2025-01-23, 20:54
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Största intrycker för mig med detta avsnitt är att alla ser så sjukt löjliga ut med sina tatueringar. En helt absurd trend i Sverige, ser helt bedrövligt ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Fy fan vad många WT det var med i år! (Tatueringar).
Det är vidrigt med alla dessa tatueringar. Varför vill folk förstöra sig så? Ser ju för jävligt ut
Om några år lär väl många gnälla om hur dyrt det är att ta bort tatueringarna med laserbehandling och det krävs många behandlingar. Färgade tatueringar går inte att ta bort helt.
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Tror Robert hittar på grejor för att bli av med Peter så han kan ha Alida för sig själv.
Det gjorde Robert definitivt och det lär komma mer. Falsk person det där men han har ju sagt att han ska röra om i grytan.

Ligger ett avsnitt efter så jag har inte sett det sista. Jag tittar på vanlig TV och inte på play.
Citera
2025-01-23, 20:55
Medlem
Dermot kastade in handduken och försvann. Det blev ingen happy-end för honom på Farmen...
Citera
2025-01-23, 20:55
Medlem
Peter var definitionen av en dampunge som barn och tonåring. En riktig mobbare med skev kvinnosyn, trots att han var att betrakta som en dvärg i jämförelse med sina klasskamrater. Kom alltid undan med all skit, då han konstant levde på att han hade framgångsrika farföräldrar.

Som många andra WT ungdomar på 00-talet drog han på bartenderskola i medelhavet och ”blev nått”. Supa, knulla. Som nån annan skrev sjönk han till den nivå att han blev ihop med Paow. Antalet könssjukdomar den killen haft går nog inte att räkna på två händer.

Jag förstår att hans ex i Farmen blev ledsen, och säkert skamsen, över att träffa honom igen och behöva bli outad om deras tidigare relation i tv.

Jag hade inte tagit i Peter med tång.

Såg dock lite fram emot att se om han hade förändrats i vuxen ålder, men av det lilla man hann se så verkade han fortfarande vara en översittande dampunge med hybris.
Citera
2025-01-23, 21:07
Medlem
Robert har svarta ögon, mörkt hår och jobbar med hästar. Är han tattare, tro?
Citera
2025-01-23, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Flaskback killarnas favoritsötface äcklar sig och smörjer in sig i smör, äta smör utan att först ha det på nånting, för djävulen vad fan håller du på med!!?? för att citera en stor storbonde och pedofil vid namn Dawkins.
å kackel och sång då förstår man hur feminint blåst toxisk hon är, vad hon nu heter
"Äcklar sig"?
Äsch, jag tycker att det var litet eggande. Typ "Emanuelle i köket".
Citera
2025-01-23, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Robert har svarta ögon, mörkt hår och jobbar med hästar. Är han tattare, tro?
Hans ögon ser judiska ut tycker jag, men hans efternamn är svenskt. Ja tattare är inte helt omöjligt dom höll ju på att sälja hästar osv
Citera
2025-01-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Hans ögon ser judiska ut tycker jag, men hans efternamn är svenskt. Ja tattare är inte helt omöjligt dom höll ju på att sälja hästar osv
Då säger vi det.
Citera
2025-01-23, 21:55
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Trist casting. För homogent rent åldersmässigt dessutom. Det ska finnas en ungvalp, en silikonbimbo, en hellraiser, en arg äldre dam samt en äldre besserwisser-gubbe.
Ja denna säsong går inte att titta på. Tradition för mig att hålla på de äldre besserwissrarna mot "fucking ungdomsgänget". Men kommer inte bli nån sån dynamik iht denna säsong.

En fruktansvärt ointressant samling människor.
Citera
2025-01-23, 22:06
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Ja denna säsong går inte att titta på. Tradition för mig att hålla på de äldre besserwissrarna mot "fucking ungdomsgänget". Men kommer inte bli nån sån dynamik iht denna säsong.

En fruktansvärt ointressant samling människor.

Så är det!
Citera
2025-01-23, 22:29
Medlem
RadioaktivPotatiss avatar
Har inte Marica vart med i tv förut? Är helt säker på att jag sett något program där de var hemma hos henne.
Citera
2025-01-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioaktivPotatis
Har inte Marica vart med i tv förut? Är helt säker på att jag sett något program där de var hemma hos henne.
Hon har deltagit på Mauris Youtube-kanal, "Säger ja till alla DMs i en vecka".
Senast redigerad av Gauth 2025-01-23 kl. 23:06.
Citera
2025-01-23, 23:13
Medlem
kukflashs avatar
Jonna är mitt hatobjekt, hon påminner lite om den fula Cissi som var med i farmen 2022.
https://www.hant.se/noje/farmen-vinn...direkt/8991598
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in