2025-02-26, 01:59
Medlem
Robban åkte inte hem för han var sugen på knark han valde att gå ut självmant, produktionen skickade inte ut honom.
2025-02-26, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jesper skulle jag gissa på? Han är väldigt energisk och jobbar mer än gärna så jag tror han sitter på superkraften. Jag hoppas han vinner hela skiten, han växer för varje dag.
Tror mer på micke eftersom han och robban "gått olika vägar".
2025-02-26, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toofast75
Robban åkte inte hem för han var sugen på knark han valde att gå ut självmant, produktionen skickade inte ut honom.
Är nog så enkelt att han gjorde det han tröttnade väl helt enkelt blev för mycket, samt att han fick tid att tänka när inte bästisarna var med.
2025-02-26, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Robban drog ladd varje kväll när teamet slog av kamerorna. Någon misstänkte nåt och han fick ultimatum, gå självmant eller bli utkastad. Räcker med att se grabbens ögon så fattar man vad det handlar om.
Var skulle han fått det ifrån menar du?
2025-02-26, 07:05
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Så det där med paktsnacket är tydligen något helt nytt för dej inom Farmen eller Robinson, ok...
Nej absolut inte men just det arroganta sättet micke gör det på, han får packta emot vem han vill men försöker någon eller ens säger de ska packta emot honom då jävlar
2025-02-26, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toofast75
Produktionen sade att Nathalie åkte hem självmant, men Robert har sagt efteråt att hon tvingades hem. Hur kan man ta en knarkares ord för sanning när han uppenbart skarvar och ljuger. Hade hans exit haft legitima orsaker så hade det inte funnits anledning till något hemlighetsmakeri, eller hur?
2025-02-26, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Robban drog ladd varje kväll när teamet slog av kamerorna. Någon misstänkte nåt och han fick ultimatum, gå självmant eller bli utkastad. Räcker med att se grabbens ögon så fattar man vad det handlar om.
Exakt ögonen avslöja något direkt när jag såg dom, usch.
2025-02-26, 10:50
Medlem
JabbatheSkurt1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Dom var riktigt roliga! Men inte skogstokiga som Christoffer Dawling tex.
Asså ni är ju helt jävla sämst på namn i den här tråden lol.

Sebastian Dawkins****
2025-02-26, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laken47
Har du inte snackat med morsan än! 😀
"Och en sak skall du ha djävligt klart för dig, grabben, min moral är mycket gammal!"
2025-02-26, 11:14
Medlem
Det klart på ett sätt kan man ju förstå Tattar-Robban.
Här drar han ladd och snor en gammal Saab, fyller upp bagageluckan med handsprit och matolja och kör hela vägen från Lillängen till Norra B. Väl framme stegar han in i storbondestugan och slår upp några rejäla busgroggar. Då börjar Alida plötsligt att leka fina flickan och är inte alls intresserad av att agera grillspett mellan Big Mike och Tattar'n. Detta trots att Big Mike målat ut henne som världens mest maxade knull ("Vi snackar Mia Malkova, asså"). Så det är bara att tjuvkoppla 96:an igen och köra tillbaka till "Torpet". På vägen blir han haffad av Aina och får gå på en linje och fem timmar senare blir han hämtad av produktionen (som har en del att säga till om som bystans största arbetsgivare). Det blir räfst och rättarting och till sist lackar Tattar-Robban ut och drar morakniven (som den finnpajsare han är) mot fotograferna. Nästa morgon har han DEN bakfyllan och får reda på att han skall lämna "av personliga skäl". Saaben fick han behålla.
2025-02-26, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JabbatheSkurt1312
Asså ni är ju helt jävla sämst på namn i den här tråden lol.

Sebastian Dawkins****

Hahaha ja!
2025-02-26, 12:39
Medlem
Puma006s avatar
Dagens avsnitt:

Innan valet till gårdskampen då visste Andreas om att han ska bli vald. När han blir vald då spelar Andreas förvånad, men det var det sämsta skådespel jag har sett. Jesper genomskådade honom direkt.

Andreas är fruktansvärd falsk mot Jesper, onödigt vara falsk i en dokusåpa. Vissa tänker inte på att sånt beteende blir negativt när programmen sänds, blir ju minuspoäng irl. Exempel: Emelie med det blåa håret i Farmen 2019, var dock värre.
Om Andreas går till final, då hoppas jag att han förlorar.

Kul se Andreas förlora gårdskampen då det blir ett bakslag för Mickes pakt. De får inte veta att Robban har lämnat, blir kul se deras reaktioner på fredag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in