2025-02-25, 19:45
Medlem
Knullar de i storbondestugan?
2025-02-25, 19:57
Medlem
Crapmagics avatar
Tyckte ni Marika va sexig i sina svarta trosor?
2025-02-25, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har hennes man skickat ut henne?

Helt rätt!
2025-02-25, 20:05
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoldpaddornaskung
Tro vad du vill. Han drack handsprit och va hotfull emot filmarna så dom skickade hem honom.

Vad har du för belägg för dessa påståenden?

Nu vet jag ingenting om omfattningen av hans missbruk, men att dricka handsprit känns väldigt desperat faktikst.
Dock har han ju valt att hemlighålla anledningen till varför han lämnade/fick lämna, och då tänker jag att det måste vara någonting som han skäms för oerhört mycket? Han har ju inte haft några problem alls att vara öppen med att han använt droger, och det kan ju verkligen vara en vattendelare - så detta borde ju vara någoting grövre än det.
2025-02-25, 20:20
Medlem
Menarens avatar
Enligt rykten på stan så hade en deltagare blivit av med sin centralstimulanta medicin. Marica anade något med Robban och produktionen lät Robban ta ett drogtest som sen visade positivt på affe.
2025-02-25, 20:21
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Knullar de i storbondestugan?
Jepp, ganska hett. Har du inte tv4+?
2025-02-25, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jepp, ganska hett. Har du inte tv4+?
Nej Visar de porrfilm?
2025-02-25, 20:32
Medlem
SKiTSURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
Enligt rykten på stan så hade en deltagare blivit av med sin centralstimulanta medicin. Marica anade något med Robban och produktionen lät Robban ta ett drogtest som sen visade positivt på affe.

Haha så jävla kul om det stämmer. Hade också velat ha Ritalin/elvanze/concerta om jag var på farmen. Ska fan kolla om några avsnitt och se om man ser någon skillnad på han.

Frågan är, vem är dampbarnet?
2025-02-25, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Vad har du för belägg för dessa påståenden?

Nu vet jag ingenting om omfattningen av hans missbruk, men att dricka handsprit känns väldigt desperat faktikst.
Dock har han ju valt att hemlighålla anledningen till varför han lämnade/fick lämna, och då tänker jag att det måste vara någonting som han skäms för oerhört mycket? Han har ju inte haft några problem alls att vara öppen med att han använt droger, och det kan ju verkligen vara en vattendelare - så detta borde ju vara någoting grövre än det.

Fast han pratar ju i podden med Nemo om att han drack handsprit väl? Han sa inte att det var just under farmen inspelningen. Jag tolkade det som det var längre tillbaka i tiden. Men har han gjort det tidigare är det inte konstigt om han tar till det igen.
2025-02-25, 20:35
Medlem
picapicans avatar
Hur kommer Micke sig för att sätta på kameltån så fort Alida lämnat och när kameltån åker ut och Alida kommer tillbaka, så är det rakt in i Alidas hål igen och han låtsas som ingenting...?

Läste i sladderpressen att Robban och Micke inte har någon kontakt alls längre, för att enligt Robban, så "valde de olika vägar". Undra vad det betyder.
2025-02-25, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Haha så jävla kul om det stämmer. Hade också velat ha Ritalin/elvanze/concerta om jag var på farmen. Ska fan kolla om några avsnitt och se om man ser någon skillnad på han.

Frågan är, vem är dampbarnet?

Jesper skulle jag gissa på? Han är väldigt energisk och jobbar mer än gärna så jag tror han sitter på superkraften. Jag hoppas han vinner hela skiten, han växer för varje dag.
2025-02-25, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hur kommer Micke sig för att sätta på kameltån så fort Alida lämnat och när kameltån åker ut och Alida kommer tillbaka, så är det rakt in i Alidas hål igen och han låtsas som ingenting...?

Läste i sladderpressen att Robban och Micke inte har någon kontakt alls längre, för att enligt Robban, så "valde de olika vägar". Undra vad det betyder.

Jag tänkte på det med, han är lite av en manshora. Det ska bli spännande att se om det blir någon konfrontation mellan Amanda och Alida. Med tanke på att all skit som startat drama kommit ifrån Amanda. Hon är en riktig ”pick me”- brud. Det är så man kan spy!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in