2025-03-01, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Vad tror ni händer inom sekten?

Det känns som att Skilleras men även Medvikt, Lokal och Brott och blandat har tystat dom.

Vad är problemet har varit tyst i 12 dagar efter att hans katastrofala reaktionsvideo på Lokal tycks ha totalfloppat och efter att Skilleras slaktade honom och dömde ut honom som IQ skostorlek.

Motvikt har inte yttrat ett pip om drama eller Sekten. Han hoppade till och med över en lördagsskål förrförra helgen.
Men enligt Skilleras ska Motvikt tydligen kanske vara med i en nån live och prata.
Undrar om vad dom ska prata om. Axel totalsågade ju även Daniel som komplett dum i huvet.
Idag spydde Motvikt ut en vlogg om ingenting. Inte en stavelse om Anjo sades.

Rask har inte sagt nåt om Anjo heller.

Jag tror Sekten är upplöst.

Medvikt, Brott och blandat och lokal är ok. Men den sekten är på riktigt rädd för är naturligtvis Skilleras - han opererar på en helt annan intellektuell nivå än vad skolgårdsmobbarna i "sekten" gör.
Citera
2025-03-01, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Medvikt, Brott och blandat och lokal är ok. Men den sekten är på riktigt rädd för är naturligtvis Skilleras - han opererar på en helt annan intellektuell nivå än vad skolgårdsmobbarna i "sekten" gör.
Så är det. Det är sjukt kul när man ser ut patetiska sekten är. Dom har styrt och ställt och Rask har ansett sig själv vara en logisk person under hela 2024, vågar gubbarna yttra sådant längre?
Citera
2025-03-01, 00:20
Avslutad
Citat:

Ja, håller med. Skilleras är på en helt annan nivå. Och det skrämmer Anjo och hans anhang.
Dom kommer inte kunna göra sedvanliga hämnd-videos som dom är vana att göra. För Skilleras kommer totalslakta allting.
Han är egentligen omöjlig att attackera För ju mer aggressiv motattacken blir desto mer kommer Axel förlöjliga dom.
Att tiga ihjäl Axel kommer också bli svårt eftersom han kommer fortsätta att pumpa ut lives och hans följarantal växer konstant.

Det måste svida rejält för Anjo när Cluee sitter och uppmuntrar folk att följa Skilleras.
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-03-01 kl. 00:25.
Citera
2025-03-01, 00:37
Medlem
Citat:
Ja, håller med. Skilleras är på en helt annan nivå. Och det skrämmer Anjo och hans anhang.
Dom kommer inte kunna göra sedvanliga hämnd-videos som dom är vana att göra. För Skilleras kommer totalslakta allting.
Han är egentligen omöjlig att attackera För ju mer aggressiv motattacken blir desto mer kommer Axel förlöjliga dom.
Att tiga ihjäl Axel kommer också bli svårt eftersom han kommer fortsätta att pumpa ut lives och hans följarantal växer konstant.

Det måste svida rejält för Anjo när Cluee sitter och uppmuntrar folk att följa Skilleras.

Ett tydligt exempel på detta är att Anjo kände sig tvungen att gå in i Skilleras lives och smöra för honom. Det säger allt. Anjo tror att han kan undvika kritik genom att bokstavligen slicka Skilleras röv.
Citera
2025-03-01, 01:29
Medlem
Citat:
Ett tydligt exempel på detta är att Anjo kände sig tvungen att gå in i Skilleras lives och smöra för honom. Det säger allt. Anjo tror att han kan undvika kritik genom att bokstavligen slicka Skilleras röv.

Detta har jag missat. Har Anjo gjort det nyligen och vad sa han i så fall?
Citera
2025-03-01, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiBareBlir
Detta har jag missat. Har Anjo gjort det nyligen och vad sa han i så fall?

Du kan kika på Cluee news senaste video exempelvis. Där finns en bråkdel av allt smörande Anjo gjort för Skilleras.
Citera
2025-03-01, 02:54
Medlem
Kickassfarsans avatar
Axel släpper en video om Anjo imorgon sen ska Lokal släppa del 2 när dom pratar om Anjo.

Samma dag som hans mockumentär släpps, tror ni detta kommer störa honom? Kommer han våga släppa mockumentären ändå?

Jag tror han är lite svettig under chipstuttarna.

Jag har iaf laddat upp med CHIPS
Citera
2025-03-01, 03:09
Medlem
Citat:
Du kan kika på Cluee news senaste video exempelvis. Där finns en bråkdel av allt smörande Anjo gjort för Skilleras.

Tack! Tittade på den nu, och alltså när Anjo påstår att hans video skulle vara menad att vara någon slags ”satir” mot Skilleras är ju bara löjligt. Det var tydligt att han hyste agg mot honom där för att han blev kritiserad, och då ville han sätta dit honom. Såg inget komiskt alls med videon där Anjo pratade illa om Skilleras. Men han ägnar sig väl åt damage control nu, antar jag.

Som jag har förstått det har ju även Skilleras anmält Anjo för förtal pga den videon.
Senast redigerad av DiBareBlir 2025-03-01 kl. 03:18.
Citera
2025-03-01, 07:50
Avslutad
Vad tror vi om Anjos intervju med "experten"
Jag tror att han återigen hyrt in någon som skall tala till hans fördel. Det är mycket som inte stämmer av hennes s.k erfarenheter
Citera
2025-03-01, 09:44
Avslutad
det står att filmen släpps : Available Mar 1, 2025, 12:00 PM ET

Jag trodde det var 12, men det är alltså kl 18.
Citera
2025-03-01, 09:49
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
det står att filmen släpps : Available Mar 1, 2025, 12:00 PM ET

Jag trodde det var 12, men det är alltså kl 18.

ET = Eastern Time i Amerikatt. 18:00 i Sverige.
Citera
2025-03-01, 10:04
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Axels första video om Lokal har premiär om några minuter, stressig dag för Anjo asså

Edit: Första som de gjorde tillsammans alltså, inte förstaförsta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in