2025-02-16, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Nu är Axel live!
https://www.youtube.com/live/hqdK6eQOtOc?si=25L3qGi1rlG7-s7t
Vad ska han prata om?
Citera
2025-02-16, 19:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vad ska han prata om?

Anjo
Citera
2025-02-16, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Då behöver du inte se filmen eftersom du vet vad som kommer hända.
Själv kommer jag se den och sen komma med ris eller ros.

Vad kan hända i denna granskning som gör att du tänker att det finns en möjlighet att du kan ge filmen ros?

Enligt mig finns det inte en promilles chans att det kommer komma något gott ur detta som är värt att rosa.
Citera
2025-02-16, 23:10
Medlem
Deimos01s avatar
Tips till Anjo.
Nästa projekt kan ju bli en serie där du i varje avsnitt intervjuar en ny pedofil, så får de berätta sin historia och hur jobbigt allt varit för dem.
Dina kompisar på dumpen kan säkert ge dig kontaktuppgifter till några pedofiler de hängt ut, dessa människors vill säkert få hjälp att göra orättvisan rättvis genom att de får berätta sin sida av historien. Det blir ju orättvist när bara dumpen berättar sin sida av historien.
Göra orättvisan rättvis för alla pedofiler!
Citera
2025-02-16, 23:13
Medlem
Enligt Anjo i Riks intervju så ska Advokater ha sagt till Anjo att "Du ska bara veta hur många som är oskyldigt dömda".
Ja den siffran är ju offentlig, det kan man kolla upp. Det där är ingen advokat hemlighet eller något som Anjo verkar tro.

Och det är verkligen inte en hög siffra. Så tvivlar på att Anjo talar sanning där.

Jag har skrivit ut och bevisat två lögner från Anjo idag och så har jag bara kollat upp två uttalanden.
Anjo ljuger nästan i varje mening han säger.

Sen ska också åklagare ha hört av sig till Anjo och berättat saker de inte borde berättat vilket framkommer i Riks intervju. Detta förstår ju alla vettiga människor att det är lögn.

Ingen hade ringt en youtuber och sagt något som riskerade hela deras karriär, det måste väl Anjo själv förstå.

Herregud asså, dessa youtubers blir ju bara dummare och dummare
Citera
2025-02-16, 23:19
Medlem
Deimos01s avatar
VadÄrProblemet har nu gjort en video där han försvarar Anjo och kritiserar lokals kritik emot Anjo.
Jag blev faktiskt förvånad. Jag trodde verkligen Simon skulle förstå problematiken med att försvara en dömd barn våldtäktsman, och därför trodde jag inte Simon skulle prata om detta offentligt.
Citera
2025-02-16, 23:39
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Oja, den är mycket tillfredsställande.
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
jaaaa

Lyssna på den.

Han är king.

Han krossar Anjo och idag släpptes ett Haveristerna-avsnitt om Anjo , snart kommer det släppas för pöbeln också.

Axel kommer inte släppa Anjo.

Anjo pissade på Axel och nu står vi där vi står.
Tack! Lyssnade på den igår medan jag spelade lite, helt klart underhållande Kul också att han fullständigt hatar Anjos studio!
Citera
2025-02-16, 23:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
VadÄrProblemet har nu gjort en video där han försvarar Anjo och kritiserar lokals kritik emot Anjo.
Jag blev faktiskt förvånad. Jag trodde verkligen Simon skulle förstå problematiken med att försvara en dömd barn våldtäktsman, och därför trodde jag inte Simon skulle prata om detta offentligt.

Det var mest trams om Lokals förflutna som Simon hade att komma med.

Lokals förflutna har inte ett skit med filmen att göra så jag förstår inte varför Simon babblade om det. Barnsligt.

Han borde reagerat på Axel 'Skilleras' Öhman istället. Men det vågar nog inte Simon.

Simon är ju annars mest farlig för tjejer med funktionsnedsättningar. Det är såna han brukar ge sig på.
Citera
2025-02-16, 23:58
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Enligt Anjo i Riks intervju så ska Advokater ha sagt till Anjo att "Du ska bara veta hur många som är oskyldigt dömda".
Fan jag visste att det var något jag hade glömt här (att kolla Riks intervju), tack för påminnelsen!
Citera
2025-02-17, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag blir förvånad över att du trodde Simon skulle förstå problematiken, han gillar ju själv småtjejer. Hans video ligger i linje med hans dragningar.
Citera
2025-02-17, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-12-31
Är inte Lisen en mamma? Dessutom en väldigt bra mamma, bättre än din till och med.

