2025-02-28, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Men Anjo har hybris och upplever att Jocke står bakom honom.

Sanningen är att Jocke inte yttrat ett ord för att lyfta honom.

Jocke står inte bakom det här utifrån att jag tolkar att han inte vill skita ned sitt varumärke.

Om jag ska säga nåt bra om Jocke, så gör han helt rätt här.

Jocke har gillat inlägget som Anjo gjort om dokumentären på Instagram, så nog verkar han positivt inställd.
Citera
2025-02-28, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jocke har gillat inlägget som Anjo gjort om dokumentären på Instagram, så nog verkar han positivt inställd.

Han tog bort den när det skrevs om det här. Lite roligt när de påstår att de inte läser här, med tanke på att det gick på några minuter

_
Citera
2025-02-28, 01:15
Medlem
Anjas senaste video va riktigt amatörmässig. Och jag som trodde han ville framstå som en seriös producent och publicist.

Varför gör han en intervju i ett trångt och tråkigt hotellrum där de behöver klämma ihop sig i ett hörn för att få plats i bild, med dålig belysning och en galge hängandes i bakgrunden?
Citera
2025-02-28, 01:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Han tog bort den när det skrevs om det här. Lite roligt när de påstår att de inte läser här, med tanke på att det gick på några minuter

_

Hahaha, helt jävla sjukt. På riktigt rätt pinsamt att behöva ta bort sin like för att jag skrev om det här, kan ju lika gärna bara säga att han stöttar sin vän som lanserar en dokumentär (precis som Anjo stöttade Jockes serie om socialpapperna).
Citera
2025-02-28, 01:19
Medlem
Citat:

_

Ha ha ... det finns ju inte på kartan att Anjo lyckas klippa det här så att det blir en korrekt granskning av fallet. Anna Books agerande bör ju granskas, i synnerhet de att hon kritiserar att Antonio inte fick byta advokat. Anjo hakar på och kritiserar det också. Han säger att man HAR rätt att byta advokat. Det är inte alls sant. Det beror på hur det ser ut. Här såg det ut som om familjen inklusive Antonio vill sola och bada i Spanien i stället för att Antoni stannade i Sverige och arbetade med sin advokat inför rättegången. Men nehej det gick ju inte, Sola och Bada är ju viktigare, det måste man ju förstå. Sol och salta vatten är ju så härligt. Så skattebetalarna ska betala byte av advokat och bekosta en framskjutning av den planerade rättegången för familjen Toledano ska faktiskt ha semester.

Har han klippt bort det tror ni?
Citera
2025-02-28, 01:20
Medlem
Citat:
Hon ska ha juristexamen enligt hennes facebook. Men det säger egentligen ingenting när man aldrig fått använda de kunskaperna i arbete sen.
_

Och att jobba med brottmål har hon ju aldrig gjort. Att hon överhuvudtaget lägger sig i detta visar ju att hon är en lokal knäppis. Och mamma till en av Anjos följare. De är ju snälla tänker Anjo. Mot mig.
Citera
2025-02-28, 01:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jag tror inte det ändå.

Att gilla något kan lätt förbises, vilket inte ett lyft gör.
Jocke har inte lyft Anjos dokumentär.
Citera
2025-02-28, 01:26
Avslutad
Citat:

_

Nej, hans like är fortfarande kvar ser jag nu.
Citera
2025-02-28, 01:27
Medlem
Det är ju ett toppenläge för någon kreatör med utgivningsbevis att granska Anjo och "dokumentären"!

Vore inte det toppen?

Det kan gälla en youtubare, journalister, reportrar jag vem som helst. Bjästa borde ringa en klocka. Kanske någon som aldrig har gjort något journalistiskt jobb men är taggad, kunnig, ivrig att lära att klippa ihop Anjos galenskap före videon och hans klippande in i det sista. Hans julfirande med familjen Book, hans attacker på Linnea i ett helt år, hans kvinnosyn, knulldockepratet och HINK varje vecka i över ett år.

Ja det finns att ta här!

Granska Anjo för fan! Det vore intressant att syna en stor kreatör på YT med en massa följare. Visa vad han står för. Attackerna på Linnea, uthängandet av ett offer för våldtäkt när hon var ett barn, Antonios alla brott ska fram för att man ska se vem Anjo försvarar och försöker vitmåla.

Det är så man önskar att man hade möjlighet själv. Det är ett guldläge.
Citera
2025-02-28, 01:34
Medlem
RumpTrollets avatar
Kontakta UG.

Nära vän med en reporter där.

Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det är ju ett toppenläge för någon kreatör med utgivningsbevis att granska Anjo och "dokumentären"!

Vore inte det toppen?

Det kan gälla en youtubare, journalister, reportrar jag vem som helst. Bjästa borde ringa en klocka. Kanske någon som aldrig har gjort något journalistiskt jobb men är taggad, kunnig, ivrig att lära att klippa ihop Anjos galenskap före videon och hans klippande in i det sista. Hans julfirande med familjen Book, hans attacker på Linnea i ett helt år, hans kvinnosyn, knulldockepratet och HINK varje vecka i över ett år.

Ja det finns att ta här!

Granska Anjo för fan! Det vore intressant att syna en stor kreatör på YT med en massa följare. Visa vad han står för. Attackerna på Linnea, uthängandet av ett offer för våldtäkt när hon var ett barn, Antonios alla brott ska fram för att man ska se vem Anjo försvarar och försöker vitmåla.

Det är så man önskar att man hade möjlighet själv. Det är ett guldläge.
Citera
2025-02-28, 01:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Följt honom länge. Underbar person. 💪
Hoppas han växer mer nu. Bra kvalité på hans Video.
För det är jättebra kvalité att hänga ut psykiskt sjuka och folk som inte är publika?
Och idag om en våldtagen med namn?
Hade det varit mig han hängde ut hade jag aktiverat varenda kriminell rörelse som jag känner.

Synd att inte dessa uthängda har den möjligheten.

Jag önskar att dessa får upprättelse genom att hans kanal dör.

Nåt större bråk än så är inte jag ute efter.
Citera
2025-02-28, 02:38
Avslutad
Är det Rasmus som hjälper Anjo med sin film?

Finns det någon som vet det?

Jag sörjer isf djupt för Rasmus 🥀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in