2025-02-28, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggamygga
Nejdå, man kan kolla på filmen samtidigt som man spelar in.

hm ok

Ska ta en rövpanna tjack så jag orkar vara uppe och filma inatt

2*2 timmar = 4 timmars film
Citera
2025-02-28, 22:41
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
hm ok

Ska ta en rövpanna tjack så jag orkar vara uppe och filma inatt

2*2 timmar = 4 timmars film
Det är hans dokumentär inte värd, spar på tjacket :-)
2*2 ?
Citera
2025-02-28, 22:55
Medlem
Anjo postat en story om att det är premiär imorgon kl 18.00.

Han har alltså flyttat fram tiden.

Varför?
Citera
2025-02-28, 22:56
Avslutad
Koka inte en killing i dess moders mjölk.

Nåt Anjo borde fundera på.
Citera
2025-02-28, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
129kr för att köpa "Dokumentären"

Vem tror han att han är, universal studios?

Gissar att det här kommer bli lika framgångsrikt som när Rask började sälja sina barninspelningar och kallade det skitungen.

Dessa grabbar är heeelt delusional.

ha ha aldrig i livet, jag är övertygad om att inget i den här "dokumentären" sevärt.

Antonio lider och klagar, Anna Book gråter, lider och klagar. Anjo eller berättaren klagar på vittnet. Det dras fram en massa random som inte fått vittna, de har inte sett något, det kommer en sjuk och felaktig analys av det hela grundat på Anjo som inte gått ut grundskolan, och sen inte studerat liknande fall för att med kunskap kunna skildra ett sånt här fall. Så några 129 kronor får de inte av mig haha.

Den här tjollermannen Anjo leker. Det vore gulligt om han var 12. Nu är han 35 eller 37 och borde lära sig någonting och sluta vara uppe i det blå. Det kanske är folk på mellanstadiet eller högstadiet som ser upp till honom. De förstår ju inte bättre. Men även de fattar varit det lutar nu. 129 kr som ska gå till Anjos semester. Men om man vill ha pengarna själv för att ha roligt i sommar då?

Tänk om han tjänar 129 gånger 5000 är 645 000 av andras pengar. Behåll den summan för dig själv och låt Anjo betala sina semestrar själv. Ska han tjäna så jävla mycket för att man är nyfiken? Vi vet ju att det ska gråtas och klagas. Det är allt.
Citera
2025-02-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
ha ha aldrig i livet, jag är övertygad om att inget i den här "dokumentären" sevärt.

Antonio lider och klagar, Anna Book gråter, lider och klagar. Anjo eller berättaren klagar på vittnet. Det dras fram en massa random som inte fått vittna, de har inte sett något, det kommer en sjuk och felaktig analys av det hela grundat på Anjo som inte gått ut grundskolan, och sen inte studerat liknande fall för att med kunskap kunna skildra ett sånt här fall. Så några 129 kronor får de inte av mig haha.

Den här tjollermannen Anjo leker. Det vore gulligt om han var 12. Nu är han 35 eller 37 och borde lära sig någonting och sluta vara uppe i det blå. Det kanske är folk på mellanstadiet eller högstadiet som ser upp till honom. De förstår ju inte bättre. Men även de fattar varit det lutar nu. 129 kr som ska gå till Anjos semester. Men om man vill ha pengarna själv för att ha roligt i sommar då?

Tänk om han tjänar 129 gånger 5000 är 645 000 av andras pengar. Behåll den summan för dig själv och låt Anjo betala sina semestrar själv. Ska han tjäna så jävla mycket för att man är nyfiken? Vi vet ju att det ska gråtas och klagas. Det är allt.

Det är ju inte Anjos fel att detta case hamnade i han knä som han själv säger 😅
Citera
2025-02-28, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Är ni nyfikna på innehållet i vansinnet, betala ej för filmen. Innehållet kommer att läggas upp gratis. Stötta inte Anjo ekonomiskt.
Citera
2025-02-28, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Är ni nyfikna på innehållet i vansinnet, betala ej för filmen. Innehållet kommer att läggas upp gratis. Stötta inte Anjo ekonomiskt.

En köper och delar med oss andra🙂
Citera
2025-02-28, 23:47
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
En köper och delar med oss andra🙂
Helt rätt!

Både Anjo & Rask ska vi svälta ut ekonomiskt, ingen människa ska kunna leva på att mobba människor på youtube.

Den där dagdrivaren Lisen får väl ta och hjälpa till med ekonomin hon också, kanske starta upp städfirman igen? Lisen och Rask kanske kan starta en tillsammans? Lisen städar och Rask gör scheman, åker runt och tar stickprover, kolla så Lisen sköter sig och inte bara sitter i bilen och äter japp.
Citera
2025-02-28, 23:48
Avslutad
Vad tror ni händer inom sekten?

Det känns som att Skilleras men även Medvikt, Lokal och Brott och blandat har tystat dom.

Vad är problemet har varit tyst i 12 dagar efter att hans katastrofala reaktionsvideo på Lokal tycks ha totalfloppat och efter att Skilleras slaktade honom och dömde ut honom som IQ skostorlek.

Motvikt har inte yttrat ett pip om drama eller Sekten. Han hoppade till och med över en lördagsskål förrförra helgen.
Men enligt Skilleras ska Motvikt tydligen kanske vara med i en nån live och prata.
Undrar om vad dom ska prata om. Axel totalsågade ju även Daniel som komplett dum i huvet.
Idag spydde Motvikt ut en vlogg om ingenting. Inte en stavelse om Anjo sades.

Rask har inte sagt nåt om Anjo heller.

Jag tror Sekten är upplöst.
Citera
2025-03-01, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Det är ju inte Anjos fel att detta case hamnade i han knä som han själv säger 😅

Ha ha och sen som han säger: citat: "Antonio är ett kändisbarn, jag utnyttjar det i filmen så att den ska få större spridning."

"Antonio var tvungen att visa penisen när de lekt sanning och konsekvens. De sa åt honom att göra det. Han var ju visserligen straffmyndig men han var tvungen för det är man när man leker." Det vet Anjo.

Han körde för fort knarkpåverkad och förlorade körkortet. Han misshandlade en person med stryptag och slag, han har våldtagit ett barn, ett sexuellt övergrepp mot en annan flicka, rånat en kille på hans nya fina jacka .... han säger själv att han haft ett olagligt vapen som han varit ute i skogen och skjutit med ....

gangster .... i så unga år
Citera
2025-03-01, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64

att se den gratis är en grej ja, men att ge honom pengar är en big NO NO - kommer inte på fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in