Anjos barns morsa är bättre än din morsa
Lisen är mamma och Anjo kom in i hennes liv när hon hade pojkvän och hon blev gravid snabbt efter inspelningen. Hinkigt beteende om du frågar Anjo. Skandalöst, smaklöst.

Är alla Hinkens barn Nazistkramarens?

”Den väldigt bra mamman” satt och fnittrade när Linnea, en kvinna som är bättre än Lisen på precis varenda liten punkt, blev kallad hinken.

Lisen tycker det är roligt så jag ser inget problem med att hon får ärva det smeknamnet. Det klär en kvinna utan självrespekt med än Linnea.

Vad kallas kvinnfolksbarn i deras umgängeskrets? Var det inte lilla smuts?

Vad gör Lisen som är bra? Lär hon barnen skillnaden mellan rätt och fel, att det är viktigt att vara snäll och empatisk, att dom inte ska bidragsfuska kasta sten i glashus, att dom ska bli golddiggers, att dom inte ska låta svartsjuka på andra göra dom till mobbarmonster, att dom ska äta nyttigt så deras kroppar inte är förbrukade innan medelåldern, att inte göra skönhetsingrepp, att inte ljuga, att man ska vara allmänbildad, att dom ska ha ödmjukhet inför sin okunskap?

Det är hennes gränslöst slappa förhållningssätt till rätt och fel, etik och moral och uppfostran och henne dåliga karaktär vad gäller hälsa och arbetsmoral som formar barnen.

Citat:
Ursprungligen postat av 2024-12-31
Hon fick namnet hinken efter att det kom ut hur många hon haft sex med. Tror hon har legat med över 10 pers
Sen vaknade du ur din 50 år långa törnrosasömn.

Hur många månader ska kvinnfolk vänta innan nästa hane får hälsa på? Testkörde hon Anjo mellan benen samtidigt som hennes sambo väntade hemma? Höll Anjo på och doppade Lisens sambos sperma i flera månader?

Handlar det om mindre än ett år mellan sexpartners och utanför samboskap måste Lisen definitivt kölhalas. Är Hinken en enkel projektion för att Anjo tycker att Lisen är för lösaktig?
Senast redigerad av Pallal 2025-02-17 kl. 03:14.
Citera
2025-02-17, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det tror jag att hon har. Har du ett hum hur många av hans videos han har förtalat henne i, på ett ungefär?
Anjo och Lisen har grovt förtalat henne i nästan femtio videos. Sen tillkommer Instagram där det är det över hundra storys som kan räknas som förtal och sjuttiotalet grova förtal och han har gästat andra kanaler och skrivit meddelanden som har skickats i grupper.

Det är ingen tvekan om saken vad gäller förtal och grovt förtal, men hon kan tvåla dit honom för dataintrång, olaga integritetsintrång och många brott under paraplybegreppet olaga förföljelse.

Anjos stalking kan kosta honom 4 år i fängelse.

”Som olaga förföljelse (stalkning) räknas när någon har förföljt en person genom några av följande brottsliga gärningar: misshandel eller försök till misshandel, olaga tvång, olaga hot, hemfridsbrott eller olaga intrång, kränkande fotografering, ofredande, sexuellt ofredande, skadegörelse eller försök till skadegörelse, ringa skadegörelse överträdelse av kontaktförbud eller överträdelse med elektronisk övervakning
och var och en av gärningarna har utgjort ett led i en upprepad kräkning av personens integritet. https://www.unizonjourer.se/for-dig-som-ar-kvinna/vad-ar-vald/olika-former-av-vald/vad-raknas-som-stalking/

Psykisk misshandel är en form av våld som en förövare utsätter någon för genom att använda sitt psyke, i stället för att som vid fysiskt våld använda sin kropp. Det [/b]syftar till att systematiskt och långvarigt trycka ned offrets självkänsla genom kränkningar, nedvärdering och förolämpningar.”[/b]

” 3 kap. 5 a § brottsbalken lyder enligt följande.
Den som upprepat utsätter en annan person för nedvärderande, förödmjukande eller på annat sätt kränkande gärningar eller utövar otillbörlig kontroll över en annan person genom att begränsa den personliga handlingsfriheten, döms, om gärningarna varit ägnade att allvarligt skada personens självkänsla, för psykisk misshandel till fängelse i högst fyra år.” https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/motion/inforande-av-psykisk-misshandel-som-brott_hc02561/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in