del.
Det är manipulativt att framföra hot mot en nation.

Zelensky är jude.

Vad är det du vill diskutera?
Citera
2025-03-01, 00:41
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Du är den som lever i förnekelse. USA försöker få Ukraina att göra som Ryssland vill, det är knappast detsamma som att leverera ett fredsavtal. Nu har inte USA lyckats med det.

Läser du bara rysk media?

Det är snarare Zelensky som misslyckades och fick åka hem igen med svansen mellan benen.

Fick åka hem låter milt, han blev faktiskt utsparkad både från Vita Huset och USA.
Citera
2025-03-01, 00:42
Medlem
Fyfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Myndigheterna borde kolla upp dig och din terrorfinansiärverksamhet.

Fina med att det trappas upp mellan Ryssland och Europa är att sympatisörer till Putin antagligen kommer kartläggas. Trappas det upp ännu mer kanske vi kan få lite härliga anstalter för landsförrädare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in